رپورتاژ

پارتیشن اداری و جداکننده بخشهای اداری با کیفیت بالا

تقسیم‌کننده‌های اداری، سیستم‌های پارتیشن بندی مدولار هستند که به شما امکان می‌دهند فضاهای فضای کاری اداری خود را برای حفظ حریم خصوصی و کاهش صدا به کارمندان خود حذف کنید. پارتیشن ها برای تقسیم دفتر طرح باز شما به بخش ها یا گروه های کوچکتر ضروری هستند. این مناطق خصوصی تر به کارکنان اجازه می دهد تا به دور از مزاحمت های دفتر و سر و صدای بیرونی تمرکز کنند.

از میان پارتیشن های اداری می توانید یکی از طیف های و مدلهای ان را برای محیط کار خود انتخاب کنید و اتاق کار خودتان را تا حدی اختصاصی کنید.

پارتیشن اداری اکاژ برای دفاتر را می توان به عنوان پارتیشن، حریم خصوصی، جداکننده اتاق یا برای ایجاد مناطق جدا شده و غلاف جلسه استفاده کرد. پارتیشن بندی برای استفاده در دفاتر ایده آل است اما می تواند در تمام فضاهایی که ایستگاه های کاری و مناطق خصوصی مورد نیاز است استفاده شود.

با پارتیشن اداری مناطق کاری انعطاف پذیر را ارزان و کارآمد ایجاد کنید و محیط های کاری سازنده را برای دفتر خود طراحی کنید. تقسیم یک دفتر به سازمان شما اجازه میدهد تا سازگاری پیدا کند، رشد کند و به چالش های اقتصادی در حال تغییر پاسخ دهد، زیرا صفحه نمایش ها قابل جدا شدن هستند. اکثر صفحات پارتیشن ما را می توان در هر زمانی جابجا کرد و دوباره پیکربندی کرد.

برای چیدمان و برنامه ریزی دفتر خود به کمک نیاز دارید؟

ما یک سرویس طراحی و پلان زمین اختصاصی داریم که به شما امکان می دهد طراحی دفتر خود را تجسم کنید و بودجه را به حداکثر برسانید.

تمام پارتیشن های اداری ایستاده ما با استفاده از یک سبک تولید می شوند که سپس با مواد انتخابی شما در هر طرف پوشانده می شود و سپس با فشار زیاد به هم فشرده می شود تا صفحه پارتیشن تقویت شود. بقیه سفارشی‌سازی صفحه‌های اداری به شما بستگی دارد و گزینه‌های زیادی برای رنگ پارچه، رنگ حاشیه، شکل و جنس مواد انتخاب می‌کنید.

هر پارتیشن اداری ایستاده به صورت سفارشی تولید می شود، به این معنی که ما متعهد هستیم که محصول شما را در اسرع وقت به دست شما برسانیم. زمان ارسال مورد انتظار برای هر یک از محصولات را می توانید در توضیحات کالا پیدا کنید. اگر زودتر از به ان نیاز دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید و در مورد چگونگی کمک به شما صحبت خواهیم کرد. با در دسترس بودن صفحه‌های پارتیشن رومیزی، صفحه‌های آکوستیک اداری یا حتی تقسیم‌کننده‌های اتاق، طیف وسیعی را متناسب با هر محیطی تولید می‌کنیم.

برای طراحی صفحات پارتیشن خود کمک می خواهید؟

ما با تمام پارتیشن های اداری خود، این گزینه را برای استفاده از مهارت های تیم طراحی گرافیک خود ارائه می دهیم. ما تصاویر گرافیکی را تقریباً روی هر سطحی از جمله صفحات پارتیشن ایستاده، صفحات لعابدار و حتی صفحات لمینت چاپ می کنیم. به سادگی به تیم اجازه دهید تا بداند ایده شما چیست و آنها می توانند با شما همکاری کنند تا یک گرافیک سفارشی برای صفحه نمایش های دفتر شما ایجاد کنند.

در حالی که با صفحه‌های لعاب‌دار می‌توانید لوگوی سازمان یا نام دپارتمان خود را درج کنید، می‌توانید از خدمات طراحی گرافیکی ما با صفحه‌های پارتیشن اداری چاپی استفاده کنید. در اینجا شما می توانید یک طرح سفارشی ایجاد کنید که برای ساختن صفحه نمایش های شما کاملاً منحصر به فرد و سفارشی ایده آل است.
استیل تک پوسته
یک راه حل ایده آل که در آن یک سیستم پارتیشن بندی اداری با کیفیت بالا و اقتصادی برای مناطق تولید و ذخیره سازی مورد نیاز است.

استیل دو پوسته

سیستم های پارتیشن بندی اداری اکاژ جایگزین برای تاسیساتی که نیاز به پوشش داخلی صاف است، به عنوان مثال دیوارهای پارتیشن برای دفاتر کاری، اتاق های تمیز و مکان های ذخیره سازی مواد شیمیایی یا محصولات غذایی.

پارتیشن اداری

نوع کامپوزیت آلومینیومی
در نظر گرفته شده برای ارائه دفاتر اداری پارتیشن بندی شده جذاب و اقتصادی با پوسته دوتایی که با روکش کاغذ دیواری وینیل در طیف رنگی و پرداخت تزئین شده است. نصب این سیستم سریع و آسان است و به طور کامل قابل مکان یابی است.

نوع گل میخ و گچ تخته فلزی

این نوع پارتیشن بندی اداری در جایی در نظر گرفته شده است که عایق صدا و حرارت در اولویت دفاتر نوع اجرایی شما قرار می گیرد. آنها همچنین می توانند به گونه ای طراحی شوند که در صورت نیاز برای مطابقت با مقررات ساختمان، حفاظت در برابر آتش را ارائه دهند و می توانند در کنار پنجره های شیشه ای درجه آتش و مجموعه درهای روکش دار ساخته شوند. پانل های جامد را می توان با پوشش دیوار وینیل نیز تزئین کرد.

پارتیشن های اداری می توانند دارای شیشه های تک و دو جداره، پرده های داخلی یا خارجی و انتخابی از روکش های درب از جمله گزینه های پنل دید باشند.

پارتیشن های شیشه ای

ایده آل برای زمانی که به دید نیاز دارید و اجازه می دهد نور وارد اتاق شود. شیشه را می توان برای مطابقت با طرح آرم/رنگ شرکت مات کرد و همچنین می تواند با یک کرکره در داخل حفره شیشه ای دو جداره شود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت https://akazh.com مراجعه نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا