رپورتاژ

ویزای توریستی فرانسه و هر آنچه باید در مورد آن بدانید

قبل از اینکه در مورد اخذ ویزای توریستی فرانسه و شرایط مدارک آن بدانیم بهتر است بدانیم ویزا چیست؟ ویزا مجوز ورود به کشور دیگر به منظور گردش، مهاجرت و… که شرایط اخذ آن متفاوت می‌‍باشد.  در این مقاله که توسط تحریریه شرکت سیمرغ تراول گردآوری شده است سعی داریم در مورد ویزای توریستی فرانسه برای شما بگوییم. برای کسانی که برای مدت کوتاهی قصد دارند در کشور فرانسه گردش و سفر و بازدید داشته باشند این ویزا مناسب می باشد.

ویزای توریستی فرانسه و هر آنچه باید در مورد آن بدانید

حداکثر تا ۹۰ روز میتوانید در کشور فرانسه گردش  بازدید و فر داشته باشید ولی اجازه کار‌ کردن ندارید ولی می‌توانید از خدمات  درمانی بیمارستان‌های آن استفاده کنید. بر اساس مقصدتان بعد از بررسی مدارک و شرایط لازم، ویزای اتحادیه شینگن‌ یا ویزای ملی نوع C  صادر خواهد شد.

انواع ویزای توریستی فرانسه

ویزای توریستی فرانسه single:

شما با این ویزا می‌توانید فقط یک‌بار به کشور فرانسه وارد شوید و به کشورهای حوزه شینگن در مدت معین شده بازدید کنید وپس از پایان اعتبار ویزا از کشور فرانسه یا یکی از کشورهای حوزه شینگن خارج شوید.

 ویزای توریستی فرانسهMultlple:

این ویزای اقامت فرانسه اجازه می‌دهد به کشور فرانسه چند بار وارد شوید. بین ۳ ماه تا ۵ سال مدت اعتبار این ویزا می‌باشد. ۹۰ روز مدت اقامت در هر بار ورود در خاک فرانسه است. همچنین با این ویزا شما میتوانید از انواع تور فرانسه استفاده نمایید و در دوره اعتبار آن با تورهای مختلف  و مناسب بودجه ای شما به کشور فرانسه و شهرهای آن سفر نمایید.

دلایل ریجکتی ویزای شینگن

دلایل زیادی می‌تواند برای رد شدن ویزای  توریسی فرانسه وجود داشته باشد اما مهم‌ترین آن ها می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

عدم ارائه مدارک و مستندات کافی، عدم اثبات تمکن مالی، عدم اثبات داشتن برنامه‌ی سفر، ارائه گذرنامه‌ی نامعتبر یا مخدوش، عدم پوشش کافی بیمه مسافرتی، وجود احتمال عدم بازگشت متقاضی به کشور خود، ارائه مستندات جعلی.

اگر که ویزای توریسی شما ریجکت شد نگران نباشید. شما می‌توانید به نامه ریجکتی خود اعتراض بزنید اما بهتر است قبل از درخواست اخذ ویزای توریستی فرانسه تمام شرایط  اخذ ویزای توریستی فرانسه را مطلع شوید و بعد برای ویزای خود اقدام کنید. پیشنهاد می‌کنیم که تقاضای اخذ ویزای خود را دست یک کارشناس دهید چون آن ها از تمام قوانین مطلع هستند.

دلایل ریجکتی ویزای شینگن

نحوه ثبت درخواست ویزای توریستی فرانسه

با توجه به مقامات فرانسوی در کشور محل اقامت و نحوه تنظیم پذیرش ویزا ممکن است در خواست خود را در این مکان ها ارائه دهید:

بخش کنسولی سفارت فرانسه در کشور شما، کنسولگری فرانسه در کشور شما، سفارت/ کنسولگری/ مرکز رسیدگی به ویزا در یک کشور همسایه که مقامات فرانسوی در ایران،  ارسال ویزا را به آن برون سپاری کرده اند.

مکانهای توریستی فرانسه

موزه لوور پاریس، کاخ ورسای پاریس، برج ایفل پاریس، کوت دازور نیس، مون سن میشل مانش، قلعه های دره لوآر تور، کلیسای نوتردام شارتر پروانس، دهکده های آلزاس استراسبورگ، شهر تاریخی کارکاسون تولوز، برتانی، کلیسای نوتردام پاریس خیابان شانزلیزه پاریس و میدان کنکورد، پاریس

نکاتی که قبل از درخواست ویزای توریستی فرانسه باید در نظر بگیرید

قبل از درخواست اخذ ویزای توریستی فرانسه چه باید کرد:

پاسپورت خود را با دقت لازم بررسی نمایید. تاریخ اعبلار گذرنامه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سعی کنید که قبل از انجام مصاحبه بلیط و هتل خود را رزرو نمایید.

اطمینان حاصل کنید که همه چیز درست است؛  با این تفکر پیش نروید که  « شاید متوجه این موضوع نشوند» یا «به چنین جزییات کوچکی اهمیت نشان نمی‌دهند». افسران کنسولی همه چیز را در نهایت دقت بررسی می نمایند، بنابراین بهتر است همه الزامات را رعایت کنید.

اگر که تمایل به اخذ ویزای توریستی فرانسه دارید، سیمرغ تراول در خدمت شما می‌باشد تا با تجربه‌ترین کارشناسان خود شرایط اخذ ویزای شما را فراهم نموده و همسفر شما به کشور زیبای فرانسه باشد. شما میتوانید همین الان با کارشناسان شرکت سیمرغ تراول در تماس باشید و یا با مراجعه به سایت شرکت به آدرس simurghtravel.com مراجعه نمایید ما همواره در تلاش هستیم بهترین نوع خدمات گردشگری را برای شما فراهم نماییم خدمت به شما افتخاریست برای ما.

*این محتوا، یک رپورتاژ آگهی بوده و رسانه خبری معرفت نیوز هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا