آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

وحید جلیلی روی «آنتن زنده» دروغ گفت؟

به انتشار از سایت معرفت نیوز

وحید جلیلی روی «آنتن زنده» دروغ گفت؟

پایگاه خبری چندثانیه نوشت: مشخص نیست که مهدی خسروی که توبیخ شده است، چگونه بعد از توبیخ رئیس و معاون صداسیما همچنان مجری برنامه های زنده بوده است؟

وحید جلیلی یکم تیر ماه در واکنش به تذکر رهبر انقلاب در مورد نحوه مواجهه رسانه ملی با دستگیری سارقین بانک ملی توسط ناجا اعلام کرد که همان دقایق اولیه! رئیس رسانه ملی (جبلی) و معاون سیاسی (خدابخشی)، عواملی که در این زمینه کوتاهی کرده اند را توبیخ کردند. این برنامه مربوط به بیستم خرداد است.

با رصد تلوبیون اما مشخص شد که مجری برنامه (مهدی خسروی) که مخاطب اصلی تذکر رهبر انقلاب است در روزهای ۲۳ و ۲۵ خرداد روی آنتن زنده همچنان برنامه داشته است. طبق گزارش پخش شده در شبکه خبر، خسروی برخورد و لحن نامناسبی با فرمانده اگاهی ناجا داشته است.

حالا مشخص نیست که مهدی خسروی که توبیخ شده است، چگونه بعد از توبیخ رئیس و معاون صداسیما همچنان مجری برنامه های زنده بوده است؟ آیا وحید جلیلی دروغ گفته است؟
وحید جلیلی قائم مقام رییس صدا و سیما در امور فرهنگی شد- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم | Tasnim

بیشتر بخوانید :

  • روزنامه جمهوری اسلامی : چرا رئیس صدا و سیما قبل از تذکر رهبری به اشتباه رسانه ملی پی نبرد ؟

  • عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

از تعلل تیم جدید رسانه ملی همین بس که متن تذکر رهبر انقلاب روز ۲۲ خرداد در سایت ایشان منتشر شده اما واکنش رئیس رسانه ملی مربوط به ۳۱ خرداد است، یعنی روزی که ویدئوی این تذکر رسانه ای شد!

آیا رئیس صداوسیما به تذکر رهبر انقلاب واکنش نشان داده یا ابعاد گسترده رسانه ای شدن ویدئوی تذکر رهبری، صداوسیما را مجبور به واکنش کرد!؟

۲۱۲۲۰

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا