آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

واکنش سرمربیان سپاهان، مس و‌ پاس به نتایج امروز لیگ برتر هندبال

سرمربی تیم هندبال پاس ناجای قم گفت: امیدوارم در لیگ برتر یک روز شانس در خانه ما را بزند و ما هم به پیروزی برسیم.

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید رحیمی‌زاده، سرمربی تیم فولاد سپاهان اصفهان پس از پیروزی برابر رعد پدافند آمل در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر هندبال گفت: رعد تیمی بسیار خوب در مسابقات لیگ برتر امسال است که بازیکنان جوان، با انگیزه و خوش استیلی دارد و مطمئنم آینده بسیار درخشانی در انتظار آنها خواهد بود.

وی افزود: بازی‌های قبلی را دیده و چند مرتبه بازی رعد را آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف این تیم را می‌دانستیم و به همین خاطر توانستیم از نقاط ضعف آنها بهره ببریم.

رحیمی‌زاده با اشاره به نیمه دوم این دیدار گفت: حریف در نیمه دوم بسیار خوب ظاهر شد و توانست اختلاف امتیازی خود را در برخی دقایق جبران کند و این نشان‌دهنده پتانسیل فنی خوب این تیم است.

سرمربی تیم فولاد سپاهان اصفهان در پایان تاکید کرد: مسلما دور بعد شاهد بازی‌های زیباتری خواهیم بود و رقابت‌ها حساس‌تر خواهند شد. امیدوارم این روند برای همه تیم‌ها باشد.

اخگر: زیبایی‌های هندبال را از بازیکنانم ندیدم

محسن اخگر، سرمربی صنعت مس کرمان پس از پیروزی تیمش برابر پاس گفت: فقط بازی را بردیم و از لحاظ زیبایی‌های هندبال اصلا بازی خوبی را از بازیکنانم ندیدم و فقط توانستند دو امتیاز را کسب کنند.

وی تصریح کرد: تیم پاس قم بسیار تیم محترمی است و تیم ما را اذیت کردند و این بازی برای آنها نتیجه خوبی هست. بازیکنانم اشتباهات زیادی داشتند و همین اشتباهات باعث شد تا اختلاف گل نزدیک باشد.

سرمربی صنعت مس کرمان در پایان گفت: لیگ امسال نسبت به پارسال بسیار پیشرفت کرده و همیشه گفته‌ام هیچ بازی قابل پیش بینی نیست.

سفیدگر: امیدوارم یک روز هم شانس در خانه ما را بزند

رضا سفیدگر، سرمربی پاس ناجا قم پس از شکست برابر صنعت مس کرمان گفت: تیم مس مهره‌های زیادی در اختیار دارد و ما با نایب قهرمانی سال گذشته و تیم پنجم آسیا بازی داشتیم.

وی یادآور شد: پاس یک تیم نظامی است و با بودجه بسیار کم در لیگ حضور دارد اما با این حال تیمم از لحاظ فنی مشکلی ندارد. امیدوارم یک روز شانس در خانه ما را بزند و ما هم به برد برسیم.

سفیدگر ادامه داد: با همه تیم‌های بزرگ لیگ بازی کردیم و فقط با اختلاف یک، دو و نهایتا سه گل بازی را واگذار کردیم. اکثر مربیان ملی و لیگ برتری با من تماس می‌گیرند و از عملکرد خوب بازیکنانم تمجید می‌کنند.

سرمربی پاس ناجا قم افزود: پاس با برنامه بازی می‌کند و نتیجه این بازی زیبا حاصل کار تمرینات منظمی است که در مدت اخیر پشت سر گذاشتیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم علاوه بر بازی زیبا به برد هم برسیم تا ضمن اینکه در لیگ باقی بمانیم، پیروزی‌های خوبی به دست آوریم و وضعیت خود را در جدول رده بندی ارتقا دهیم.

لیگ برتر هندبال| مس کرمان پاس ناجا را شکست داد

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا