آخرین اخبار روز استان های ایران

همزمان با دهه مبارکه فجر،8 مگاوات تولید برق به ظرفیت برق استان اضافه می شود.

همزمان با دهه مبارکه فجر،8 مگاوات تولید برق به ظرفیت برق استان اضافه می شود.

مهندس سید علی اکبر صباغ ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اعلام این خبر افزود : دو نیروگاه مقیاس کوچک در شهرستان گرمسار توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری گردیده است که در این مرحله ، 8 مگاوات تولید برق خود را به شبکه سراسری برق متصل می نماید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان افزود : با بهره برداری رسمی از نیروگاه گازی پارسه ارتباط، ظرفیت تولید برق این واحد از 3 مگاوات به 9 مگاوات افزایش خواهد یافت که این واحد خصوصی جهت تکمیل ظرفیت تولیدی خود ، 340 میلیارد ریال سرمایه گذاری نموده است.

وی با اشاره به بهره برداری از فاز اول نیروگاه گازی افق تامین انرژی گفت : سرمایه گذار فوق ، مجوز احداث نیروگاه گازی مقیاس کوچک تا ظرفیت 12 مگاوات را از شرکت توانیر دریافت نموده است که با بهره برداری از فاز اول این پروژه با اعتباری معادل 250 میلیارد ریال ، 2 مگاوات از برق تولیدی این نیروگاه ، وارد مدار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به فراهم بودن زمینه جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی درحوزه تولید برق در استان گفت : تاکنون بیش از 24 مگاوات از طریق نیروگاه های تولید برق مقیاس کوچک در مناطق مختلف استان توسط بخش خصوصی ظرفیت سازی شده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا