رپورتاژ

هزینه لابیاپلاستی در موارد مختلف چگونه است ؟

هزینه لابیاپلاستی در موارد مختلف چگونه است ؟

این هزینه ها مختلف است . ممکن است لابیاپلاستی تنها باشد . ممکن است همراه با جراحی زیبایی واژن ( واژینوپلاستی ) باشد . ممکن است با عمل تنگی واژن باشد .

همانطور که قبلا گفته شد هزینه جراحی لابیاپلاستی بین 3000000 میلیون تومان الی 4000000 میلیون تومان است . اما بسته به شرایطی این قیمت ها عوض میشود . یکی از این شرایط درخواستهای خود شخص هست که بیان می کنند .

عمل لابیاپلاستی

ممکن است بیمار بخواد در بیمارستان جراحی لابیاپلاستی کند . در این شرایط هزینه خود بیمارستان 5000000 میلیون تومان است . و یا تقاضای ماندن یک شب اضافه در بیمارستان را کند که در این شرایط هزینه یک شب اضافه حدود 500000 هزار تومان میباشد .

واژینوپلاستی در جاهای مختلف متفاوت است . مثلا در بعضی مراکز 4000000 میلیون تومان میباشد و در بعضی از مراکز 6000000 میلیون میباشد . اینکه در بعضی از مراکز هزینه های بیشتری میگیرد بستگی به موضوعاتی است که اشاره میکنیم . دو نوع روش جراحی لابیاپلاستی داریم . یک روش با تیغ است یک روش با لیزر است  ، که قطعا روش با لیزر از جایگاه ویژه ای برخوردار است . و اولویت بیشتری دارد .

 

دستور العمل قبل از جراحی زیبایی لابیاپلاستی

  1. لطفا حتما قبل از جراحی لابیاپلاستی قبل از پزشک متخصص معاینه شده و مشاورات لازم در صورت لزوم را انجام دهید .
  2. بهتر است قبل از عمل جراحی لابیاپلاستی از بیمار تست پاپ اسمیر گرفته شده باشید .
  3. آزمایش hiv و hbsag جز ازمایشات روتین قبل از جراحی انجام شود .
  4. جراحی هایی که در این مرکز انجام میشود با بی حسی موضعی است و مطمئن باشید که اگر با پزشک خود همکاری داشته باشید ، درد و مشکلی حین عمل جراحی لابیاپلاستی نخواهید داشت .

لابیاپلاستی با لیزر

واژینوپلاستی و لابیاپلاستی با لیزر جز جدیدترین روش های جراحی زیبایی لابیاپلاستی میباشد . البته تبلیغ این روش بسیار زیاد است و افراد با توجه به تبلیغ های وسیع سعی در جمع اوری افراد جهت انجام ان کار دارند .لذا باید خیلی مواظب بود که کجا و چگونه عمل لابیاپلاستی با لیزر را انجام داد .

یکی از مزایاهای مهم لابیاپلاستی با لیزر را میتوان زمان انجام ان دانست به طوری که زمان انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر کمتر از یک ساعت میباشد .

یکی از توصیه های که اکثر جراح زنان میکنند این است که در طول دو ماه بعد از لابیاپلاستی نباید رابطه جنسی داشت .

اقدامات بعد از جراحی لابیاپلاستی

هدف ما این است که شما احساس راحتری بعد از ترک کلینیک و بیمارستان داشته باشیم .

اقداماتی که بلافاصله بعد از لابیاپلاستی بهتر است انجام دهید

شما بهتر است بلافاصله بعد از جراحی لابیاپلاستی در یک پوزیشن کاملا مسطح قرار داشته باشید .

هر 4 تا 6 ساعت از کیسه یخ در 24 ساعته اول استفاده کنید تا زمانی که بیدارید .

چرا اینقدر اختلاف قیمت وجود دارد ؟ مثلا لیپوماتیک شکم و پهلو مبلغ 8000000 میلیون تومان است اما در جاهای دیگر و یا حتی خود مرکز مبلغ 10000000 میلیون تومان اعلام میشود . دلیل اینکه این مبالغ متفاوت است دلایل بسیار زیادی دارد . از جمله : شرایط کلینیک ، موارد مصرفی ، نوع بستری بیمار ، نوع لوازم مصرفی بیمارستان ، و مواردی از این قبیل میباشد  هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو در مجموع مبلغ 14000000 میلیون تومان میشود . هزینه لیپوماتیک هر ناحیه به صورت جداگانه 6000000 میلیون تومان میشود . هزینه عمل ابدومینوپلاستی با لیپوماتیک شکم و پهلو 270000000 میلیون تومان میشود

لیپوماتیک شکم و پهلو

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا