آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

نشست روسای فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزار شد

نشست روسای فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزار شد

رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در خصوص نحوه همکاری مشترک دیدار و گفت‌وگو کردند.

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، به منظور هماهنگی لازم در خصوص تعامل و همکاری‌های مشترک هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی و دکتر مسعود جوکار رئیس هیئت ورزش های دانشگاهی استان البرز دیدار و گفت‌وگو کردند.

بنابراین گزارش هادی بشیریان در این نشست ضمن استقبال از همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه با فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: استفاده از ظرفیت و توانمندی دو فدراسیون و تجربیات فدراسیون نجات غریق برای توسعه هرچه بیشتر این رشته در ورزش دانشگاهی ارزشمند است.

رئیس فدراسیون دانشگاهی اظهار داشت: دو فدراسیون با توانایی‌هایی که در اختیار دارند می‌توانند به یکدیگر کمک کنند. ما نیز برای برگزاری رویدادهای ورزش دانشگاهی با همکاری و همراهی فدراسیون نجات غریق آمادگی داریم و در گام نخست انجمن نجات غریق در فدراسیون و هیئت‌های استانی و مسابقه چند جانبه را بین بخش‌های مختلف با همکاری فدراسیون برگزار خواهیم کرد.

در ادامه حیدری گفت: این فدراسیون در رشته‌های نجات غریق ، غواصی و آب درمانی فعالیت دارد و اولویت فدراسیون پیشگیری از غرق شدن و کاهش تعداد غرق شدگان در کشور از طریق آموزش است و ما می‌توانیم به دانشجویان خصوصا دانشجویان رشته تربیت بدنی دوره‌های آموزشی را با همکاری دو فدراسیون آموزش دهیم.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی تاکید کرد: با امضاءتفاهم نامه، همکاری دو فدراسیون بیشتر خواهد شد و هیئت‌های استانی می‌توانند همکاری مشترک را در امور آموزشی و مسابقات داشته باشند.

در ادامه جوکار گفت: با همکاری دو فدراسیون میتوان کارهای پژوهشی در قالب پایان نامه‌ها در اختیار دانشجویان قرار بگیرد و دانشجویان تربیت بدنی پس از گذراندن واحد نجات غریق در دانشگاه‌ها می‌توانند در شهرهای خودشان مشغول به کار شوند.

وی افزود: هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان البرز آمادگی میزبانی مسابقات نجات غریق کشوری را دارد.

در این نشست دکترعلی پورمقبلان رئیس هیئت نجات غریق استان تهران، دکتر کریمی مسئول امور مسابقات و علیرضا مرادی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی نیز حضور داشتند.

اعزام شش رشته ورزشی به یونیورسیاد دانشجویان جهان

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا