آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

ناگلسمان: بنفیکا تیمی بسیار انعطاف‌پذیر است/ هرناندز فردا بازی خیلی خوبی به نمایش خواهد گذاشت

ناگلسمان: بنفیکا تیمی بسیار انعطاف‌پذیر است/ هرناندز فردا بازی خیلی خوبی به نمایش خواهد گذاشت

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ بازی آسانی را برای شاگردانش مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا پیش‌بینی نمی‌کند.

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان بنفیکای پرتغال هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: بنفیکا یک تیم پرتغالی سطح بالاست که بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد. آنها می‌خواهند مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند و در لیگ پرتغال هم عادت دارند با داشتن مالکیت توپ بازی کنند. سرمربی بنفیکا (ژرژ ژسوس) فوق‌العاده باتجربه است و تیمی بسیار انعظاف‌پذیر دارد.

وی همچنین درباره مدافع فرانسوی‌اش که درگیر یک پرونده قضایی است، اظهار داشت: اگر متوجه چیزی غیرعادی شدم با هرناندز صحبت می‌کنم، اما من متوجه چیزی غیرعادی نشدم. برعکس تئو عالی تمرین و بازی کرده است. او قطعاً فردا بازی خیلی خوبی را از خود به نمایش خواهد گذاشت. به اعتقاد من هرناندز فوتبالیستی حرفه‌ای است و می‌تواند اوضاع را خوب مدیریت کند.

گران‌قیمت‌ترین بازیکن بایرن مونیخ به دلیل دعوای خیابانی با همسرش زندانی می‌شود!

سرمربی 34 ساله بایرن مونیخ درباره هافبک اتریشی‌اش هم خاطرنشان کرد: سابیتزر در لایپزیگ زیرنظر من در پست هافبک دفاعی بازی می‌کرد و قطعاً او گزینه‌ای برای بازی فرداست.

خرید هالند برای بایرن مونیخ چقدر آب می‌خورد؟

سرخپوشان مونیخی که در حال حاضر با شش امتیاز صدرنشبن گروه E لیگ قهرمانان اروپا هستند، از ساعت 22:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه دالوژ به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا