آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

ناراحتی کلوپ از سیمئونه به خاطر دست ندادن و پاسخ سرمربی اتلتیکومادرید

مصاف تیم‌های اتلتیکومادرید و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا با یک حاشیه همراه بود که مربیان دو تیم در متن آن قرار داشتند.

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال لیورپول شب گذشته (سه‌شنبه) موفق شد سومین برد متوالی خود در فصل جاری لیگ قهرمانان را در سومین هفته از مرحله گروهی این رقابت‌ها کسب کند. این اتفاق با نتیجه 3 بر 2 در خانه اتلتیکومادرید و در حالی رخ داد که تیم میزبان از اوایل نیمه دوم به خاطر اخراج زننده هر دو گلش، آنتوان گریزمان 10 نفره به بازی ادامه داد. در دقایق پایانی بازی هم یک صحنه مشکوک به خطای پنالتی در محوطه جریمه لیورپول رخ داد که VAR آن را رد کرد. بلافاصله پس از این اتفاق دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید بدون اینکه با همتایش در لیورپول، یورگن کلوپ دست بدهد فوراً به سمت رختکن‌ها رفت که باعث ناراحت مربی آلمانی تیم میهمان شد و انتقاد رسانه‌های انگلیسی را هم در پی داشت.

کلوپ گفت: ما چنین چیزی را نمی‌پسندیم اما بله، شرایط مشخص است (اشاره به ناراحتی سیمئونه). من می‌خواهم با او دست بدهم. واکنش او قطعاً مانند خود من خیلی جالب نبود. دفعه بعدی که یکدیگر را ببینیم قطعاً دست خواهیم داد. مشکلی نیست. مشخص بود که او عصبانی است، نه از من بلکه از روند بازی. جز این مسئله دیگری نبود.

سیمئونه هم اما دلیل تصمیمش برای خودداری از دست دادن با کلوپ را توضیح داد. او گفت: من همیشه بعد از بازی‌ها با مربیان حریف دست نمی‌دهم چون این کار را دوست ندارم. به نظرم این کار نه برای سرمربی تیم برنده و نه برای سرمربی تیم بازنده کار مناسبی نیست. من اینگونه فکر می‌کنم. با این حال دفعه بعدی که او را ببینم بدون هیچ مشکلی با یکدیگر سلام و احوالپرسی خواهیم کرد.

سیمئونه درباره نتیجه بازی و اخراج آنتوان گریزمان هم اظهار داشت: بدشانسی ما؟ من معتقد به بدشانسی و خوش‌شانسی نیستم. آنها بازی را خیلی بهتر آغاز کردند و بازی‌شان بسیار پویا‌تر و مالکانه‌تر بود که البته این مدل بازی‌شان است. همه فکر می‌کردند که لیورپول به آسانی این بازی را می‌برد اما درست عکس این اتفاق رخ داد و ما دو گل خورده اول را جبران کردیم. در نیمه دوم برنامه بازی ما بهتر شد اما بعد از آن بازیکن‌مان اخراج شد و آن پنالتی که گرفته نشد. همه آن تصمیمات داوری که در بازی قبلی به سود ما و به ضرر میلان تمام شد، اینجا عکسش برای ما رخ داد. گریزمان بابت اخراجش بسیار ناراحت است. اخراج او تیم را در مقطع بسیار مهمی از بازی 10 نفره رد اما به نظر من او فقط توپ را زد. در بازی بروژ و سیتی هم اتفاقی مشابه افتاد اما کسی اخراج نشد. برداشت داور بازی ما از این صحنه اما متفاوت بود.

در همین حال شبکه چیرینگیتوی اسپانیا فاش کرد که آنتوان گریزمان پس از اخراجش، از شدت ناراحتی بابت به زحمت انداختن تیمش در رختکن اتلتیکومادرید گریه کرده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا