رپورتاژ

مواردی که در خرید پنجره دوجداره باید به آن توجه شود

تولیدی پنجره دوجداره

در این مقاله توضیح خواهیم داد که هنگام خرید پنجره دوجداره باید چه مواردی را بررسی کنید، از جمله بهره وری انرژی، عایق صدا، امنیت و موارد مهم دیگر. برای بسیاری از خانوارها، نصب پروفیل پنجره دوجداره به معنای هزینه کمتر انرژی و خانه گرمتر خواهد بود. بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، 51٪ از افرادی که از این ابزار برای منزل خود استفاده می‌کنند، آن را برای گرمتر کردن خانه و XMRکه قیمت پنجره دوجداره چندان ارزان نخواهد بود. بنابراین شما باید تصمیم درستی برای خانه خود بگیرید. ضروری است ابتدا برخی از عناصر مهم مربوط به این وسیله را بشناسید تا مطمئن شوید که بهترین نوع آن را برای محل سکونت خانه خود انتخاب کرده‌اید.
اگر تصمیم به خرید پنجره دوجداره دارید، ابتدا باید بدانید که این محصول تا چه اندازه موثر واقع می‌شود و همچنین از لیست قیمت پنجره دوجداره آگاهی داشته باشید. این نوع محصول مزایای زیادی نسبت به پنجره‌های تک جداره دارد. جایی که فقط یک پنجره وجود دارد، هیچ لایه هوا یا گازی نیست. در حالی که پنجره دوجداره آلومینیومی مزایای زیر را دارد که عبارتند از:
• هوای گرم را در داخل نگه می‌دارد، به این معنی که ملک شما عایق بهتری دارد. این روند منجر به کاهش نیاز به آبکشی و در نتیجه قبوض ارزان‌تر برق و گاز می‌شود.
• از سر و صدا جلوگیری می‌کند. در واقع با این وسیله صدای کمتری از بیرون خواهید شنید.
• میزان تراکم هوا داخل خانه شما را کاهش می‌دهد.
• امنیت را افزایش می‌دهد زیرا شکستن این محصول دشوارتر از نوع تک جداره آن است.

البته اثربخشی آن و میزان توجه شما به این مزایا، بستگی به کیفیت پنجره دوجداره که خریداری می‌کنید، دارد. کارآمدترین نوع دارای گاز مانند آرگون و از نوع کم تابش (Low-E) استفاده می ‌کند که دارای یک پوشش اکسید فلزی بازتابنده برای کمک به بازتاب نور خورشید به داخل خانه است.

آیا استفاده از این محصول باعث کاهش هزینه قبض انرژی می‌شود؟
بسیاری از شرکت‌ها ادعا می‌کنند که خرید پنجره‌ دوجداره هزینه انرژی شما را کاهش می‌دهد و 67 درصد از صاحبان خانه‌ها گفته‌اند که خانه‌شان از زمان استفاده از این نوع وسیله گرم‌تر بوده‌است. این یکی از بزرگترین تفاوت‌هایی که مردم معتقدند این ابزار ایجاد کرده‌است. با این حال، تنها 35٪ فکر می‌کنند این محصول واقعا هزینه قبض انرژی آنها را کاهش داده‌است. اگر تمام انواع تک جداره این وسیله در یک خانه مستقل با نوع دوجدارهA++ جایگزین شوند، به میزان قابل توجهی باعث صرفه‌جویی در مصرف برق و گاز خواهد شد. در عین حال در هنگام تهیه محصول مورد نظر، به گارانتی پنجره دوجداره دقت کافی داشته باشید.

رتبه بندی انرژی برای خرید پنجره دوجداره چیست؟
سیستم رتبه‌بندی انرژی برای این محصول از الگوی مشابه برچسب‌های انرژی لوازم خانگی پیروی می‌کند. این ابزار بین A++ (بهترین) و E (بدترین) رتبه‌بندی می‌شود. مقررات ساختمانی، تمام پنجره‌های جدید را ملزم می‌کند که حداقل دارای درجه C باشند. هنگامی که به صرفه جویی در انرژی نگاه می‌کنیم، تخمین زده می‌شود که برای یک خانه هزینه انرژی بسیار کاهش خواهد یافت. توصیه می‌کنیم قبل از پذیرش هر گونه ادعایی، ابتدا محصول مورد نظر مانند پنجره دوجداره آلومینیومی را به دقت بررسی کنید.

U-Value
U-Value معیاری است که نشان می‌دهد گرما چقدر راحت می‌تواند از چیزی عبور کند. هر چه مقدار حرارتی که مواد اجازه خروج از آن را می‌دهد کمتر باشد، U-Value بالاتر خواهد بود. برخی ممکن است دارای رتبه انرژی بالا، اما U-Value پایین باشند. این به این دلیل است که رتبه بندی انرژی به تمام جنبه‌های این وسیله، و نه صرفا عایق بودن مواد، نگاه می‌کند.

آیا این محصول صدا را کاهش ‌می‌دهد؟

قیمت پنجره دوجداره

در حالی که تنها 20 درصد از افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی اعلام کردند که هدف آنان از خرید پنجره دوجداره کاهش سر و صدا بوده است، اما تقریبا نیمی از مردم معتقدند که استفاده از آن واقعا صدای بیرونی را کاهش داده است. این وسیله احتمالا جلوی مقدار بیشتری از صدا را نسبت به نوع تک جداره می‌گیرد.  شرکت‌های مختلف مدعی سطوح مختلف کاهش نویز هستند. به عنوان مثال، شرکت Anglian  می‌گوید که محصولات تولیدی آن دارای درجه A سطح حفاظت از صدا هستند.

 

آیا خانه را ایمن‌تر می‌کند؟

اگرچه شکستن دو پنجره دشوارتر از یک پنجره است، اما مهم‌ترین چیز این است که قفل‌هایی با کلید روی پنجره‌های شما نصب شود. این مسئله برای امنیت خانه حیاتی است، زیرا که معمولا مشخص می‌کند که پنجره‌های سطح زمین و پنجره‌های طبقه بالایی قابل دسترسی باید از اقدامات امنیتی کافی برخوردار باشند.

 

ایمن سازی پنجره‌های یو پی وی سی

این نوع محصولات با سیستم قفل چند نقطه‌ای استاندارد ساخته شده‌اند. هنگامی که دستگیره چرخانده می‌شود، چندین پیچ را با یک صفحه درگیر و خانه را بسیار ایمن می‌کند.

 

شرکت Anglian

Anglian Windows  به عنوان یک شرکت معتبر این افتخار را دارد که تمام محصولات خود را با بهترین میزان کیفیت تولید می‌کند و با طیف گسترده‌ای از پنجره‌های دوجداره، ثانویه و سه جداره، یکی از شرکت‌های محبوب و معتبر در این زمینه در دنیا است. Anglian  انتخاب‌هایی را به شما ارائه می دهد که مطمئنا مطابق با نیازهای شما هستند. از جمله نوع UPVC یا چوب، و نوع دارای درجه بندی انرژی A و B عالی.

در عین حال نمونه داخلی این شرکت، شرکت تولیدی پنجره دوجداره ایوان است که با داشتن سال‌ها تجربه و مهارت در زمینه تولید انواع پنجره‌های ساختمانی، همگام با رقبای خارجی خود، در راستای افزایش کیفیت محصولات تولیدی گام برمی‌دارد. این شرکت در زمینه تولید انواع پنجره، هزینه محصولات خود را به صورت کاملا مقرون به صرفه تعیین می‌کند.

کلام آخر

شرکت ایوان در طول دوران فعالیت خود از سال 1387 تاکنون، همواره تلاش کرده از یک گروه مهندسی مجرب و تحصیل‌کرده برای پیشبرد اهداف خود در زمینه ساخت و ارائه بهترین این محصولات از نظر کیفی، بهره بگیرد. امروزه تخصص این هلدینگ تولید انواع دوجداره در سایزها و طرح‌های مختلف است. هدف اصلی ما در این شرکت جلب رضایت مشتری در بالاترین میزان ممکن، ضمانت اصل و بازگشت پول بوده که برای نیل به این هدف تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم. ضمن اینکه همواره کوشش ما بر این بوده که اطلاعات کاملی را درباره محصولات خود به مشتری ارائه دهیم و بر اساس سلیقه مردم، تولیدات را به آنان عرضه کنیم. اگر شما نیز قصد خرید پنجره دوجداره را دارید، می‌توانید از خدمات نوین ما از جمله استفاده از نرم‎‌افزار برای محاسبه طرح و قیمت پنجره دوجداره از جمله پنجره دوجداره  UPVCبهره بگیرید. همچنین برای اطلاع از به‌روزترین لیست قیمت می‌توانید به سایت ایوان مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا