رپورتاژ

مهدی ورقایی رئیس هیئت مدیره الست گروپ

در این مقاله، نقطه نظرات آقای  مهدی ورقایی الست گروپ را ارائه می دهیم. با ما باشید.

مقدمه

با ما همراه باشید تا در خصوص جناب آقای مهدی ورقایی رئیس هیئت مدیره الست گروپ توضیحات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

فهرست مطالب:

الست گروپ

اهداف شرکت الست گروپ از سوی جناب مهندس مهدی ورقایی الست گروپ

انقلابی عظیم در صنعت مهاجرت با الست گروپ

طرح های ویژه مهاجرتی

سخن آخر

الست گروپ

ممکن است تا به حال برای مهاجرت به امریکا، کانادا و یا دیگر کشورهای اروپایی، به دنبال انتخاب بهترین شرکت های مهاجرتی، پرس و جوهای بسیاری را انجام داده باشید و این مسئله برای شما به وجود آمده باشد که آیا می توان با اعتماد به شرکت مهاجرتی، کل زندگی خود و اعضای خانواده را در اختیار آن ها قرار داد یا خیر.

به همین منظور در این مقاله قصد داریم تا درباره جناب آقای مهدی ورقایی الست گروپ و شرکت مهاجرتی وی مطالبی را ارائه نماییم.

این شرکت مهاجرتی که با شعار «اعتماد را تجربه کن»  از سال 1380 در عرصه های کارآفرینی بین المللی، داخلی و مشاوره های کاریابی تاسیس شده، به صورت تخصصی و با بهره مندی از علم و تکنولوژی روز دنیا، گام های موثری را در راستای پیشرفت اشتغال زایی برای جوانان این مرز و بوم ایفا نموده است.

جناب آقای مهندس مهدی ورقایی الست گروپ (رئیس هیئت مدیره) که بالغ بر سی سال در زمینه های متعدد تجاری فعالیت می کند، می توان به جرأت بیان کرد که این شرکت مهاجرتی را به عنوان یکی از معروف ترین و نیکنام ترین کمپانی های مهاجرتی و بین المللی ایرانی شناسانده و خدمات بسیاری را برای رفاه حال مهاجران در نظر گرفته است.

در حال حاضر با توجه به موقعیت مطلوبی که برای مهاجرت به کانادا و یا آلمان مهیا شده است، شرکت مهاجرتی فوق علاوه بر دیگر کشورهای اروپایی، تمرکز خاصی روی این کشورها داشته و براین باور است که هر شخصی با هر استعداد و موقعیتی که دارد، می تواند به راحتی به یکی از این کشورهای اروپایی مهاجرت نموده و از خدمات موجود در آن کشور بهره مند گشته و بهترین آینده را برای خود بسازد.

اهداف شرکت الست گروپ از سوی جناب مهندس مهدی ورقایی الست گروپ برای مهاجرت از طریق این شرکت عظیم مهاجرتی 

جناب مهندس مهدی ورقایی الست گروپ یکی از مهمترین اهداف را سطح کیفی تحصیل و اشتغال زایی ایرانیان در اغلب کشورها به خصوص در عرصه های مهاجرت تحصیلی به کانادا و یا آلمان، سرمایه گذاری و ثبت شرکت در جمهوری فدرال آلمان، تحصیل پزشکی و یا مهندسی در این کشور اروپایی و یا دریافت

EU BLUE CARD و دیگر خدمات موجود در کشور کانادا و یا سایر کشورهای اروپایی می داند و برای ارتقای آن، اقدامات لازم را انجام می دهند. رئیس هیئت مدیره الست گروپ در ادامه بزرگترین اهداف شرکت اظهار فرمودند:

با انجام ارائه این خدمات، اغلب جوانان ایرانی را که ممکن است بعد از تحصیلات زمانی را با معضل بیکاری پشت سر بگذارند، به راحتی در خارج از کشور و با بهره مندی از مزایای شهروندان آن کشور به ادامه تحصیل و یا کسب تجارب شغلی پرداخته تا بعد از گذشت مدتی بتوانند با برگشت به خاک کشورمان در زمینه های اقتصادی و یا حرفه ای ارائه خدمت کنند. جناب آقای مهندس مهدی ورقایی الست گروپ متذکر می شوند که اصلی ترین هدفی که به منظور ارزیابی خود ارائه می دهیم، در واقع مهاجرت معکوس است که از سرمایه گذاری، تحصیل و یا کاریابی در یکی از کشورهای نامبرده ایجاد کرده ایم که در آینده ای نزدیک و متناوب، اطلاعات و آمار مرتبط به آن را برای شما ارائه خواهیم کرد. بیان این اهداف علاوه بر ذکر شعار این شرکت مهاجرتی، سبب اعتماد بیشتر شما از انجام امور مهاجرتی و بهره مندی از کلیه خدماتی است که آقای مهندس مهدی ورقایی الست گروپ برای رفاه حال شما مهاجران عزیز در نظر گرفته است.

انقلابی عظیم در صنعت مهاجرت با الست گروپ

در حال حاضر یکی از متدهای مهاجرتی به کشور آلمان که بسیار پرطرفدار است، مهاجرت به وسیله آوسبیلدونگ (دوره های فنی حرفه ای )می باشد.

آقای مهندس مهدی ورقایی الست گروپ (رئیس هیئت مدیره) می گوید، شما با در اختیار داشتن هر مدرک و یا هر استعدادی می توانید بعد از سپری کردن دوره های سه ساله در جمهوری فدرال آلمان، به صورت تضمینی به اشتغال پرداخته و از بهترین مزایا و یا حقوق بهره مند شوید.

وی در خصوص دغدغه های مهاجرین این گونه بیان می کند که:

پیش از مهاجرت و یا قبل از آن که کلیه زندگی را در اختیار مهاجرت تان در کشور مورد نظر قرار دهید، بایستی در اولین اقدام، زندگی و کار خود را در کشور مقصد ایجاد نموده و با اطمینان خاطر، اقدامات لازم را برای مهاجرت انجام دهید.

به بیان دیگر، جناب آقای مهندس مهدی ورقایی الست گروپ در تلاش است که در اغلب پرونده های مهاجرتی، پیش از خروج از کشور بایستی اشتغال و درآمد مشخص فرد در کشور مورد نظر تضمین شده و سپس فرد متقاضی، الزامات لازم را برای مهاجرت انجام دهد و به همین منظور، پیوسته در پی بهینه ترین شیوه و بهترین پیشنهاد برای افرادی است که هر یک براساس موقعیت خاصی که دارند، به بهترین نحو ممکن، مهاجرت خود را انجام دهند.

بهتر است بدانید که Ausbildung یکی از شیوه های مهاجرتی به این کشور اروپایی است که از طریق سایر شیوه ها نظیر ثبت شرکت و یا سرمایه گذاری در کشور آلمان و با هزینه مناسب و فاقد از مدرک زبان می توانید برای مهاجرت به جمهوری فدرال آلمان، اقدامات لازم را انجام دهید.

در صورتی که فقط مایل به ادامه تحصیل در این کشور هستید، به آسانی می توانید با مناسب ترین هزینه ها در معتبرترین و بهترین دانشگاه های این کشور در هر رشته تحصیلی که علاقه دارید، به ادامه تحصیل بپردازید و همچون تبعه آن کشور از کلیه امکانات موجود در آن کشور بهره مند شوید.

طرح های ویژه مهاجرتی

در ادامه بایستی خاطر نشان شویم که بنا به اظهارات رئیس هیئت مدیره جناب آقای مهندس مهدی ورقایی الست گروپ، طرحی ویژه برای پرستاران، پزشکان و همچنین رشته های پیراپزشکی نظیر اتاق عمل، میکروبیولوژی، مامایی و غیره با بهترین شرایط به منظور مهاجرت به این کشور در نظر گرفته ایم تا از این طریق بتوانیم گام های موثرتری را برای ارتقای این شرکت مهاجرتی انجام دهیم.

سخن آخر

امیدواریم در این مقاله شما را با اهداف کلی جناب آقای مهندس مهدی ورقایی رئیس هیئت مدیره شرکت مهاجرتی الست گروپ و این مجموعه عظیم، بیشتر آشنا کرده باشیم تا با شناخت کامل از این شرکت مهاجرتی، سفری راحت و قابل اعتمادی را انجام دهید.

منبع: الست گروپ

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا