رپورتاژ

معرفی پرده توری مغناطیسی + خرید و سفارش آنلاین

تو این نوشتار در مورد پرده مغناطیسی و اینکه چطور کیفیت بهتری انتخاب کنیم پرداخته شده است
تولید پرده مغناطیسی
با توجه به اینکه اکنون تولید کنندگان بسیاری در حال تولید طلق یا توری مغناطیسی هستند لازم دونستم که جهت ارتقای کیفیت تولید این محصول یادداشتی بزارم تا مشتریان عزیز دقت لازم رو هنگام خرید داشته باشن و موجبات افزایش کیفیت در مغناطیسی شوند و تا حدودی پیشگیری بشه از خرید محصول بی کیفیت و حتی شاید گران قیمت تر !
لطفا قبل از خرید نایلون آهنربایی به نکاتی که اشاره می شود توجه بفرمائید تا محصول با کیفیت تری را با قیمت مناسب تری خرید نمایید
جنس نایلون یا طلق نرم شفاف در آهنربایی حتما سوال شود که چه برندی هست ( انواع برندهای طلق نرم شفاف در ستمپی معرفی شده است و دارای قیمتهای متفاوتی هستند) هر چقدر مشما شفاف تر باشد مسلما کیفیت بهتر خواهد بود ، هم اکنون در بهمن ماه سال 1400 هجری شمسی یکی از برندهای ایرانی طلق نرم شفاف نسبت به سایر برندها دارای کیفیت شفاف تر و تنوع سایز بیشتری می باشد و تولید کننده خوبی محسوب می شود ، منتها این برند طلق نرم شفاف که جهت متضرر نشدن کارخونه از بکار بردن مستقیم نام برند معذورم یک نقدی بهش وارد هست و اون هم اینکه ضخامت 025 این محصول در تولید پرده مغناطیسی خوب جواب نداده و موردی که تو این محصول لحاظ نشده ثبات سایز هست که علتش رو نمیدونم ! (احتمالا مواد مصرفی هست و یا کششی که هنگام طاقه پیچ اتفاق می افته) مثلا در موردی که جهت حمایت از کالای ایرانی از این کارخانه طلق تهیه شده بود ما سایز رو عرض 120 و ارتفاع 240 سانتیمنتر برش زدیم و نایلون آهنربایی رو تولید کردیم و برای مشتری ارسال و نصب شد ، بعد از یک مدت مشتری تماس گرفت که پرده دچار اشکال هست و اینکه آهنربا ها به هم نمیرسن ! مراجعه کردیم به محل مشتری و رویت شد که سایز پرده کوچکتر از سایز تولیدی شده بود ! حالا علتش سرما بود یا هر چیز دیگه ! موجب شد که خلاف میل باطنی مجدد سراغ طلق نرم شفاف وارداتی بریم تا از دید منافع مشترک ! تولید کننده و مصرف کننده مشتریها ناراضی نباشن و ارایه کیفیت ممتاز موجب جذب مشتری جدید خواهد شد ، و امیدوارم که تولید کننده مربوطه گرامی این گزارش رو مطالع و اشکال رو برطرف کنن تا علاوه بر ارتقا کیفیت محصول ایرانی در بازار ایران وارد رقابت فرا مرزی بشوند و ما نیز با افتخار از این محصول در تولید پرده های مغناطیسی بهره مند بشیم ، اینکه مشتری ناراضی باشه برای ما قابل تحمل نیست و این مورد پیش آمده با تولید جایگزین و جلب رضایت مشتری خاتمه یافت ، بنابر این نوع نایلون مصرفی بسیار حایذ اهمیت هست ، بعد از طلق، تعداد آهنربای مصرفی در پرده نایلونی حایز اهمیت هست که فاصله بین آهنرباها چقدر هست و تعداد آهنربای مصرفی در یک محصول چه مقدار هست ، هرچقدر فاصله آهنرباها از یکدیگر کمتر باشد به شرط استفاده آهنربای باکیفیت و سایز درست و اینکه داخل پوسته سوکتی آهنربا ( پوسته چفتی آهنربا / پوسته قفلی آهنربا / پوسته پینی آهنربا ) از آهنربا استفاده شده باشه (در برخی موارد گزارش شده که یک طرف آهنربا بوده و طرف دیگه آهن ! یا اینکه آهنربای مصرفی دارای سایز مناسب یا کیفیت مناسب نبوده ! و در برخی موارد داخل برخی پوسته های ده سانتی که جا برای دو آهنربا هست یک آهنربا قرار داده شده است ! ) مثلا هم اکنون در یک سایز استاندار با ارتفاع 240 سانتیمتر استفاده از 28 الی 34 آهنربا مناسب هست و تولید کنندگان بنا به سفارش مشتری این تعداد را میتوانند بیشتر نمایند تا در مکانهای بادی، باز و بسته شدن در آهنربایی به درستی انجام شود،
پرده اهنربایی
و سپس چسب نگهدارنده محصول روی چهار چوب (چسب هوک لوپ پشت چسبدار کارخانه ای یا دست ساز و چسب هوک لوپ ساده ) تاثیر بسزایی در شکیل بودن و ایستایی محصول دارد و همچنین نوار دور دوزی شده کناره ها و بالای محصول و پایین محصول که برای پایین محصول بهتر است ضد آب باشد تا سرب پرده داخل آن حفظ شود و این مورد موجب با دوام تر شدن محصول می شود .

پرده توری مغناطیسی
قیمت: 220,000 تومان

توری مغناطیسی مخصوص جلوگیری از ورود حشرات موذی

این محصول که از بهترین نوع توری های فایبر گلاس نسوز و بهترین نوع آهنربا دارای درصد مگنت XMRدارد و بصورت خودکار پس ازورود و خروج فرد به داخل محیط توسط سیستم مغناطیسی تعبیه شده بر روی این محصول بسته میشود.
پرده توری مغناطیسی مناسب برای محیط هایی که نیازمند به دفع حشرات و حرکت مداوم هوا می باشند هست. این پرده ها سبک بوده و جایگزین مناسبی برای توری های فلزی می باشد.

نوع توری از جنس الیاف شیشه ( فایبر گلاس ) درجه 1 می باشد.
قوطی آهنربا : از مواد پتروشیمی (PP) نو می باشد.
آهنربا از قدرتمندترین جذب نسبت به سایز آن است .
کانال تلگرام پرده مغناطیسیاینستاگرام پرده مغناطیسی

 

این محصول یک پرده ساده نیست!
این پرده هوشمند از مکانیزم مغناطیسی بهره می برد و اتصالات آن به وسیله تعدادی آهنربای قدرتمند تامین می شود.
علاوه بر جنبه زیبایی و تزئینی بودن و ظاهر جالبش که تاثیر زیادی روی کیفیت دکوراسیون خانه می گذارد، به عنوان یک عایق / فیلتر نیز عمل میکند.
برای عبور از این پرده نیازی نیست که از دستانتان استفاده کنید!
هنگام عبور فرد بدون کوچکترین مانعی و به سادگی گشوده شده و سپس به صورت خودکار (قدرت مغناطیس) دوباره روی هم قرار گرفته و بسته می شود!
حتی برای حیوانات خانگی نظیر گربه و … نیز عبور از آن بسیار ساده است.
این پرده از بافت ریز و شفاف بهره می برد و نوع بافت آن به گونه ای است که حتی به ریز ترین پشه ها و موجودات موذی نیز اجازه عبور نمی دهد.
می توانید آن را روی چهارچوب در بالکن، اتاق، آشپزخانه، در ورودی منزل و گلخانه، محفظه ورودی چادر های مسافرتی و در ون و اتومبیل های کاروان نصب کنید و از زیبایی بصری توام با تجربه هوای مطبوع بدون حضور موجودات مزاحم لذت ببرید.
نصب آن نیز ساده بوده و مقاومت اتصال و ماندگاری بسیار بالایی دارد.
محصول مشابه : پرده مغناطیسی نایلونی

خرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا