رپورتاژ

معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی ویژه‌ی نوروز 1402

درست است که هنوز اواخر پاییز هستیم و تا نوروز 1402 روزهای زیادی باقی مانده است، ولی اگر کمی هوشمند باشید برای جذب مخاطبان و دوری از شلوغی‌های آخر سال از همین الان باید به فکر هدایای تبلیغاتی خود باشید. مدت زیادی است که بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک برای جذب مخاطب بیشتر و حتی حفظ مخاطبان قدیمی خود در آستانه‌ی سال جدید هدایای تبلیغاتی ویژه‌ای ارسال می‌کنند تا نام و برندشان جاوادنه شود.

و اما در این مقاله می‌خواهیم شما را با بهترین هدایای تبلیغاتی ویژه‌ی نوروز 1402 آشنا کنیم.

ست سررسید

یکی از جذابترین و بهترین انواع هدایای تبلیغاتی، ست سررسید است که اکثر سازمان‌ها برای مخاطبان خودشان ارسال می‌کنند. شاید در نگاه اول ساده به نظر بیاید ولی علاوه بر اینکه هزینه‌ی آن نسبت به هدایای دیگر مقرون به صرفه است، در عین حال بسیار کاربردی و قابل استفاده نیز هست.

ست سررسید بسته به سلیقه‌ی شما می‌تواند از جعبه‌های دو تکه، سه تکه، چهار تکه و یا حتی بیشتر باشد. مثلاً اقلامی چون سررسید، جاکارتی، خودکار، جاکلیدی، فلش مموری و فندک بسته به نظر شما درون جعبه‌ها قرار می‌گیرند.

ست سررسید

فلاسک هوشمند تبلیغاتی

همه‌ی ما در طول روز با نوشیدن یک فنجان چای، قهوه و یا حتی دمنوش سروکار داریم. فلاسک هوشمند تبلغاتی یک انتخاب هوشمندانه توسط شماست.  فکر کنید که مخاطب شما از فلاسک هوشمند تبلیغاتی شما برای نوشیدن هر کدام از موارد بالا استفاده کند. به طبع با هربار مصرف نوشیدنی و نگاه به لوگوی تبلیغاتی شما روی فلاسک یاد شما در ذهنش زنده می‌شود.

فلاسک‌های هوشمند تبلیغاتی از کیفیت بالایی برخوردارند. قابل اجرا برای هر طرح دلخواه شما هستند و دمای مایع درونشان را به مخاطب نشان می‌دهند.

ست هدیه‌ی الکترونیکی

امروز با وجود پیشرفت هر روزه در علم و تکنولوژی همه‌ی ما خواه ناخواه با اقلام الکترونیکی سروکار داریم. ست هدیه‌ی الکترونیکی یکی دیگر از انواع هدایای تبلیغاتی است که شاید نسبت به سایر هدایا پر هزینه‌تر باشد ولی به دلیل کاربردی بودنشان و همینطور ماندگاری بالایی که دارند برای مخاطبان خاص شما گزینه‌ی مناسب‌تری هستند.

این ست تبلیغاتی که می‌تواند شامل اقلامی چون، فلش مموری، پاوربانک، اسپیکر و یا وسایل دیگری باشد بسته به سلیقه و هزینه‌ی دلخواه شما قابل اجراست.

پیشنهاد ما به شما این است که برای مخاطبان خاص خود و ارزش نهادن به آنها حتماً از این ست‌های الکترونیکی بی نظیر بهره بگیرید. مطمئن باشید چنان تأثیری در ذهن و روح آنها می‌گذارید که تا سالیان سال شما را فراموش نخواهند کرد.

ست تبلیغاتی

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی

زمانی که شما تصمیم می‌گیرید برای کارمندان و مخاطبان خود هدیه‌ی نوروزی ارسال کنید، این تصمیم ارزشمند شما چند مزیت دارد. اول اینکه حس اعتماد و وفاداری را به طرف مقابل خود اثبات می‌کنید. دوم اینکه نام خود و برندتان رو تا مدتها زنده نگه می‌دارید.

بهار و آغاز سال جدید برای همگان خوشایند و یادآور نو شدن است. هدیه دادن در این ایام از دیرباز رسم ما ایرانی‌ها بوده و هست. شک نداشته باشید ارسال هدیه در این ایام می‌تواند یک انتخاب کاملاً حساب شده و دقیق از سمت مدیران با درایت باشد.

تجربه ثابت کرده همانطور که دادن هدیه‌ی با کیفیت و کاربردی می‌تواند باعث ایجاد خاطره‌ای خوش و ماندگار در ذهن مخاطبان شما شود، بالعکس اگر از هدیه‌ای بی کیفیت استفاده کنید به همان اندازه و یا حتی خیلی بیشتر می‌تواند باعث تخریب شما شود.

ضرب‌المثل قدیمی و معروف هر آنچه برای خود می‌پسندی برای دیگران هم بپسند، مصداق همین نظریه است که برای هدیه دادن باید این را در نظر داشته باشید که آیا خود شما از دریافت آن خوشحال می‌شوید یا خیر؟ با دریافتش چه حسی در شما ایجاد می‌شود. با در نظر گرفتن همه‌ی اینها می‌توانید برای تهیه‌ی هدایای تبلیغاتی برنامه ریزی بهتری داشته باشید.

مطمئن باشید استفاده از هدیه‌ی خوب نه یکسال بلکه بیش از یکسال می‌تواند ماندگاری برند شما را تضمین کند.

کلام آخر

قبل از هرچیز از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم. یادآور می‌شویم که هدایای تبلیغاتی تنوع زیادی دارند. بسته به سلیقه و هزینه‌ای که شما برای انجام این کار در نظر گرفتید می‌تواند متغیر باشد. ما سعی کردیم که برای هر نوع بودجه و سلیقه‌ای بسته‌های مناسبی در نظر بگیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا