رپورتاژ

معرفی بهترین سیستم های حفاظتی اماکن های تجاری و اداری

دزدگیر اماکن به عنوان یکی از مهم ترین سیستمهای  امنیتی در  ساختمان های  مسکونی، مراکز اداری ،تجاری، فروشگاه ها،بانک ها ، موسسات مالی و اعتباری،موزه ها و سایر سازمان های دولتی و خصوصی جهت پیشگیری از سرقت یا اعلام سرقت های مسلحانه و حفاظت از ساکنین استفاده می شود.

دزدگیر پارادوکس کانادا به عنوان قوی ترین دزدگیر اماکن در ایران ، سبد گسترده ای از انواع کنترل پنل ، سنسور چشمی و ماژول های  متنوع را  با چهار سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش،   با بالاترین سطح کیفی و ضریب ایمنی ارائه می نماید.جهت خرید دزدگیر پارادوکس با شرکت فنی مهندسی آموت تماس بگیرید.

دزدگیر سری دیجیپلکس

شرکت پارادوکس کانادا (PARADOX) کار خود را در سال 1980 میلادی آغاز کرد و با سرمایه گذاری روی بخش تحقیق و توسعه توانست در سال 1989 میلادی با تولید سنسورهای حرکتی (Motion Sensor) انقلابی در این صنعت ایجاد کند. شرکت پارادوکس کانادا در سال 1996 شروع به تولید سیستم های اعلام سرقت و امنیتی دیجیپلکس (EVO)(Digiplex) نمود که توانست سهم زیادی از بازار سیستم های دزدگیر و کنترل تردد را از آن خود کند . در سال 2001 میلادی شرکت پارادوکس طیف گسترده ای از سیستم های بی سیم به نام ماژلان را با کیفیت بالا تولید و روانه بازار کرد . این کمپانی از سال 2007 همه محصولات خود را در 3 خانواده اسپکترا (SP)(Spectra)، ماژلان (MG)(MAGELAN) و دیجیپلکس (EVO)(Digiplex) تولید می کند.

شرکت دزدگير پارادوكس  کانادا (PARADOX) یکی از معتبرترین شرکتهای تولید کننده تجهیزات امنیتی ، سیستم های اعلام سرقت ( دزدگیر اماکن ) در جهان می باشد. این کمپانی با تولید محصولات متنوع در زمینه تجهیزات حفاظتی و اعلام سرقت (دزدگیر ) توانسته سهم زیادی از بازار دزدگیر اماکن و منازل را تصاحب کند.

انواع سیستم اعلام سرقت هوشمند اماکن  :

سیستم اعلام سرقت با سیم :

دزدگیر اماکن پارادوکس  دیجیپلکس مدل EVO192 کنترل پنلی است که قادربه پشتیبانی 192 زون می باشد . این دزدگیر می تواند از کنترل تردد و زون های آدرس پذیر نیز پشتیبانی کند. همچنین این سیستم قادر است از طریق سیم کارت از GPRS و GSMسری PCS و ماژول اینترنت IP150 و ماژول صوتی VDMP3 پشتیبانی نماید. نرم افزار داخلی این دزدگیر اماکن پارادوکس می تواند با 304USB و نرم افزار WinLoad به روز شود و به علاوه قابلیت همخوانی با نرم افزار Neware را نیز دارد.

دزدگیر اسپکترا پارادوکس

این دزدگیر پارادوکس از سری دیجیپلکس می تواند تا 2048 رویداد را در حافظه خود ضبط نماید. همچنین امکان برنامه ریزی از راه دور آن توسط کاربر و یا نصاب ممکن می باشد.

کنترل پنل های اسپکترا در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. طراحی این کنترل پنل ها ، به صورت با سیم صورت گرفته است و قابلیت نصب به تجهیزات بی سیم را ندارد. این امر تنها در صورتی امکان پذیر می باشد که از ماژول RTX3 در اتصالات آن استفاده نمایید. به همین منظور قیمت کنترل پنل دزدگیر اماکن پارادوکس مدل اسپکترا  نسبت به سایر کنترل پنل های پارادوکس بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

کنترل پنل دزدگیر اماکن پارادوکس مدل SP4000 با  حداقل هزینه  برای کاربران یکی از پر طرفدار ترین دزدگیر های موجود در بازار سیستم های اعلام سرقت می باشد. این سیستم بهترین انتخاب برای اماکنی با اندازه کوچک مانند اماکن اداری، مسکونی، درمانی، تفریحی و … به شمار می رود. جهت اطلاع از قیمت دزدگیر پارادوکس sp4000  با شرکت فنی مهندسی آموت تماس بگیرید.

کنترل پنل دزدگیر اماکن پارادوکس مدل SP5500 ،کنترل پنل دزدگیر اماکن پارادوکس مدل SP6000 وکنترل پنل دزدگیر اماکن پارادوکس مدل SP7000 که یکی از هوشمند ترین کنترل پنل های پارادوکس است  از جمله کنترل پنل های سری اسپکترا می باشند .

برای پروژه های کوچک مانند طلافروشی ها،صرافی ها، منازل،  ادارات و… سری اسپکترا دزدگیر پارادوکس کانادا و برای پروژه های نیازمند به ضریب ایمنی بالا با قابلیت های گسترده و کاملا ماژولار مانند بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و یا موزه ها سری دیجیپلکس  دزدگیر پارادوکس کانادا پیشنهاد می شود.

سیستم اعلام سرقت بی سیم :

کنترل پنل های سری ماژلان قابلیت اتصال به صورت با سیم و بی سیم را دارند و ترکیبی از امنیت، ارتباط بی سیم، نصب آسان و ویژگی های جذاب را برای مشتریان فراهم آورده اند.برای پروژه های مسکونی لوکس ، دزدگیر ویلا ها و یا پروژه هایی که به لحاظ حفظ زیبایی معماری ساختمان  یا به هر دلیل دیگری امکان کابل کشی وجود ندارد پیشنهاد می شود.

دزدگیر ماژلان

کنترل پنل دزدگیر اماکن پارادوکس مدل MG5000 وکنترل پنل دزدگیر اماکن پارادوکس مدل MG5050   از قدرتمند ترین مرکز کنترل های پارادوکس  ،  دارای قابلیت اتصال با سیم و بی سیم می باشند که مجهز به فرستنده و گیرنده وایرلس هستند.

مشاوره ، طراحی ، فروش و  نصب دزدگیر پارادوکس کانادا در سازمان میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، اتاق مانیتورینگ نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان، بانک آینده، بانک پاسارگاد، بانک صنعت و معدن و…، مجموعه پزشکی ورزشی راسپینا، بیمارستان تخت جمشید کرج و تعداد بسیار زیادی پروژه مسکونی، اداری ، تجاری و … نمونه ای از پروژه های انجام شده شرکت فنی مهندسی آموت می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا