رپورتاژ

معرفی بهترین بازی های اکشن و هیجان انگیز برای فرمت اندروید

همانطور که می دانید امروزه بازی های اکشن جزء بازی های برتر دنیا به حساب می آیند که طرفدارن خاص و پرشور خود را دارند. حال ما برای اینکه شما افراد را با تعدادی از بازی های اکشن و هیجان انگیز برای فرمت اندروید آشنا شوید، شما را با برترین بازی های اکشن و هیجان انگیز آشنا می کنیم. همراه ما باشید با برسی بیشتر بازی های اکشن و هیجان انگیز برای فرمت اندروید.

شروع باورنکردنی بازی های اکشن و هیجان انگیز برای فرمت اندروید

اوایل که کنسول های بازی در دنیا عرضه شد، خیلی از افراد به راحتی بازی های اکشن را تجربه می کردند و البته اینکه یک کنسول بازی مناسب بتواند یک بازی اکشن را با کیفیت به نمایش بگذارد بعید نیست زیرا به آن دستگاه کنسول بازی می گفتند. در همین حین فناوری ساخت بازی و اپلیکیشن اندروید  در حال پیشرفت بسیاری بود.

بعد ها خیلی از افراد به این فکر فرو رفتن که چرا خیلی بازی های اکشن بر روی موبایل و کنسول های کوچک تر نشه اجرا کرد، زیرا خیلی از افراد توان خرید یک کنسول را نداشتند و مهندسان تصمیم گرفتن تا بازی های خود را کمی با کیفیت بسازند و برای فرمت اندروید باشد.

اینگونه نتوانست چندان برای افراد گیمر بازی های جالب باشد و همانند بازی های دیگر و مانند کنسول کیفیت داشته باشد.

خیلی از افراد گفتن که اگر بازی برای موبایل عرضه شود با کیفیت کم فقط به منظور سرگرم کردن است. شرکت های بزرگی مانند اکتیویژن، یوبی سافت و…… بزرگ ترین شرکت های تولید کنند بازی های اکشن و هیجان انگیز هستند که در دنیا خیلی از آن ها را با ابر قدرت های دنیا می شناسند، نام گرفته اند.

حال با گذشت زمان فراوان می توان گفت که واقعا بازی های اکشن شروع خارق العاده داشته اند و می توان به بازی های مانند کالاف دیوتی، پابجی و فورتنایت آپدیت و به روز رسانی جدید، به برترین بازی های اکشن تبدیل شده اند و البته توانسته اند به کیفیت بازی های کنسول نزدیک شوند و با آن ها به رقابت بپردازن ولی باز هم کنسول در کیفیت بازی، پیش تازی می کند.

ما حال قصد داریم تا شما افراد را با برخی از مدل های بازی اندروید اکشن و هیجان انگیز که برای فرمت اندروید ساخته شده اند ،آشنا کنیم.

بازی کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از بازی هایی است که امروز توانسته است طرفدارن بسیار زیادی برای خود پیدا کند و حتی به جایگاهی برسد که گیمران بازی های پابجی را به سمت خود بیاورد و آن ها را نیز جذب خود کند.

این بازی جذاب در حال حاضر در فصل 13 خود می باشد و جالب تر از همیشه و با کیفیت تر از قبل می باشد. خود بنده این بازی را از فصل 2 شروع کردم و اصلا این بازی برای من یکی شگفتی بود و بعد ها چنان این بازی برای بنده به یک شگفتی تبدیل شد که اگر این بازی را روزی  4 الی 5 ساعت بازی نمی کردم، اصلا آن روز روز غم و غصه بنده بود.

این بازی یک بازی اندروید آنلاین است که شما باید به گروه های 5 نفره با افراد دیگر گروه تشکیل دهید به صورت آنلاین و با دیگر گروه ها به رقابت بپردازید و البته شما می توانید در بخش بتل رویال مانند بازی پابجی در یک جزیره رها شوید و به صورت آنلاین به رقابت بپردازید.

شما می توانید این بازی را به صورت آنلاین با دوستان خود انجام دهید و ساعت های فراوان سرگرم باشید و لذت ببرید. و خود بنده پیشنهاد می کنم این بازی را حتما بر روی موبایل خود تجربه کنید و از آن لذت ببرید زیرا این بازی یک بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور است.

بازی پابجی موبایلی

بازی پابجی یک بازی اعتیاد آور اندروید است که می تواند افراد گیمر که به بازی های اکشن و هیجان انگیز علاقه دارند، ساعت های فراوان سرگرم خود کند.

این بازی جذاب به دلیل داشتن یک بخش بتل رویال عالی معروف است. این بازی هم مانند بازی کالاف دیوتی موبایل به صورت آنلاین انجام می شود.

این بازی جذاب  دارای بخشی است که شما می توانید به صورت گروهی با دوستان خود به مبارزه بپردازید و البته نکته جالب این بازی این می باشد که بخش مولتی پلیر این بازی در گذشته کیفیت بسیار ضعیف داشته است و در حال حاضر 100 پله افزایش کیفیت داشته است و البته این بخش 3 بعدی است ولی بازی کالف دیوتی به صورت دو بعدی می باشد.

بخش بتل رویال این بازی اصلا نیاز به توضیح ندارد زیرا بسیار جالب و هیجان انگیز است و اصلا نیاز به توضیح ندارد زیرا این بازی دارای تمامی خصوصیات یک بازی در بخش بتل رویال را دارد.

در آخر باید گفت که بازی پابجی موبایلی، در بخش بتل رویال بهترین کیفیت را در بین بازی های موبایل اکشن را به خود اختصاص داده است.

 بازی فورتنایت موبایلی

بازی فورتنایت موبایلی یکی از بازی جالب و سرگرم کننده می باشد که می تواند شما افراد را ساعت های متوالی سرگرم خود کند. این بازی جذاب را شما بیشتر در بین بازی های اکشن و هیجان انگیز کنسولی دیده اید و حال سازنده این بازی تصمیم بسیار مهمی را گرفت که این بازی را با کیفیتی حتی بهتر از کنسول برای این بازی بسازد که بر روی فرمت اندروید بر روی موبایل و تبلت اجرا شود حتی یک مشکل لگ هم نداشته باشد و سازنده موفق شد و اگر آخرین نسخه بازی فورتنایت موبایلی را دیده باشید، می توانید آن را با کیفیت کنسول مقایسه کنید و با چشمان خود ببنید که کدام کیفت بهتری در حال لجندری نشان می دهد.

اگر جزء افرادی هستید که دوست دارید ساعت های فراوان سرگرم باشید و یک بازی اکشن و عالی در بخش بتل رویال انجام دهید، به جای بازی فوتبال اندروید، پیشنهاد می کنم این بازی را برای موبایل خود نصب نمایبد و از این بازی آنلاین و سرگرم کننده لذت ببرید.

توضیحی بسیار کوتاه در مورد بازی های اکشن و هیجان انگیز آفلاین

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا ما درمورد بازی های اکشن آنلاین صحبت نکردیم و باسد گفت که بازی های اکشن آفلاین بسیار زیادی وجود دارد ولی نمی تواند مانند بازی های اکشن و هیجان انگیز آنلاین موبایلی، سرگرم کننده باشد و جذابیت آن ها را درخود جای داده باشد.

البته بازی های افلاینی هم هستند که دارای جذابیتی مناسب باشند ولی تعداد آن ها بسیار محدود و انگشت شمار می باشد.

بهترین بازی های اکشن و آنلاین برای فرمت اندروید

کالاف دیوتی موبایلی، پابجی موبایلی، فورتنایت موبایل، فری فایر برترین بازی های اکشن و آنلاین هستند که برای فرمت اندروید ساخته شده اند و شما افراد می توانید آن ها را دانلود کنید و از آن ها لذت ببرید و ساعت های فراوان سرگرم باشید.

سخن پایانی:

در آخر باید گفت که اگر علاقه مند به بازی استراتژیک اندروید، اکشن و هیجان انگیزهستید، پیشنهاد می کنم حتما بازی های که نام برده شد ، حتما تجربه کنید و از آن لذت ببرید زیرا می تواند نظر شما افراد را بسیار تغییر دهد و  شما را به این بازی ها علاقه مند کند.

شما می توانید این بازی ها را خیلی راحت برای موبایل خود دانلود کنید  از طریق برنامه مانند مایکت و باز و همچنین می توانید از برنامه گوگل پلی برای دریافت این بازی ها اقدام کنید.

امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد و نظر شما افراد را نسبت به خود جلب کرده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا