رپورتاژ

معرفی انواع هدایای تبلیغاتی دیجیتال

هدایای تبلیغاتی معمولاً وسایل پرکاربردی هستند که قیمت مناسبی داشته و شرکت‌ها از آن برای قدردانی از مشتریان قدیمی یا جذب مشتریان جدید استفاده می‌کنند. می‌توان از یک کد تخفیف برای تبلیغات استفاده کرد اما تجربه ثابت کرده است زمانی که مشتری قادر به لمس یک هدیه و استفاده فیزیکی از آن است، تاثیر بیشتری از هدیه یک برند خواهد گرفت. این موضوع برای شرکت‌هایی که خود تولید کننده محصولات هستند، اهمیت بیشتری داشته و هدیه تبلیغاتی فیزیکی اثر بهتری را از خود نشان می‌دهد.

به طور کلی هدف ارائه یک مورد تبلیغاتی، پاسخ به نیاز به مشتری و توضیح ایده تجارت است. یک شرکت بیمه انواع بیمه‌ها را به فروش رسانده و یک شرکت دیگر انواع محصولات ارایشی بهداشتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این شرکت‌ها برای اینکه در جامعه بتوانند مشتریان احتمالی خود را پیدا کنند، از هدایای تبلیغاتی کمک می‌گیرند. هدایای تبلیغاتی می‌توانند با توجه به بودجه هر چیزی باشند اما معمولا ارائه انواع هدایای تبلیغاتی دیجیتال محبوبیت بیشتری نسبت به سایر هدایا دارند.

مزایای استفاده از انواع هدایای تبلیغاتی دیجیتال

با کمک هدایای تبلیغاتی دیجیتال شما می‌توانید شرکت خود را به افراد زیادی معرفی کرده و مطمئن شوید که نام برند را به خاطر می‌سپارند. وفاداری بیشتری مشتریان قدیمی، معرفی برند به جامعه هدف بزرگ‌تر، افزایش حضور برند در زندگی روزمره مشتریان، بهبود تصویر شرکت، افزایش فروش و … از جمله مهم‌ترین مزایایی هستند که با کمک ارائه هدایای تبلیغاتی به آن‌ها دست خواهید یافت.

افراد جامعه واکنش‌های متفاوتی به روش‌های تبلیغاتی دیگر دارند. به طور مثال تبلیغات تلویزیونی ممکن است آن‌ها را تحت تاثیر قرار نداده و یا به رادیو گوش ندهند؛ این موضوع باعث خواهد شد که نتوانید کمپین تبلیغاتی خود در تلویزیون یا رادیو را با موفقیت به اتمام رسانید. با این حال هدایای تبلیغاتی به شکلی متفاوت عمل کرده و درصد قابل توجهی از دریافت کنندگان از آن استفاده می‌کنند؛ حتی در صورت داشتن کیفیت بالا برند شما را به سایر افراد هم معرفی کرده و به مرور زمان مشتریان بیشتری خواهید داشت.

انواع هدایای تبلیغاتی

همانطور که اشاره شد تنوع هدایای تبلیغاتی بسیار زیاد بوده و تقریبا از هر وسیله‌ای می‌توان به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد اما موضوع مهم این است که آن هدیه بتواند در زندگی روزمره افراد مورد استفاده قرار گیرد. به طور مثال خودکار تبلیغاتی، تقویم تبلیغاتی، دفترچه یادداشت تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی و … از جمله محبوب‌ترین انواع هدایای تبلیغاتی هستند که احتمالا نمونه مشابه آن را در بازار دیده‌اید. هدفون، شارژر، اسپیکر، ماشین حساب و … هم از هدایای تبلیغاتی دیگری هستند که توسط برندها استفاده می‌شوند.

انواع هدایای تبلیغاتی دیجیتال

با توجه به دنیای پر رقابت امروزی برای اینکه بتوانید بین رقبای خود بدرخشید و نسبت به آن‌ها برتری پیدا کنید، بهتر است هدایای تبلیغاتی دیجیتال را در نظر بگیرید. این هدایا بین همه گروه‌های سنی خصوصا جوانان محبوبیت زیادی داشته و طول عمر بالای آن‌ها سبب می‌شود تا در بازه زمانی طولانی برند شما در جلوی دید افراد قرار گیرد. هدایای تبلیغاتی دیجیتال قیمتی بالاتر از هدایای ارزانی مانند خودکار یا دفترچه یادداشت داشته اما به همان نسبت تاثیر پذیری بالایی داشته و بازگشت سرمایه شما را تضمین خواهد کرد. چند نمونه از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی دیجیتال عبارتند از:

  • فلش تبلیغاتی: فلش تبلیغاتی جز محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی است و در صورت بالا بودن کیفیت، برای سال‌ها کنار افراد باقی خواهد ماند. فلش تبلیغاتی در ظرفیت‌های مختلف تولید شده و با هر بودجه‌ای سازگار خواهد بود. تنها کافیست یک فلش متناسب با بودجه خود تهیه کرده و لوگوی شرکت را در گوشه‌ای از آن چاپ کنید.
  • پاور بانک تبلیغاتی: از آنجایی که امروزه بخش زیادی از کارهای افراد جامعه توسط گوشی همراه صورت می‌گیرد، هدیه دادن پاور بانک آن‌ها را خوشحال خواهد کرد. پاور بانک تبلیغاتی فضای زیادی برای چاپ لوگو و طرح شرکت در اختیار شما گذاشته و طول عمر بالایی هم دارد.
  • هندزفری و هدفون تبلیغاتی : هدفون و هندزفری تبلیغاتی از جمله وسایلی هستند که در تمامی رده‌های سنی کاربرد داشته و می‌توانند بازگشت سرمایه خوبی را رقم زنند. هدفون تبلیغاتی برای تماشای فیلم، سریال، گوش دادن به موسیقی و پادکست و … کاربرد داشته و بیشتر اوقات همراه افراد است. هدفون و هندزفری تبلیغاتی به نسبت سایر هدایای دیجیتال قیمت مناسب‌تری داشته و تنوع طرحی و رنگی زیادی هم دارد.
  • دستبند هوشمند تبلیغاتی: اگر به دنبال این هستید که هدیه‌ای منحصربفرد به افراد عرضه کنید، دستبند هوشمند تبلیغاتی بهترین گزینه است. ممکن است این هدیه قیمتی بالاتر از سایر هدایا داشته باشد اما به همان اندازه مشتریان شما به خصوص قشر جوان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا