آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

مرزبان:‌ آرزوی شکست هیچ تیمی را نداریم/ در جذب بازیکن، کیفیت روانی هم برای ما مهم بود

مرزبان:‌ آرزوی شکست هیچ تیمی را نداریم/ در جذب بازیکن، کیفیت روانی هم برای ما مهم بود

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت که اعضای این تیم آرزوی شکست خوردن هیچی تیمی ندارند.

اخبار ورزشی

علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شروع خوب سپاهان در لیگ برتر مقابل مس رفسنجان و اینکه از طلایی‌پوشان به‌عنوان مدعی اصلی قهرمانی یاد می‌شود، اظهار داشت: معیار ما برای جذب بازیکن در فصل جدید، ترمیم تیم بود. خوب یا بد بودن بازیکن ملاکی جداگانه است، اما می‌خواستیم توازن تیمی خود را ترمیم کنیم. در جذب بازیکن جدا از مسائل فنی، تاکتیکی‌ و تکنیکی، مسئله کیفیت روانی بازیکنان هم مهم بود. باید نفراتی را جذب می‌کردیم که در سپاهان احساس خوبی داشته باشند و بتوانند به تیم کمک کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: نباید فراموش کرد که ما کاپیتان تیم ملی (احسان حاج‌صفی) را از دست دادیم. همچنین پیام نیازمند، دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان هم از تیم جدا شد و محمد محبی را نیز از دست دادیم. با این شرایط، نفراتی را جایگزین کردیم تا کیفیت بهتری داشته باشیم و خوشبختانه بازیکنان جدید هم خیلی زود با تیم هماهنگ شدند.

سپاهان اولین 3 امتیار را از مس گرفت

مربی سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان می‌تواند نوار قهرمانی‌های پرسپولیس را پاره کند یا خیر، به تسنیم گفت: ما از شکست خوردن هیچ تیمی خوشحال نمی‌شویم و به دنبال شاد کردن زندگی خودمان هستیم تا با احساس خوبی با پیروزی‌های خود به دست بیاوریم. باید روی پای خودمان بایستیم و اگر هر اتفاقی در پایان کار رخ دهد، برای ما دردآور نیست. چون احساس می‌کنیم که تلاش خودمان را انجام داده‌ایم و آرزوی شکست دیگران را نداشته‌ایم. آرزوی ما این است که تیم‌های مدعی هم نتیجه بگیرند تا لیگ برتر، هیجان و جذابیت بیشتری داشته باشد.

مرزبان با بیان اینکه اعضای تیم سپاهان خودشان را تنها مدعی قهرمان نمی‌دانند، خاطرنشان کرد: تیم‌هایی چون استقلال، پرسپولیس، گل‌گهر، فولاد و حتی تراکتور می‌توانند شانس قهرمانی داشته باشند و برای رسیدن به این هدف مبارزه می‌کنند. همه تیم‌ها برای خودشان شانس قائل هستند و در طول فصل هم ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد. همه حریفان برای ما قابل احترام هستند و خودمان را یکی از مدعیان قهرمانی می‌دانیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا