آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

مرحوم شیبانی در کلیه امور عام‌المنفعه منشأ خدمات ارزنده و والایی بود

مرحوم شیبانی در کلیه امور عام‌المنفعه منشأ خدمات ارزنده و والایی بود

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پیامی اعلام کرد: مرحوم عباس شیبانی در کلیه امور عام‌المنفعه منشأ خدمات ارزنده و والایی بوده که برکات آن برای همگان مشهود است.

مرحوم شیبانی در کلیه امور عام‌المنفعه منشأ خدمات ارزنده و والایی بود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت مرحوم عباس شیبانی اعلام کرد: آن مرحوم در کلیه امور عام‌المنفعه منشأ خدمات ارزنده و والایی بوده که برکات آن برای همگان مشهود است.

متن کامل این پیام تسلیت به طرح زیر است:

هوالعزیز الحکیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت دکتر عباس شیبانی از اعضای هیأت مؤسس جمعیت و عضو شورای مرکزی و نیز دبیرکل پیشین جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، که تا آخرین روزهای حیات و با تحمل سختی و مشقت در همه جلسات جمعیت حضور پیدا می‌کرده را به خانواده و همه دوستداران ایشان تسلیت عرض می‌نماییم.

مرحوم شیبانی در دوران حیات خود در پیش از پیروزی انقلاب مبارزات همه جانبه علیه رژیم طاغوت ستمگر داشت، و پس از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه با بصیرت تمام در کنار حضرت امام و مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی را همراهی و حمایت کرد.

در حوزه‌های پزشکی، مجلس خبرگان، ادوار مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر تهران و در کلیه امور عام‌المنفعه منشأ خدمات ارزنده و والایی بوده که برکات آن برای همگان مشهود است.

این مرد خدا بسیار ساده‌زیست و مردمی بوده، روحشان شاد و یادشان گرامی باد. همچنین برای بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند منان طلب می‌نماییم.

در ضمن به اطلاع می‌رساند؛ مراسم سوم و هفتم آن مرحوم روز یکشنبه ۴دی ۱۴۰۱ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ برگزار می‌گردد.

دبیرکل و اعضا شورای مرکزی و مشورتی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا