آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

محرومیت طولانی‌مدت در انتظار داور جنجال‌آفرین

محرومیت طولانی‌مدت در انتظار داور جنجال‌آفرین

دنیای ورزش تورنتو نوشت: جنجالی که داور بازی تیم‌های میلان و اسپتزیا با تصمیم عجیب خود به راه انداخت برای او تبعات سنگینی در پی خواهد داشت.

نشریه گاتزتا دلواسپورت اعلام کرد که در پی اشتباه محرز مارکو سِرا داور بازی شب گذشته (دوشنبه) تیم‌های فوتبال میلان و اسپتزیا – که به شکست ۲ بر یک روسونری انجامید – کمیته داوران فوتبال ایتالیا از باشگاه میلان عذرخواهی کرده و در نظر دارد که محرومیتی طولانی مدت را برای این داور ۳۹ ساله در نظر بگیرد.

در آخرین دقایق این بازی مارکو سرا گل دوم میلانی‌ها که توسط جونیور مسیاس به ثمر رسید را مردود اعلام کرد و به جای آن یک ضربه ایستگاهی به سود این تیم اعلام کرد. او در حالی که می‌توانست با اعلام آوانتاژ باعث ثبت گل دوم و احتمالاً پیروزی میلان شود، خواسته یا ناخواسته سبب شد که عکس این اتفاق رخ دهد، چون درست لحظاتی پس از مردود اعلام شدن گل روسونری، اسپتزیا میزبان را غافلگیر کرد و گل دومش را به ثمر رساند.

مارکو سرا در پایان بازی بابت اشتباهش از میلانی‌ها عذرخواهی کرد اما ظاهراً این اقدام او برای فرار از مجازاتش کافی نبوده است. کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا ضمن عذرخواهی از میلانی‌ها، محرومیتی طولانی را هم برای مارکو سرا در نظر گرفته است. طبق اعلام گاتزتا، کمیته داوران فوتبال ایتالیا، صحنه جنجالی انتهای بازی را تنها یکی از اشتباهات مارکو سرا در این بازی می‌داند.

بیشتر بخوانید:

  • استقلال به لیگ قهرمانان آسیا برگشت!/عکس

  • قایدی را کشتند!/عکس

  • وقتی سیدجلال در زمین تیر می‌خورد!/عکس

۲۵۶ ۲۵۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا