آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل اولسان هیوندای و پاتوم یونایتد

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2022 در منطقه شرق قاره کهن، عصر امروز (پنجشنبه) آغاز شد که تیم اولسان هیوندای در گروه I با نتیجه 3 بر صفر از سد گوانگژو گذشت.

در دیگر بازی این گروه، تقابل تیم‌های کاوازاکی فرونتاله و جوهور دارالتعظیم با تساوی صفر-صفر پایان یافت. تیم‌های جوهور دارالتعظیم و کاوازاکی فرونتاله با هفت و پنج امتیاز، در رده‌های اول و دوم گروه I ایستاده‌اند و اولسان هیوندای با کسب اولین برد خود، با چهار امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

قضاوت نخستین داور زن در لیگ قهرمانان آسیا

تیم‌های شاندونگ تایشان و لیون سیتی سیلرز در گروه F به مصاف هم رفتند که این بازی به تساوی صفر-صفر انجامید. تیم دائگو هم با نتیجه یک بر صفر مقابل اوراوا رد دایموندز به برتری رسید. تیم‌های دائگو و اوراوا رد دایموندز با کسب شش امتیاز و در جایگاه‌های اول و دوم جدول گروه F جای دارند.

در گروه G، پاتوم یونایتد با نتیجه 5 بر صفر بر یونایتد سیتی غلبه کرد و ملبورن سیتی با نتیجه 2 بر یک برابر جئون‌نام دراگونز پیروز شد. ملبورن سیتی و پاتوم یونایتد تاکنون هفت امتیاز کسب کرده‌اند و دو رتبه ابتدایی جدول گروه را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا