رپورتاژ

لامپ هالوژن

لامپ‌های هالوژن بیشترشان بسیار کوچک‌تر از لامپ‌ رشته عادی می‌باشند، زیرا برای کارکرد موفق باید دمای حباب بیشتر از ۲۰۰ درجه سانتیگراد باشد. به همین منظور باید حبابی از جنس سیلیکای سیم‌کشی شده یا گاهی اوقات شیشه آلومینوسیلیکات باشد. اغلب این حباب داخل یک لایه شیشه‌ای دیگر پوشیده می‌شود. لایه بیرونی برای احتیاط قرار داده می‌شود تا پرتو ماوراء بنفش را کاهش دهد و در برابر انفجاری که گاهی اوقات برای این لامپ‌ها رخ می‌دهد لایه‌ای محافظ تشکیل دهد. همچنین برای کاهش اثر ضایعات ناشی از اثر انگشت. همچنین احتمال آتش‌سوزی برای لامپ‌های بدون پوشش بیشتر است که به‌کارگیری آن‌ها را اگر در حفاظ مناسب قرار نگیرد در برخی مکان‌ها ممنوع می‌کند. مدل‌های ساخته شده برای ولتاژهای ۱۲ و ۲۴ ولت رشته‌های فشرده تری دارند که برای کنترل نوری مناسب اند، همچنین بازده نوری (لومن بر وات) بیشتری دارند و عمر بیشتری نسبت به مدل‌های غیر هالوژنی دارند. مقدار نور خروجی هم تقریباً در طول عمر لامپ ثابت است

لامپ‌

لامپ فلورسنت (مهتابی)

لامپ فلورسنت توسط نیکلای تسلا اختراع و ثبت شد، که بازده نور بسیار بیشتری از لامپ رشته‌ای دارد. این لامپ جزو لامپ های گازی کم فشار است. برای نور یکسان این لامپ‌ها نسبت به لامپ‌های رشته‌ای حدوداً ۴/۱ تا ۳/۱ مصرف می‌کنند

مدار الکتریکی یک لامپ فلورسنت از اجزای زیر تشکیل شده است:

۱_ چوک مغناطیسی یا بالاست

۲_لامپ مهتابی

۳_استارت

لوستر وآویز:

نور پردازی نه تنها یکی از ارکان کلیدی برای ایجاد یک فضا است بلکه نقش بسیار مهمی در زیبا سازی دکوراسون و چیدمان مکان های مختلف نیز دارد . لوستر های لوکس سقفی ، آباژور های مجسمه دار ، دیوار کوب های رنگی و حتی چراغ های پایه کوتاه رو میزی همگی مواردی از نورپردازی هستنند که به زیبا سازی محیط ما کمک می کنند.

هنگامی که یک فضا را به زیبایی دکور کرده و همه وسایل را می چینید حالا دیگر وقت آن است که با یک نور پردازی زیبا و خاص فضای خود را منحصر به فرد کنید . مهم نیست فضایی که شما دکور کرده اید به سبک کلاسیک ، روستیک و یا مدرن باشد ، در هر صورت نور پردازی بخش مهمی از روح فضای شمابه خود اختصاص می دهد.

لوستر وآویز یکی از زیبا ترین المان های دکوراسیون داخلی می باشند که نه تنها زیبایی و شکوه خاصی دارند بلکه نور مناسبی را نیز برای فضای شما فراهم می کنند. یک لوستر مناسب برای فضا شما می توانند به راحتی نقطه برتر فضای شما بوده و تمامی چشم ها را به خود خیره کند .لوستر ها در انواع مختلف: کریستال دار ، فلزی ، شیشه ای و غیره مناسب تمامی سبک های دکوراسیون می باشند اما نکته مهم در نصب این المان های زیبا آن است که دقت شود در جای مناسب و با ارتفاع مناسب نصب گردند.

لوستر وآویز

فروشگاه نوربارن مدنی بستری را  فراهم اوردن که تمامی لوازم برقی ائم از لامپ – لوستر –لوازم جانبی الکتریکی وچراغهای محوطه و… را در اختیار هموظنان عزیز قرار داده که هم بصورت حضوری و اینترنتی لوازم مورد نیاز خود را خریداری نماییند.

آدرس:تنکابن –شهسوار -جنب پمپ بنرین فروشگاه نورباران مدنی

شماره تماس: 09116724528

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا