آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

لالیگا| رئال مادرید با بازگشتی رؤیایی سویا را شکست داد/ چشمک جام به شاگردان کارلتو

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) صدرنشین جدول رده‌بندی رئال مادرید میهمان تیم سوم جدول سویا بود و موفق شد که این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

رئال مادرید در حالی موفق به کسب بیست‌و‌سومین پیروزی فصل خود شد و به لطف آن حاشیه امنیتش در صدر جدول را به 15 امتیاز افزایش داد که نیمه اول را 2 بر صفر به حریفش باخته بود.

در 45 دقیقه نخست ایوان راکیتیچ در دقیقه 21 و اریک لاملا در دقیقه 25 دو بار دروازه کهکشانی‌ها را باز کردند. در نیمه دوم اما رئال با ارائه یک بازی برتر توسط رودریگو در دقیقه 50 و ناچو در دقیقه 82 گل‌های خورده را جبران کرد. بازگشت باشکوه کهکشانی‌ها در دقیقه دوم وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم کامل شد، زمانی که کریم بنزما سومین گل تیم میهمان را در آندلس به ثمر رساند تا کارلو آنچلوتی و مردانش بازی باخته را ببرند.

این نتیجه که رئال مادرید را 75 امتیازی کرد بدان معناست که کهکشانی‌ها در صدر جدول بالفعل 15 امتیاز و بالقوه 9 امتیاز (به خاطر دو بازی معوقه بارسلونای 60 امتیازی که در رده دوم قرار دارد) حاشیه امنیت دارند و این در حالی است که تنها شش هفته دیگر به پایان فصل جاری لالیگا باقی مانده است. پس از رئال مادرید و بارسلونا، تیم‌های سویا و اتلتیکومادرید هر دو با 60 امتیاز و برحسب نتایج بازی‌های رو در رو به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

لیگ قهرمانان اروپا| منچسترسیتی حریف رئال مادرید شد/ صعود لیورپول در فستیوال گل آنفیلد

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا