پزشکی

لاغری سریع در یک ماه با روش گیاهی و بی خطر

اگر اضافه وزن دارید به جای دنبال کردن رژیم های سفت و سخت در روز چندبار آب کرفس میل کنید.

به گزارش بهداشت نیوز، از جمله فواید کرفس و آب کرفس می توان به کاهش وزن و لاغری اشاره کرد. اگر اضافه وزن دارید به جای دنبال کردن رژیم های سفت و سخت در روز چندبار آب کرفس میل کنید؛ بدین ترتیب اشتهای شما برای خوردن شیرینی جات و غذاهای چرب و سنگین، کم می شود و به تدریج با مصرف غذای کمتر به وزن دلخواهتان می رسید.

رادیکال های آزاد می توانند با اکسیداسیون کلسترول، احتمال بروز حمله قلبی و سکته مغزی را افزایش دهند. بنابراین مصرف ویتامین C در سلامت قلب و عروق تاثیرگذار است و شما را از بیماری های قلبی، سکته و سرطان دور نگه می دارد. پس می توانیم نتیجه بگیریم که یکی دیگر از خواص کرفس کاهش ابتلا به حمله قلبی و سکته مغزی ست.
یکی دیگر از خواص کرفس کاهش فشار خون است پس اگر نگران بالا رفتن فشار خونتان هستید، بهتر است بدانید که کرفس پتانسیل کاهش فشار خون را هم دارد و در طب سنتی چینی ها به عنوان داروی ضد فشار خون تجویز می شده است. تحقیقات اخیر دانشمندان هم این خاصیت کرفس را تایید می کنند. اگر مدام عصبی هستید و به قرص های آرامش بخش پناه می برید، بهتر است کرفس را بیشتر در برنامه غذایی تان بگنجانید.از دیگر خواص کرفس می توان به آرامش بخش بودن آن اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا