رپورتاژ

قیمت ارزهای دیجیتال، بالا و پایین دارد.

امروزه با توجه به رشد بی سابقه ای که ارزهای دیجیتال داشتند بسیاری از مردم به دنبال خرید آن هستند در این بین حتی افرادی که هیج اطلاعی از ارزهای دیجیتال ندارند و تنا به صرف این مورد که شنیده اند ارزهای دیجیتال سود زا هستند پا به این میدان گذاشته اند.

همین افراد ناآگاه بعضا به نوسانات بازار دامن می زنند چرا که به صورت کاملا غیر حرفه ای اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می کنند و نبض بازار را به هم می زنند.

به دلیل بی سواد بودن برخی اشخاص در محاسبه سود و زیان خود به تومان بسیاری از سایت ها که به صورت حرفه ای کار خرید و فروش رمز ارزها را انجام می دهند در صدد حل این مشکل اقدام به گذاشتن آیکون ماشین حساب در سایت خود کردند تا همگان بتوانند به صورت رایگان و در کسری از ثانیه تبدیل ارز دیجیتال به تومان را انجام دهند و از عایدی و یا زیان خود خبردار شوند.

در این مقاله اما قصد داریم به دلایل نوسان قیمت ارزهای دیجیتال بپردازیم تا بدانیم علت از کجا نشات می گیرد.

ارزهای دیجیتال

در خرید و یا فروش کمی صبور باشید.

هستند افرادی که تا کمی در خرید ارزهای دیجیتال زیان می کنند نگران می شوند و برای جلوگیری کردن از ضرر و زیان بیشتر سریعا ارزهای دیجیتال خود را می فروشند به صراحت باید بیان کنیم این موضوع اشتباه محض است چرا که در هر کجای دنیا که باشید باید در خرید و فروش کمی ریسک پذیر باشید.

البته منظور ما از ریسک پذیری، ریسک پذیری درست می باشد چرا که هر نوع ریسکی را هم نباید قبول کرد اما به طور کل بازار خرید و فروش در هر کجای دنیا دارای نوسان می باشد و این تنها محدود به ایران نیست پس باید کمی صبوری پیشه کنید.

قیمت رمز ارزها به صورت لحظه ای تغییر می کند و دارای ثبات مشخصی نیست اما در بین رمز ارزها می توان تتر را با ثبات ترین آن ها دانست و این رمز ارز سومین جایگاه را در بین بازار های خرید و فروش به سبب همین ثباتش در اختیار دارد.

پس اگر آدم ریسک پذیری نیستید و تنها می خواهید پول شما از تورم موجود در جامعه جا نماند توضیه ما این است که رمز ارز تتر انتخاب شما باشد.

مسئله کمی متفاوت خواهد بود اگر شما به دنبال سود کردن در این اوضاع هستید در این صورت باید ریسک سود و یا زیان را به جان بخرید و پرچمدار ارزهای دیجیتال یعنی بیتکوین انتخاب شما باشد.

بیتکوین، انتخابی درست یا غلط ؟

حتی اگر در بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال نباشید قطعا اسم بیتکوین به گوش شما خورده است چرا که این رمز ارز محبوبیتی غیر قابل تصور را در بین طرفداران ارزهای دیجیتال دارد.

ناگفته نماند که بیتکوین اولین جایگاه را با بیشترین سهم از خرید و فروش ارزهای دیجیتال دارد و این امر انکار ناپذیر است.

ارزهای دیجیتال به دلیل اینکه مزیت های بی شماری دارند به مرور زمان به انتخاب اول افراد برای خرید تبدیل شدند.

سریع بودن در انتقال را می توان مهم ترین مزیت ارزهای دیجیتال دانست چرا که این موضوع بسیار برای برخی از کاربران اهمیت دارد که در یک ثانیه مشخص ارزی را بخرند و یا بفروشند.

پای دولت ها در میان نیست این مزیت هم بسیار برای برخی مهم می باشد که دولت ها در ارزهای دیجیتال دخالتی ندارد و نمی توانند قیمت رمز ارزها را تعیین کنند.

کارمزد پایینی که دارند را نیز می توان مزیت دیگر ارزهای دیجیتال دانست.

سایت دنیای کوین یکی از سایت های معتبر خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کشور می باشد که به دور از تحریم ها در حال فعالیت می باشد و دارای کاربران بسیاری نیز است.

در این سایت شما قادر خواهید بود تا به صورت لحظه ای قیمت ارزهای دیجیتال را بدانید و به سرعت کار خرید و فروش را انجام دهید.

رمز ارزها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا