آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

قلعه‌نویی: بهترین بازی‌ها را ارائه می‌کنیم، اما مزد زحمات خود را نمی‌گیریم/ نویدکیا آینده بسیار روشنی دارد

اخبار ورزشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر قلعه‌نویی درباره دیدار گل‌گهر سیرجان مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: سپاهان باشگاهی بزرگ است و محرم نویدکیا آینده بسیار روشنی خواهد داشت. سپاهان بازیکنان بسیار خوبی دارد و من از آنها شناخت دارم. می‌دانم بازی بسیار سختی داریم، اما ما هم گل‌گهر هستیم و بهترین بازی‌ها را ارائه می‌کنیم.

وی با تمجید از شاگردانش گفت: با اینکه مزد زحمات خود را نمی‌گیریم، همه نوع بازی و کارهای تاکتیکی را تحسین می‌کنند و به نظرم بازی تاکتیکی و بسیار خوبی از آب درمی‌آید. خوشحالم با تیمی بازی می‌کنیم که فوتبال پاک و خوبی ارائه می‌کند و شرایط زمین به گونه‌ای است که شاهد بازی پُرگلی باشیم. نتیجه هم دست خداست.

قلعه‌نویی: اعاده دادرسی ما درباره پرونده بازیکن گابنی مورد قبول قرار گرفت

سرمربی گل‌گهر سیرجان با اشاره به نقاط قوت طلایی‌پوشان تصریح کرد: کناره‌ها و خط هافبک سپاهان را می‌توان دو نقطه قوت این تیم دانست و در این مدت با بازیکنان کار کردیم تا ارتباط این دو را قطع کنیم. در این شرایط به یکی از اهداف خودمان می‌رسیم. ما در این مسابقه مترصد پیروزی خواهیم بود.

قلعه‌نویی در خصوص غایبان گل‌گهر برای دیدار با سپاهان خاطرنشان کرد: محروم نداریم، اما مهدی تیکدری و علیرضا علیزاده مصدوم هستند که وضعیت علیزاده امشب مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا