آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

قالیباف: امیدواریم در شرایط سخت امروز بتوانیم مسیر شهدا را ادامه دهیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف دوشنبه شب (9 آبان) با حضور در منزل شهید سید فریدالدین معصومی که در حادثه تروریستی حمله عناصر داعش به حرم شاهچراغ به شهادت رسید، با خانواده و دو فرزند خردسال این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به سفر خود به استان فارس و شهرستان لامرد و پیگیری احداث نیروگاه این شهرستان، گفت: سابقه آشنایی من با این شهید به این سفر باز می‌گردد و مجموعه کارهایی که ایشان انجام داده‌اند، مایه افتخار است.

وی افزود: فرهنگ انقلابی، دینی و اهل بیتی ایشان را من در این روزها از دوستانش شنیده‌ام و البته ایشان به آرزوی خود رسید، اما قطعاً شهادت‌شان برای خانواده و نظام ثلمه بزرگی است.

رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: امیدواریم ما نیز در شرایط سخت امروز بتوانیم مسیر این شهدا را ادامه دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حکمت و مشیّت الهی اظهار کرد: در طول این سال‌ها و به ویژه در دوران دفاع مقدس، دوستان زیادی را از دست داده‌ایم، اما وقتی به خاطرات خود و این شهدا رجوع می‌کنیم، در می‌یابیم که مشیت و حکمتی در آن نهفته است و بی‌شک شهادت این شهید نیز در مسیر مشیت الهی بوده است که در آن مکان مقدس و در وقت نماز رخ داده است.

وی در ادامه دیدار خود با خانواده شهید معصومی با بیان خاطراتی از دفاع مقدس و یاران شهیدش، گفت: ما هرگز نمی‌توانیم در برابر خواست خداوند و مشیت الهی و آنچه که قرار است تقدیر برای ما رقم بزند، ایستادگی کنیم و در دوران دفاع مقدس نمونه‌های بسیاری را می‌دیدیم که گویی خداوند شهدا را از قبل انتخاب کرده است.

شهید سید فریدالدین معصومی نخبه ایرانی، چهارم آبان ماه امسال همزمان با نماز جماعت مغرب و عشاء در حمله تروریستی داعش به حرم مطهر احمد بن‌ موسی علیه‌السلام (شاهچراغ) به شهادت رسید، از این شهید بزرگوار دو فرزند 3 ساله و 12 ساله به یادگار مانده است.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا