آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

فعال دانشجویی: راهپیمایی امسال در روند اضمحلال رژیم صهیونیستی اهمیت ویژه ای دارد/ لزوم تبیین مسائل جهان اسلام توسط نخبگان

فعال دانشجویی: راهپیمایی امسال در روند اضمحلال رژیم صهیونیستی اهمیت ویژه ای دارد/ لزوم تبیین مسائل جهان اسلام توسط نخبگان

مسئول کارگروه جهان اسلام بسیج دانشجویی دانشگاه شریف گفت: با توجه به تحولات داخلی رژیم صهیونیستی، راهپیمایی امسال در روند اضمحلال رژیم صهیونیستی اهمیت ویژه ای دارد، فهم نگاه راهبردی درست در جهان اسلام و تبیین آن برای مردم وظیفه جریان نخبگانی است.

فعال دانشجویی: راهپیمایی امسال در روند اضمحلال رژیم صهیونیستی اهمیت ویژه ای دارد/ لزوم تبیین مسائل جهان اسلام توسط نخبگان

محمد مظفری مسئول کارگروه جهان اسلام بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به راهپیمایی روز قدس، گفت: درمسائل مختلف مربوط به جهان اسلام، همیشه مسئله قدس و فلسطین اولویت انقلاب اسلامی بوده و هست و هر ساله در ایام روز قدس این مهم به اوج خود می رسد.

وی افزود: امسال هم با توجه به اتفاقات مختلفی که پیش آمده و تحرکات خارجی و مشکلات درونی رژیم جعلی صهیونیستی و از طرفی بار دیگر حمله به قدس آن هم زمانی که مردم در مسجد الاقصی حضور دارند، شدت وقاحت و رذالت این رژیم را نشان داده است و این اشتباه و غلط را باید با قاطعیت هرچه تمام‌تر پاسخ داد. از این رو حضور حداکثری مردم و ملت عزیزمان را در حمایت از فلسطین با ضریب بالایی نسبت به سال‌های قبل با اهمیت شمرده می‌شود.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: در کنار مردم کشورمان، حمایت دیگر کشور ها هم بسیار مهم و راهبردی است، این حضور هم از منظر جهانی نشان از حمایت همه جانبه کشور های منطقه از فلسطین دارد و انزوا و شکست خوردگی ائتلاف غربی _ صهیونیستی را بار دیگر به اسرائیل نشان می‌دهد و با اهرم فشار حمایت مردم، در مجامع بین‌المللی نیز می‌توان اسرائیل را به عنوان بازنده این بازی شناخت.

مظفری ادامه داد: در نقطه دیگر و پرداخت و وظیفه جنبش دانشجویی در قبال فلسطین، به نظر مهمترین نیازی که وجود دارد تغییر رویه‌ای جدی‌تر از قبل و تحولی در تک تک نقاط جنبش است. رها شدن از قالب های تکراری و همیشگی و در مقابل ایجاد ارتباطات در قالب های نو را باید نیاز اصلی جنبش دانست و جایگاه جریان دانشجویی را بسیار پررنگ‌تر و تعیین‌کننده‌تر دید.

وی افزود: ارتباطات جوانان جهان اسلام و امت حزب الله موضوعی است که پرداخت آن نه صرفا در چند دانشگاه و چند نفر در کشور، بلکه بایستی در تمام دانشگاه ها و مراکز علمی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی و محافل مختلف باشد.

مسئول کارگروه جهان اسلام بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در پایان گفت: فهم نگاه راهبردی درست در جهان اسلام و موضوعات و اتفاقات مختلف و در ادامه تبیین آن برای تمام مردم وظیفه جریان نخبگانی کشور است. مطمئنا فاصله‌های زیادی وجود دارد ولی با لطف خدای متعال، نگاه خاص حضرت ولیعصر ارواحنا‌له‌الفداء و تلاش و خستگی‌ناپذیری حتما ممکن خواهد بود.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا