رپورتاژ

5 دلیل برای آنکه از فروشگاه تکنولایف خرید کنید!

5 دلیل برای آنکه از فروشگاه تکنولایف خرید کنید!

فروشگاه اینترنتی تکنولایف| Technolife e-shop، یکی از فروشگاه‌های تخصصی  و بسیار معتبر در زمینه کلیه لوازم دیجیتال در کشور است که آغاز فعالیت رسمی‌اش با همین نام به سال 1392 بازمی‌گردد. گرچه سابقه این فروشگاه طولانی‌تر است و در حقیقت اولین فروش آنلاین و اینترنتی محصولاتش را از سال 1386 آغاز کرده است.

امکان بررسی دقیق محصولات و بررسی نقاط قوت و ضعف آن‌ها، تنوع انواع محصولات دیجیتال و گوشی‌های همراه آن را به یکی از بهترین وب‌سایت‌های آنلاین کشور در این زمینه تبدیل کرده است. در ادامه با دلایلی آشنا خواهیم شد که بیان می‌کند چرا باید برای خرید محصولات دیجیتال باید تکنولایف را انتخاب کرد.

دلایل خرید از فروشگاه اینترنتی تکنولایف| Technolife e-shop

در ادامه با پنج دلیل محکم آشنا می‌شویم که بیان می‌کند که چرا تکنولایف بهترین است:

معرفی کامل محصولات و بررسی نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها با نگاهی کاملا بی‌طرفانه

در فروشگاه اینترنتی تکنولایف| Technolife e-shop، تمامی ویژگی‌های محصول و نقاط قوت و ضعفشان در سه دسته مشخصات فنی، نقد و بررسی و دیدگاه کاربران بیان می‌شود. مطالعه این سه بخش، یک دیدگاه جامع و کلی از محصولات در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در این قسمت‌ها، تمامی ویژگی‌های محصول مانند ابعاد، وزن، نوع نمایشگر، پنل، درگاه‌های ارتباطی، پردازنده‌ها و دیگر مشخصات فنی با جزئیات آورده شده است.

تنوع محصولات

همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم، فروشگاه اینترنتی تکنولایف| Technolife e-shop، یک فروشگاه تخصصی محصولات دیجیتالی است که بستر رقابتی بسیار سالمی برای فروش انواع محصولات دیجیتال ایرانی و خارجی فراهم کرده است.

دسته‌بندی کلی محصولات این فروشگاه به شرح زیر است:

  • تبلت
  • کامپیوتر و لپ‌تاپ
  • انواع گوشی‌های همراه
  • لوازم صوتی و تصویری مانند اسپیکر، تلویزیون، ساندبار و غیره
  • ساعت‌های هوشمند و بندهای آن‌ها
  • انواع لوازم جانبی دیجیتالی مانند پاوربانک، شارژر، هارد دیسک و غیره
  • انواع کنسول‌های بازی
  • انواع مختلف هدفون و هندزفری

گفتنی است که هریک از این دسته‌بندی‌ها خود دارای زیرشاخه‌های متنوع و گسترده‌تری هستند.

ارسال سریع سفارش‌ها

یکی از مهم‌ترین و بارزترین ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی تکنولایف| Technolife e-shop، ارسال سریع محصول خریداری‌شده است. در این فروشگاه ارسال محصول به سه روش مختلف ارسال پستی،  و تکنوپیک صورت می‌گیرد.

یکی از سیاست‌های قابل‌ستایش این فروشگاه آن است که فرقی ندارد که کاربر یک تلویزیون 60 اینچی خریده یا یک کابل شارژ ساده؛ پس از ثبت نهایی سفارش، محصول در سریع‌ترین زمان ممکن به دست وی خواهد رسید.

در ارسال‌های پستی، به شرطی که ثبت سفارش تا قبل از ساعت 14 انجام‌شده باشد، روز بعد در اولین ساعات کاری روز محصول به آدرس مشتری ارسال خواهد شد.

پست تیپاکس مخصوص آن دسته از افرادی است که تمایل دارند تا  محصول خریداری‌شده خود را سریع‌تر تحویل بگیرند. در این صورت، اگر کاربر تا قبل از 12 ظهر سفارش خود را ثبت نهایی کرده باشد، همان روز محصول موردنظر را دریافت خواهد کرد.

تکنوپیک مخصوص آن دسته از کاربرانی طراحی‌شده که هم عجله دارند و هم تمایل دارند تا تمامی هزینه را هنگام تحویل کالا پرداخت کنند. این سیستم در حال حاضر غیر از تهران در شهرهای کرمانشاه، سمنان، اصفهان، ایلام، رشت، ساری، همدان، قم و مشهد فعال است.

ضمانت محصولات

همیشه هنگام خرید محصولات دیجیتالی، به گارانتی آن‌ها توجه کنید. زیرا داشتن یک گارانتی معتبر، درست به‌اندازه خرید محصول اهمیت دارد.

در فروشگاه اینترنتی تکنولایف به آدرس https://www.technolife.ir، علاوه بر تمرکز به فروش محصولات معتبر و باکیفیت،‌ به گارانتی آن‌ها نیز ارج داده می‌شود.

بعلاوه، این فروشگاه برای تمامی محصولاتش ضمانت کامل هفت‌روزه در نظر گرفته است. این بدان معناست که پس از خرید، درصورتی‌که کاربر به هر دلیل از محصول خریداری‌شده راضی نباشد، می‌تواند ظرف یک هفته اقدام به عودت کالای خریداری‌شده بکند. در این صورت، تمامی وجه پرداختی به وی بازخواهد گشت. این ضمانت، علاوه بر اینکه خود تضمینی بر اصالت و کیفیت کالاست، باعث ایجاد اطمینان خاطر در مشتری می‌شود.

فروش با تخفیف قابل‌توجه در تکنوآف

یکی از بارزترین ویژگی‌های تکنولایف، مشتری مداری‌اش است. در نظر گرفتن تسهیلات ویژه برای خریدی آسان و بی‌دردسر و اعمال تخفیف‌های شگفت‌انگیز چیزی است که همیشه برای یک خرید راضی‌کننده، جذاب و خوشایند است. این تخفیف‌ها به‌صورت روزانه در صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی تکنولایف Technolife e-shop، قابل‌مشاهده است. پیشنهاد ما این است که برای خرید و مشاهده تخفیف‌ها حتما سری به ویترین این فروشگاه بزنید. همچنین روزانه تعداد زیادی از محصولات روی پیج اینستاگرام این سایت به آدرس https://www.instagram.com/technolife.eshop/ با تخفیف ویژه معرفی می شوند، آخرین اخبار این سایت را از حساب توییتر این مجموعه(https://twitter.com/technolifeir) مطالعه کنید.

علاوه بر تخفیف‌های روزانه یا مناسبتی، امکان خرید اقساطی نیز برای کاربران مهیا شده است. برای این منظور، خریداران باید کارت اعتباری تکنولایف را تهیه‌کرده و به این وسیله محصول موردنظر را به‌صورت قسطی خریداری کنند.

در آخر

شرکت‌های کمی در ایران هستند که موفق شده‌اند نماد 4 ستاره اعتماد را دریافت کنند. رسیدن به این نماد، تنها از طریق پاسخ‌گویی 24 ساعته به مشتریان در تمامی روزهای هفته، قیمت‌های مناسب، ارائه تخفیف‌های قابل‌توجه، خدمات عالی پس از فروش، پشتیبانی آنلاین فوق‌العاده، ارائه آموزش‌های کاربردی برای استفاده عموم کاربران فراهم‌شده است.

این مطلب برداشتی بود از مطلب زیر در سایت ویرگول:

https://vrgl.ir/Pv3rt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا