آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

فرمانده نیروی دریایی روسیه از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) بازدید کرد

فرمانده نیروی دریایی روسیه از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) بازدید کرد

دریاسالار نیکولای یومنوف فرمانده نیروی دریایی فدراسیون روسیه به همراه امیر دریادار بابک بلوچ معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر بازدید کرد.

فرمانده نیروی دریایی روسیه از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) بازدید کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، دریاسالار نیکولای یومنوف فرمانده نیروی دریایی فدراسیون روسیه به همراه امیر دریادار بابک بلوچ معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر بازدید کرد.

امیر دریادار دوم آریا شفقت‌رودسری، فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر در ابتدای این بازدید، گفت: امروز توسعه دیپلماسی دریایی بخش مهم و جدا نشدنی از سیاست‌های دنیا و از وظایف نیروی‌های دریایی است.

وی افزود: تعاملات آموزشی نیروی دریایی ارتش با کشورهای دوست همیشه و حتی در زمان جنگ تحمیلی برقرار بوده است. دریا موهبتی الهی است که امکان دسترسی به دیگر کشورها را می‌دهد و باید قدر این موهبت را بدانیم. هیچ کشوری به تنهایی قادر به تامین امنیت دریایی نیست و این اتفاق به مشارکت همگانی نیاز دارد و نیروی دریایی ارتش آماده همکاری با همه کشورهای دوست است. روابط نیروی دریایی ایران و روسیه همواره از سطح قابل قبولی برخوردار بوده است.

در ادامه دریاسالار نیکولار یومنوف، فرمانده نیروی دریایی فدراسیون روسیه گفت: برای تمام کشورها آموزش نیروی دریایی به شکل یکسان است. آموزش نیروی دریایی روسیه از سن ۱۲ سالگی شروع می‌شود ودانش آموزان در مدارس نظامی درس می خوانند.

وی افزود: تعداد ۵ مدرسه نظامی در روسیه وجود دارد. در این مراکز دانش آموزان به‌صورت شبانه روزی آموزش می‌بینند. در این مدارس توجه اصلی به تاریخ نیروی دریایی روسیه است و مهمتر اینکه که دانش آموزان وطن‍پرست تربیت شوند و در کلاس‌های تاکتیکی و فنی آموزش‌های عملیاتی ببینند.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا