آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

فرمانده سپاه کرمان: برخی دانش آموزان، لیدرهای اغتشاشات در کشور هستند / برخی دستگاه‌های اجرایی با بودجه‌ کلان به اندازه یک پایگاه بسیج تاثیرگذار نیستند

به انتشار از سایت معرفت نیوز

فرمانده سپاه استان کرمان با انتقاد از فعالیت ضعیف برخی دستگاه‌های اجرایی گفت: این نهادها با گرفتن بودجه‌های کلان به اندازه یک پایگاه بسیج هم تاثیرگذار و موفق نبوده‌اند.

سردار محمدعلی نظری صبح امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه پایگاه‌های اسوه در کرمان با بیان اینکه بسیج مولود انقلاب و امام راحل(ره) است، اظهار داشت: هر جا که باری از نظام و انقلاب بر روی زمین بماند این بسیج که در صف اول کمک و یاری قرار دارد.

وی با اشاره به نقش بسیج در دوران هشت ساله دفاع مقدس بیان کرد: بعد از دفاع مقدس نیز بسیج در راس بازسازی و انجام کارهای بزرگ قرار داشت و از همه مهم‌تر می‌توان به نقش بسیج در روند رو به رشد در زمینه‌های مختلف علمی، دفاعی، نانو و … اشاره کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به اتفاقاتی که در این چند هفته اخیر در کشور رخ داده اشاره کرد و گفت: این اتفاقات نشان می دهد کاری که انجام داده‌ایم نیاز به شدت، بازنگری و برون سازمانی دارد.

وی با اشاره به نقش مهم فضای مجازی بر تربیت نسل جوان، بیان کرد: متاسفانه در حالی که ما تا کنون نسبت به این فضا و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن غفلت کرده‌ایم، دشمن در این فضا بر روی فرزندان ما سرمایه گذاری کرده است.

نظری با بیان اینکه شاهد هستیم که برخی دانش آموزان ما لیدرهای اغتشاشات کنونی در کشور هستند، گفت: در چنین شرایطی است که اهمیت جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بیشتر مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در ارتباط با پایگاه‌های مقاومت بسیج می‌فرمایند "پایگاه‌های مقاومت بسیج ستون‌های قدرتمند نظام و ریشه با عظمت انقلاب اسلامی هستند"، افزود: حضرت آقا بسیج را ریشه درخت انقلاب دانستند و این مهم رسالت ما را بسیار سخت می‌کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به این که راهبرد بسیج، تحقق بسیج ده‌ها میلیونی از جوانان مومن برای کمک به تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است، بیان کرد: هدف از پرپایی نمایشگاه‌های اسوه این است تا بخشی از کارهای اثر بخش در جامعه آن هم در عرصه‌ها مختلف به نمایش گذاشته شود.

وی ایجاد رقابت بین پایگاه‌ها بسیج و همچنین الگوسازی برای مدیران و بخش‌های مختلف را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها دانست و افزود: برخی پایگاه‌ها در چندین عرصه از جمله بصیرتی، تربیتی و علمی موفقیت‌های چشمگیری داشته‌اند که می‌تواند الگویی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

نظری با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها با گرفتن بودجه‌های کلان به اندازه یک پایگاه بسیج هم تاثیرگذار و موفق نبوده‌اند، گفت: مدیران با سرزدن به این پایگاه می‌توانند از آنها الگو بگیرند.

بیشتر بخوانید :

  • نماینده مجلس: زندان نه، دانش‌آموزان بازداشتی در اعتراض‌ها،به مراکز اصلاح و تربیت فرستاده شدند/دوری از اسلام و قرآن دلیل رفتار اعتراضی دانش‌آموزان است

  • وزیر آموزش و پرورش: معاندین، مدارس و دانش آموزان را هدف گرفته اند / دانش آموز زندانی و بازداشتی نداریم

  • سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس : فقط دانشجویان و دانش‌آموزان مرتبط با شبکه‌های معاند خارج از کشور در بازداشت هستند / آنان در حال بازجویی هستند

  • خبرگزاری دولت: مدیر مدرسه دخترانه شاهد اردبیل، تلاش کرد دانش‌آموزان را به راهپیمایی ببرد / دانش‌آموزان مخالف حضور،شعار «زن، زندگی، آزادی» دادند

  • ایمانی: شعار علیه حجاب، نمادی برای مخالفت با وضع موجود بود / ممکن است فضا برای گفتگو آماده نباشد

۲۱۲۲۰

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا