آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

فرمانده سپاه ایلام: برای آشوب‌های اخیر در ایران ۵۳ میلیون دلار اعتبار برای «سیا» و ۱۳۱ میلیون دلار به رسانه‌های ماهواره‌ای داده بودند

به انتشار از سایت معرفت نیوز

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تاکید بر اینکه اغتشاشات اخیر ماحصل یک طرح از قبل طراحی شده است، گفت: آمریکا و رژیم صهیونسیتی نقش اصلی در حوادث اخیر بازی کردند.

سردار جمال شاکرمی روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان ایلام اظهار داشت: اغتشاشات اخیر حاصل پروژه سازمان های جاسوسی و اتاق های فکر آمریکا و همپیمانان این کشور و یک طرح از قبل تعیین و طراحی شده است، دشمنان در اغتشاشات اخیر با تمام توان نیروی انسانی، سایبری، تجهیزاتی و ایدئولوژیک خود برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی به میدان آمدند.

وی افزود: دشمنان به دنبال اغتشاشات در کشور است، مطالبه سازی کاذب و ناکارآمد نشان دادن نظام و دولت از کارهای دشمنان است و ما هم باید با تمام توان پای کار باشیم و نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه رئیس جمهور کنونی آمریکا بیشتر از ترامپ روی چالش کشیدن ایران تلاش کرده است. تاکید کرد: دشمن با استفاده کمک مالی از طریق رمزارزها در اغتشاشات اقدام می کرد و برای تقویت رسانه ای در حوادث اخیر بودجه های کلانی در نظر گرفته بود.

سردار شاکرمی بیان کرد: برای تقویت رسانه ای در حوادث اخیر بودجه های کلانی در نظر گرفته شده بود، دشمن از روش های مختلف و رسانه ها به دنبال عملیات روانی است و در همین ارتباط میلیاردها تومان اعتبار گذاشته است.

وی اضافه کرد: به منظور مدیریت اغتشاشات اخیر ۵۳ میلیون دلار اعتبار برای سازمان CIA و آژانس ها و رسانه های ماهواره ای ۱۳۱ میلیون دلار پول ویژه آشوب های اخیر در نظر گرفته شد، ایجاد و ترویج خشونت خیابانی، حملات سایبری و ماهواره ای، حضور اعضای اتاق های فکر آمریکا در بین احزاب کُرد، تخریب وجهه ایران در سطح بین المللی، ایجاد ناامنی در داخل کشور، تحریک به اعتصابات بازار و اصناف، کشته سازی های دروغین و انتساب به نیروهای نظامی، تبدیل اعتراضات مدنی به شورش های خونین و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها از دیگر اهداف برنامه ریزان اغتشاشات بود.

فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) ایلام با اشاره به اینکه از مرحله آشوب عبور کرده ایم و در مرحله پساآشوب باید خیلی مراقبت کنیم، افزود: قدرت اطلاعاتی ایران داده های موثق زیادی کسب و رصد کرد که توانست نقشه های دشمنان را خنثی کند، چرا که حافظ و پاسدار این انقلاب و نظام خون پاک شهیدان و گفتمان های امام و رهبری است.

وی بیان کرد: از دستگاه قضایی انتظار داریم برخورد قاطع با کانال و رسانه هایی که همراه دشمن بودند، داشته باشد.

سردار شاکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان، نشان دهنده روحیه استکبار ستیزی ملت ایران است، همه مدیران و دستگاه های اجرایی در مراسم ۱۳ آبان ماه به صورت منسجم حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید :

  • فرمانده سپاه کرمان: برخی دانش آموزان، لیدرهای اغتشاشات در کشور هستند / برخی دستگاه‌های اجرایی با بودجه‌ کلان به اندازه یک پایگاه بسیج تاثیرگذار نیستند

  • تغییر نام «شهرک اکباتان» به «شهید آرمان» با اسپری در تابلوهای شهری + عکس ها

  • تسنیم: مائده جوانفر پرستار گیلانی در اغتشاشات کشته نشد / او خسته بود، تصادف کرد

۲۱۲۲۰

محتوای منتشر شده به صورت خودکار از رسانه ی معتبر خبرگزاری خبر آنلاین جمع اوری شده است و معرفت نیوز در قبال محتوای منتشر شده هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا