آخرین اخبار روز استان های ایران

فرصتی دوباره برای حضور دختران والیبالیست یزدی در سوپر لیگ والیبال ایران

فرصتی دوباره برای حضور دختران والیبالیست یزدی در سوپر لیگ والیبال ایران

سرپرست سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد خواستار حمایت مسئولان برای ثبت نام و جذب اسپانسر برای تیم شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد؛ آناهیتا نمیرانیان با تشکر از حمایت های رسانه ها در انعکاس مشکلات این تیم برای شرکت در سوپرلیگ والیبال کشور، از یافتن فرصت دوباره برای ثبت نام در این مسابقات خبر داد و خواستار حمایت برای تامین هزینه ثبت نام و جذب اسپانسر برای تیم شد.

وی با اشاره به موفقیت دختران والیبالیست مسلمان و زرتشتی عمدتا بومی عضو سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد گفت: این تیم برای اولین بار در تاریخ والیبال استان، از بین ۱۶ تیم، موفق به کسب مجوز شرکت در سوپرلیگ والیبال ایران شده است و در صورت قهرمانی در این دوره از مسابقات به جام باشگاه های آسیا راه خواهد یافت.

نمیریان با تاکید بر اینکه انتظار حمایت از ورزشکاران در استان صنعتی یزد بیش از این است، اظهار کرد: سال گذشته تیم سایپا در این مسابقات شرکت کرده و به جام باشگاه های آسیا راه یافت و امید اینکه دختران والیبالیست یزدی نیز این موفقیت را کسب کنند، بسیار است اما این بستگی به حمایت های مالی از تیم دارد چرا که برای تیم داری حرفه ای حداقل سالانه یک ونیم میلیارد تومان نیاز است.

وی با بیان اینکه فرصت دوباره ای گرفته است، اظهار امیدواری کرد: مسئولان و صاحبان صنایع و خیران ورزشی از تیم حمایت کنند و ضمن فراهم کردن فرصت شرکت در مسابقه، فرصت تیم داری حرفه ای را برای این دختران دارای استعداد که ۸۰ درصد آنها یزدی هستند فراهم کنند.

سرپرست سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد خاطرنشان کرد: در این تیم ۲۰ دختر ۱۴ تا ۲۱ سال با استعداد و توانمندیهای قابل توجه عضویت دارند، این تیم دو سال در دسته یک والیبال کشور بازی کرد و بازیکنان در حال حاضر تمام هزینه های تمرین و جلسات بدنسازی را خود دختران تامین می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا