آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

عنایتی: ناراحتم از اینکه چرا اینقدر ساده گل خوردیم/ پنالتی استقلال صد درصدی نبود

عنایتی: ناراحتم از اینکه چرا اینقدر ساده گل خوردیم/ پنالتی استقلال صد درصدی نبود

سرمربی تیم فوتبال هوادار از اینکه دروازه تیمش مقابل استقلال خیلی راحت باز شده است، ابراز ناراحتی کرد.

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ رضا عنایتی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در هفته نخست لیگ برتر اظهار داشت: برای شروع بازی بدی بین دو تیم هوادار و استقلال نبود. می‌دانستیم مقابل تیمی بازی می‌کنیم که شخصیت بزرگی دارد و خیلی منسجم و محکم است. در شرایط بازی، ما بد عمل نکردیم، اما از نحوه بازی خیلی راضی نیستم. امیدوارم به یک خودباوری بیشتر و بهتر برسیم. به استقلال هم تبریک می‌گویم که سه امتیاز را کسب کرد. تلاش می‌کنیم از بازی بعدی، کیفیت بهتری داشته باشیم. تفکرات زیادی داریم و باید کارهای بزرگی انجام دهیم. امیدوارم سریع ریکاوری کنیم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره اینکه رقابت تیمش با باشگاه‌های متمول لیگ برتری چگونه است و آیا می‌تواند این تیم را حفظ کند یا نه، اظهار داشت: جدول این فصل را به دو قسمت تقسیم می‌کنیم. پنج شش تیمی که به لحاظ مشکلی ندارند، بالای جدول هستند و هشت، 9 تیم هم شدیداً ضعف مالی دارند. لیگ این فصل کاملاً دو تکه است. چهار پنج تیم برای قهرمانی می‌جنگند و باقی هم برای سقوط نکردن تلاش می‌کنند.

عنایتی خاطرنشان کرد: ما با توجه به بضاعتی که داشتیم، بازیکنانی جذب کردیم که به لحاظ فنی بسیار خوب هستند و تلاش می‌کنیم این فصل در لیگ برتر بمانیم. با مدیریت جدید و شرایط جدید، تفکرات بزرگی شکل گرفته و دوستان برنامه‌های بزرگی در سر دارند و مطمئناً در سال‌های بعد تلاش می‌کنند به جایگاه‌های بهتری برسند. ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم که از تلاش و کار کردن کنار برویم و تمام سعی‌مان بهتر شدن شرایط‌مان در جدول است.

اسدی: هوادار شروع خوبی در لیگ برتر داشت/ قضاوت درباره عملکرد عزیزی خادم زود است

وی در خصوص اینکه آیا استقلال توانست آنطور که انتظار دارد به هوادار فشار بیاورد، گفت: درست نیست من درباره تیم استقلال صحبت کنم و باید در مورد تیم خودم اظهارنظر داشته باشم. فقط بابت سه امتیازی که استقلال از ما گرفت تبریک گفتم. بازی پایاپای بود و جوانان ما همراه با باتجربه‌ها توانستند اهداف ما را پیاده کنند. با این حال در دقایقی از بازی به خصوص صحنه گل ناراحت هستم، که چرا باید به این سادگی گل بخوریم. باید تمرین کنیم و تلاش بیشتری داشته باشیم تا بهتر نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره مسائل داوری نیز اظهار داشت: داوری مشکل خاصی نداشت و فقط صحنه پنالتی، صد درصد پنالتی نبود. باقی مسائل هم در میانه زمین بود که تأثیری در مسابقه نداشت. داور کار خاصی جز صحنه پنالتی نداشت، چون صحنه را دیدم و بازیکن ما با مهاجم حریف برخوردی نداشت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا