آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

شکست سنگین زنان هندبالیست‌ ایران در قهرمانی جهان

شکست سنگین زنان هندبالیست‌ ایران در قهرمانی جهان

ملی‌پوشان هندبال زنان ایران در نخستین دیدار در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل رومانی بازی را واگذار کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم ملی هندبال زنان ایران در اولین دیدارش در مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی اسپانیا برگزار شد، مقابل رومانی به میدان رفت. این بازی با نتیجه ۳۹ بر ۱۱ به سود رومانی به پایان رسید.

۱۱ گل ایران را در این بازی صونا بیداد، الناز قاسمی، بهاره ایزدگشب، مینا وطن‌پرست (۶ گل)، مریم یوسفی و عطیه شهسواری به ثمر رساندند.

تیم ملی هندبال زنان ایران در این‌ مسابقات با رومانی، نروژ و قزاقستان هم‌گروه است. این تیم در دیدار بعدی ۱۴ آذر ساعت ۲۳:۳۰ مقابل نروژ به میدان می‌رود.

تیم ملی هندبال زنان ایران برای نخستین بار در تاریخ با کسب عنوان چهارمی آسیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد. ایران اولین تیم با حجاب اسلامی در این رقابت‌ها است.

زینب بذرافکن، فاطمه خلیلی، هانیه لک، بهار ایزدگشب، حدیثه نوروزی، آرزو کیانی‌آرا، مریم یوسفی، شقایق باپیری، مینا وطن‌پرست، صونا بیداد، شیما زارع، نگار زنده‌بودی، هانیه کریمی، نوریه عباسی، الناز قاسمی و عطیه شهسواری ۱۶ بازیکن تیم ملی هندبال زنان ایران در رقابت‌های قهرمانی زنان جهان هستند.

بیست‌وپنجمین دوره از مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ تا ۲۸ آذر به میزبانی اسپانیا و در چهار شهر در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: کریم انصاری‌فرد کرونا گرفت/عکس

۲۵۳ ۲۵۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا