رپورتاژ

شرکت آجر ساحل یک بهترین کارخانه تولید آجر در اصفهان

شرکت آجر ساحل یک بهترین کارخانه تولید آجر در اصفهان

شركت آجر ساحل یک در اصفهان از سال ۱۳۶۹ با هدف فعالیت در صنعت ساخت و ساز آجر کشور شروع به کار نمود. این شرکت در سال ۱۳۷۷ با تغییر عمده در نحوه تولید و مکانیزه کردن خط تولید آجر و همچنین راه اندازی خط تولید آجر اتوماتیک فعالیت خود را ادامه داد. علاوه بر این، به منظور ارتقاء سطح كيفی و كمی خدمات تولید و افزايش بهره وری و بهبود مستمر با تبعيت از مراجع قانونی مرتبط و سيستمهای كلان كشور با دانش فنی، تجربه پرسنل متعهد خود تغییرات زیادی را ایجاد کرد.

از مهمترین تغییرات این مجموعه می توان به تولید اتوماتیک انواع آجر، آجر نما ، آجر سفال اصفهان ، آجر قزاقی ، آجر بهمنی ، اجر تونلی ، اجر لفتون ممتاز و تمام موارد مربوط به این صنعت، اشاره کرد. در نتیجه، آجر ساحل یک، پیشگام در زمینه ارائه جدیدترین محصولات با دستگاه های تمام اتوماتیک و بالاترین کیفیت و تنوع و همچنین عرضه با مناسب ترین قیمت، بین رقبای موجود در بازار به عنوان بهترین کارخانه در بازار ایران می باشد.

پرفروش ترین محصولات آجر ساحل در اصفهان

 

1- آجر اتوماتیک

حتما تاکنون این واژه به گوش شما رسیده است ولی نمیدانید به چه معناست. اگر بخواهیم به زبان ساده و عامیانه بگوییم، آجر اتوماتیک محصولی است که به صورت خودکار بدون دخالت دست تولید می شود. این محصولات عمدتا دارای کیفیت بالایی هستند و از نظر ظاهری زیبایی بیش تری را نسبت به سایر محصولات دارند. ساحل ۱ به عنوان اولین کارخانه تمام اتوماتیک آجر است و از بهترین دستگاه ها با دقت بالا برای این کار استفاده می کند. برای سفارش هر محصولی می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

2- آجر تونلی

طبق تحقیقات انجام شده در سال های اخیر، ساحل ۱ به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان اجر تونلی است که بیش ترین فروش را تاکنون داشته است. این محصول با بهترین متریال و بهترین کوره پخت ساخته می شود و کیفیت فوق العاده ای دارد. قیمت این محصول بسیار مناسب تر از سایر کارخانه هاست و به جرات می توان گفت که در اولین خط تولید برای آجر تونلی در اصفهان مربوط به همین کارخانه است.

آجر تونلی

از برترین مزیت های این محصول می توان به ایجاد یکنواختی حرارت در فرایند تولید، کیفیت بالا، ضمانت یک ساله، استفاده از موارد با کیفیت و … اشاره کرد. همین حالا با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید و با کمک راهنمایی های کارشناسان محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

3- آجر سفال اصفهان

آجر سفالی یا همان تیغه سفالی از پرفروش ترین مصالح ساختمانی است که امروزه مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است. این محصول از خاکی با بالاترین کیفیت ساخته شده است و در هیچ شرایط آب و هوایی شوره نمی زند. به طور کلی تمامی آجرهای سفالی در دو کیفیت درجه یک و درجه دو تهیه می شوند که متناسب با محل زندگی خود می توانید یکی از این ها را انتخاب کنید. در صورتی که در منطقه ای پر باران و رطوبت یا منطقه ای با تابش زیاد خورشید زندگی می کنید، به هیچ وجه درجه دو را خریداری نکنید.

این محصول کاربردهای متعددی دارد که مهمترین آن ها استفاده در تیغه های داخلی و خارجی می باشد. اگر می خواهید از آن برای دیوارهای خارجی استفاده کنید باید آجر سفال فوم دار را خریداری کنید که در ابعاد ۲۰*۲۰*۱۵، ۲۰*۲۰*۲۰ و ۲۰*۳۸*۱۵ سانتی متر به بازار عرضه شده اند. برای تیغه های داخلی بهتر است از تیغه ۷، ۸ و یا ۱۰ سانتی متر استفاده کنید.

ساحل ۱ دارای تجربه چندین ساله در زمینه تولید آجر سفال ارزان است و به عنوان بهترین تولید کننده در اصفهان شناخته می شود. شما در هر شهری که ساکن باشید حتما درباره این محصول شنیده اید زیرا هم دارای قیمت خوبی است و هم در موارد زیادی استفاده می شود. نحوه خرید به این صورت است که با تماس یک کاتالوگ کامل برای شما می فرستیم و از بین آن ها محصول مورد نظرتان را سفارش می دهید.

اگر به دنبال بهترین کارخانه آجر سفال اصفهان هستید حتما همین امروز تماس بگیرید. ما تمامی محصولات مان را گارانتی می کنیم و تا سالیان سال در صورت کوچکترین تغییری تعویض انجام می دهیم بدون اینکه هزینه ای از شما کسر شود.

4- آجر لفتون

یکی از بهترین نوع آجر ها که امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد آجر لفتون می باشد که مواد تشکیل دهنده آن خاک رس، خاک شیل و خاک نسوز می باشد. به عبارتی دیگر به دلیل سوراخ های ایجاد شده در این نوع از آجر، تقریبا ۲۵ درصد از حجم آن کم می شود. این محصول به دلیل این که به صورت سه طرف نما یا چهار طرف نما تولید می شود، در ساخت دیوار های خارجی کاربرد دارد چون نیازی به نماسازی نیست.

آجر لفتون

از دیگر مزیت های آجر لفتون این است که به رنگ های مختلفی همچون زرد، قرمز، قهوه ای، گلبهی و پرتقالی در بازار موجود می باشد و طبیعتا بسته به سلیقه مشتری می توان آن ها را انتخاب کرد. اما اگر از لحاظ قیمت و کارایی بخواهیم برای شما بگوییم باید بدانید که رنگ های زرد و قرمز این آجر از همه بیشتر طرفدار دارد چون با هزینه مناسب تری می توانید آن ها را خریداری نمایید.

ممکن است در بازار با نام های دیگری از این محصول همچون آجر نما زبره، آجر نما سوراخدار، آجر سوله سازی یا آجر سوراخدار رو به رو شوید. دانستن این مشخصات فنی به شما کمک می کند تا دقیقا همان چیزی را خریداری کنید که احتیاج دارید. از جمله مشخصات فنی آجر نما زبره این است که پس از ساخت دیوار دیگر احتیاجی به ایجاد مجدد نما نمی باشد بنابراین حالتی دو کاربردی دارد. افزون بر این ها مقاومت بالای این ابزار ساختمانی به اندازه ای است که از آن در ساخت دیوار های متحمل بار و وزن استفاده می شود. از طرفی دیگر در هنگام ساخت دیوار ها از روش پازلی بهره می گیرند که این امر نیز موجب می شود تا مقاومت آجر در برابر فشار و وزن بیشتر و بالا تر باشد.

آجر های سوراخدار را در دو سایز یا بهتر است بگوییم در دو قالب مشاهده می کنید. قالب های کوچک آن که به رنگ زرد می باشند، در خصوص طاق زنی، منهول فاضلاب و پشت کار کاربرد دارند و در شهر های اهواز و بوشهر بسیار متداول هستند چون در شهر های جنوبی بیشتر کاربرد دارند. اما آجر هایی که در سایز های بزرگ و با ده سوراخ ارائه می شوند، اغلب در شهر های شمالی کشور مانند تهران یا کرج مورد استفاده قرار می گیرند. افزون بر این ها به دو شیوه توکار و نما تولید می شوند. از انواع توکار می توان به طاق زنی و پشت کار اشاره کرد و از نما نیز می توان نما کاری سازه یا منهول فاضلاب را نام برد.

محصول نام برده شده در دو قالب کوچک و بزرگ در بازار عرضه می شود. سایز های کوچک ۵ سانتی متری این محصول، حدودا ۷۵۰ گرم وزن دارند که در بسته بندی ۱۴ تا ۱۶ عددی می توانید آن ها را خریداری نمایید. اما قالب های بزرگ ۵ سانتی متری نیز هر کدام وزنی برابر با ۸۸۰ تا ۹۱۰ گرم دارند که به دو صورت بسته بندی یا فله ای موجود می باشند. جالب است بدانید که تعداد آجر ها در هر پالت یا بسته بندی متفاوت می باشد اما اغلب آن ها در بسته بندی ۱۴ تا ۱۶ عددی قرار دارند. بسیاری از افراد لفتون های قلب بزرگ را با نام آجر های عراقی نیز می شناسند که به دلیل سایز بالای این محصول در سازه سازی هایی همچون سوله مورد استفاده قرار می گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا