آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

شاکری: بیانات رهبرانقلاب درباره مجلس انقلابی فصل الخطاب بود/ مدعیان عدالت‌خواهی خودشان را با رهبری تطبیق دهند

شاکری: بیانات رهبرانقلاب درباره مجلس انقلابی فصل الخطاب بود/ مدعیان عدالت‌خواهی خودشان را با رهبری تطبیق دهند

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: ما باید به دنبال این باشیم که رهبری را از زبان خودشان بشناسیم و حرف ایشان را درباره مجلس فصل الخطاب قرار دهیم و این که ما با غربال شخصی هرچیزی که به نفع ما و جریان ما بود را مورد تایید یا تخریب قرار بدهیم، کار درستی نیست.

شاکری: بیانات رهبرانقلاب درباره مجلس انقلابی فصل الخطاب بود/ مدعیان عدالت‌خواهی خودشان را با رهبری تطبیق دهند

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به صحبت‌های رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس گفت: جهان‌بینی رهبر انقلاب در رابطه با مسائل مختلف یک جهان‌بینی کامل، روشن، منطقی و همه‌جانبه است.

شاکری خاطرنشان کرد: با توجه به سال آخر مجلس، نمایندگان باید فعالیت‌های خود را دقیق‌تر کنند و به نظر بنده، برخی نمایندگان به خاطر شرایط خاص، سوار موج‌های رسانه‌ای نشوند و به خاطر رأی‌آوری وارد فضاهای مخرب نشوند و کار اصلی خودشان را انجام دهند.

وی افزود: نکاتی که مقام معظم رهبری گفتند کاملاً در راستای این بود که نمایندگان جایگاه خودشان را حفظ کنند، جایگاهشان را نسبت به دولت بدانند و اینکه باید هم‌افزایی داشته باشند و لوایحی که دولت کارشناسی کرده و برای آن‌ها فرستاده به خوبی بررسی کنند و نسبت به آن قانون بنویسند.

شاکری در ادامه گفت: نکته دیگر در رابطه با صحبت‌های رهبر انقلاب صفتی است که بارها دست به دست شده است و در شبکه‌های مجازی بعضی جریان‌ها و بعضی افراد به خصوص در جریان اصلاحات به دنبال تخطئه کردن این موضوع بودند، و آن هم صفت مجلس انقلابی بود.

وی افزود: ایشان این موضوع را دوباره تکرار کردند که مجلس یک مجلس انقلابی است، یک مجلس جوان است، یک مجلس باسواد است و مجلسی است که اولویت‌ها را به خوبی می‌شناسد، حال به نظر بنده؛ باید از این جلسه به بعد ما بازتاب آن را در صحن مجلس ببینیم، در کمیسیون‌ها ببینیم و در نطق‌ها به آن توجه کنیم و خود نمایندگان مجلس در نطق‌هایشان این دقت و توجه را داشته باشند که چه صفتی به آن‌ها تعلق گرفته است.

شاکری با اشاره به جو سازی عده‌ای علیه عملکرد مجلس گفت: من فکر میکنم که ما باید به دنبال این باشیم که رهبری را از زبان خودشان بشناسیم و حرف ایشان را درباره مجلس فصل الخطاب قرار دهیم و این که ما با غربال شخصی هرچیزی که به نفع ما و جریان ما بود را مورد تایید یا تخریب قرار بدهیم، کار درستی نیست.

دبیرکل جمعیت جانبازان خاطرنشان کرد: برخی از افراد که ادعای عدالت‌خواهی دارند و در نظر دادن‌ها نگاهی افراطی داشته و نوع نگاهشان حتی به انقلاب و گذشته اندیشه حضرت امام(ره) چقدر زاویه‌دار است و حال مشخص شده که چقدر بسته فکر می‌کنند و چقدر به دور از خرد و اندیشه هستند، برای این که بمانند باید خودشان را با صحبت‌های رهبر انقلاب تطبیق دهند.

شاکری در پایان گفت: این پرچم عدالت‌خواهی اصیل بسیار مقدس است و این افراد باید رجوع کنند به صحبت‌های مقام معظم رهبری و خودشان را تطبیق بدهند با ایشان، وگرنه این کاروانی که چهل و اندی سال است که مسیر خود را رفته با وجود چند مانع جزئی، اختلالی در مسیر آن ایجاد نمی‌شود.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا