آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

سیلوک: آزمون باید تا پایان دوران فوتبالش در زنیت بماند

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه Sovsport روسیه، اخباری مبنی بر پیشنهاد پنج میلیون یورویی یوونتوس به زنیت برای سردار آزمون وجود دارند. لیون فرانسه نیز این مهاجم ایرانی را می‌خواهد و حاضر است تا تابستان صبر کند.

دیمیتری سیلوک در این مورد گفت: آزمون باید در زنیت بماند و زنیت هم هر کاری برای حفظ این مهاجم انجام دهد. این نظر من است. آزمون اکنون 27 سالگی را تمام کرده و سطح فنی او هم مشخص است. فکر می‌کنم یک یا دو سال دیگر بتواند در روسیه بازی کند و سپس به اروپا برود. این موضوع حقیقت ندارد که برجسته‌‌ترین‌های لیگ برتر روسیه حتماً می‌توانند در اروپا بازی کنند. ما پیش از این نمونه‌هایی همانند کرال و ولاسیچ را داشتیم.

این مدیر برنامه برجسته فوتبال روسیه افزود: قبول دارم که آزمون بازیکن بسیار خوبی در خط حمله است و هر توانمندی را دارد. با این وجود او پاسپورت ایرانی دارد و هیچ تیمی در اروپا همانند زنیت چنین پولی به او نخواهد داد. در لیون دستمزد کمتری (نصف حقوق فعلی‌اش) دریافت خواهد کرد. حتی در بخش مالیاتی نیز مبالغی از دست می‌دهد. بنابراین آزمون برای پیشرفت در دوران حرفه‌ای‌اش آگاهانه باید دستمزد کمتری دریافت کند. او برای نشان دادن خود در لیون باید خیلی عالی باشد و 18 تا 20 گل در یک فصل و نیم تا دو فصل بزند که آماری باورنکردنی است. فرض می‌‌کنیم که همه چیز به خوبی پیش رفت و با دریافت پول خوبی در تیم جدیدش سریع به هماهنگی می‌رسد. آزمون سپس 29 سالگی را تمام می‌کند و آیا تیم بزرگی در اروپا پول خوبی برای مهاجم 30 ساله می‌دهد؟ اطمینانی نیست. در این شرایط نصف حقوقش در زنیت دستمزد دریافت خواهد کرد.

سردار آزمون ,

دیمیتری سیلوک درباره پیشنهاد یوونتوس هم اظهار داشت: اگر مدیر برنامه آزمون بودم افتخار می‌کردم که او در ایتالیا بازی کند. آنها فوتبال بسیار متقاعدکننده‌ای دارند و مدافعان آموزش‌دیده‌ای در ایتالیا بازی می‌کنند. در یوونتوس کسی به شما زمان برای هماهنگی نمی‌دهد. شما باید بلافاصله به زمین بروید و نتیجه بگیرید. در این زمینه اسپانیا و فرانسه برای آزمون گزینه‌‌های بهتری هستند. اکنون باید آزمون انتخاب کند که با دریافت دستمزد کمتری در یوونتوس یا لیون به میدان برود. در غیر این صورت او پیشنهاد مالی بهتر و سودآوری در زنیت برای امضای قرارداد جدید دریافت خواهد کرد. سردار در تیمی بازی می‌کند که با آن هماهنگ شده و به شهرش هم عادت کرده است. شما هر ساله در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارید و بدین ترتیب همواره بازی می‌کنید. من فکر می‌کنم آزمون باید در سن‌پترزبورگ حتی تا پایان دوران فوتبالش بماند. برای زنیت هم پیدا کردن جایگزین آزمون بسیار دشوار است.

مدیر زنیت: یوونتوس آزمون را نمی‌خواهد/ او 99 درصد می‌ماند

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا