آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

سولدو: شکست‌های فصل قبل مقابل آلومینیوم انگیزه خوبی برای بازیکنان ماست/ روی تمام نفراتم حساب می‌کنم

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زوانیمیر سولدو سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: فردا با یک تیم خیلی خوب بازی داریم. تیمی که روند خیلی خوبی دارد و کار آمادگی‌شان را خیلی زود شروع کردند. نتایج خیلی خوبی هم در هفته‌های اخیر گرفتند. آلومینیوم فصل گذشته در هر دو بازی مقابل تراکتور پیروز شده است و این می‌تواند انگیزه خوبی برای بازیکنان ما باشد. این تیم از لحاظ دفاعی هم خیلی خوب است و فقط یک گل خورده است، اما ما هم روند و ثبات خوبی در تمرینات پیدا کردیم و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

وی در مورد اینکه تیمش در چند بازی گذشته عملکرد خوبی در خط دفاع داشته است، تصریح کرد: من هم با شما موافق هستم. من مدت کوتاهی است که اینجا (تیم تراکتور) هستم و بین بازی‌ها زمان کمی وجود دارد. خیلی از زمان‌های ما صرف ریکاوری می‌شود. تا الان زمان زیادی نداشتم، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم در تمام خطوط خوب شود و بتوانیم در خط حمله هم خوب ظاهر شویم.

سرمربی تیم تراکتور در واکنش به این پرسش که آیا با توجه به فشردگی مسابقات از سیستم چرخشی در تیمش استفاده خواهد کرد یا فقط از بازیکنان مدنظر خود در ترکیب استفاده می‌کند، گفت: تیم ما نفرات زیادی در لیست ندارد، اما من روی تمام نفراتم حساب می‌کنم. روی کسانی حساب می‌کنم که بهتر تمرین کرده و آمادگی بیشتری داشته باشند. تغییرات در تیم هم همیشه بوده است و در ادامه نیز خواهد بود.

سولدو در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای تقویت خط هافبک و تهاجمی تراکتور دارد، خاطر نشان کرد: ما خط دفاع را تا حد زیادی شکل دادیم، ولی با زمان کمی که داشتیم، برای خط هافبک و تهاجمی یک پروسه مدت‌دار می‌خواهیم تا تیم به شکل واقعی خودش برسد. سعی می‌کنیم در تمرینات کار کنیم تا خط حمله ما بهتر شود و گل‌های بیشتری در بازی‌ها بزنیم.

وی درباره غیبت اخباری نیز توضیح داد: اخباری بازیکن مهمی برای ما بود، ولی ما دروازه‌بان 35 ساله دیگری داریم که می‌تواند جایگزین باشد و کار را با او ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه آیا به نظرش بازیکنان رده امید تیم تراکتور می‌توانند در آینده به رده بزرگسالان اضافه شوند، گفت: مسلماً من علاقه شدیدی دارم که نیروی جوان باشگاه را نگاه کنم، مخصوصاً آنهایی که با تیم ما تمرین می‌کنند. فرصت خوبی بود که آنها را ببینم و مطمئناً در آینده آنها مدنظر من خواهند بود. امیدوارم هدف باشگاه هم این باشد که در آینده حداقل یکی دو بازیکن امید به جمع بزرگسالان اضافه شوند.

«رسول خطیبی سرمربی فصل گذشته تراکتور بوده است. به نظر شما شناخت او از این تیم چقدر می‌تواند در روند بازی تأثیرگذار باشد؟»، سولدو در واکنش به طرح این پرسش تصریح کرد: با تمام احترامی که برای مربی آلومینیوم قائلم و شناخت خوبی که از این تیم دارم،‌ اما ما تمرکزمان روی تیم خودمان است. ما در تیم خودمان بازی می‌کنیم و باید بازی‌مان را به حریف دیکته کنیم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: دو بازیکن آسیب جزئی دارند و باید امروز در تمرین شرایط‌شان را ببینم. امیدوارم به بازی برسند.

رزاق‌پور: دیگران باید مقابل تراکتور وقت تلف کنند/ از مصدومیتی وحشتناک نجات یافتم

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا