آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

سردار پورجمشیدیان: باید انقلاب اسلامی را با زبان هنر معرفی کنیم

سردار پورجمشیدیان: باید انقلاب اسلامی را با زبان هنر معرفی کنیم

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: بهترین زبان برای معرفی انقلاب اسلامی هنر است و در مجموعه نیروی زمینی سپاه باید حداکثر استفاده را از نیروهای هنرمند انقلابی داشته باشیم.

سردار پورجمشیدیان: باید انقلاب اسلامی را با زبان هنر معرفی کنیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جشنواره فرهنگی-هنری، امر به معروف و نهی از منکر این نیرو با حضور حجت الاسلام محمدهادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه، سردار روح الله نوری جانشین فرمانده نیرو و فرماندهان، مسئولان، مدیران و جمعی از کارکنان نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

سردار روح الله نوری جانشین نیروی زمینی سپاه در این مراسم با اشاره به اهمیت هنر و فرهنگ در جامعه گفت: کارهای متنوعی در حوزه هنری نیروی زمینی سپاه انجام شده و در این جشنواره هم از نیروهای پایور و هم از نیروهای وظیفه استفاده شده که کار ارزشمندی است.

در ادامه مراسم، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه بیان کرد: بهترین زبان برای معرفی انقلاب اسلامی هنر است. در مجموعه نیروی زمینی سپاه باید حداکثر استفاده را از نیروهای هنرمند انقلابی داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس حتما باید از فرهنگ و هنر استفاده کنیم که ظرفیت مطلوبی در این زمینه در نیروی زمینی وجود دارد.

در ادامه این مراسم سرهنگ پاسدار شهرام عسکریان معاون روابط عمومی نیروی زمینی سپاه و دبیر جشنواره فرهنگی-هنری، امر به معروف و نهی از منکر نیرو عنوان کرد: رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان در سال های گذشته از اقدامات فرهنگی و هنری سپاه تقدیر کردند.

سرهنگ شهرام عسکریان معاون روابط عمومی نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: در این جشنواره بالغ بر 500 اثر در رشته های سرود، تئاتر، خوشنویسی، شعر، نقاشی، نماهنگ، اینفوگرافی،گرافیک و مقاله‌نویسی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که تلاش ما بر این است که در ادامه مسیر در حوزه های مختلف فرهنگی همچون تئاتر، شعرخوانی، مجری‌گری و سرود، ورود کنیم.

وی افزود: ما در ابتدای راه هستیم و حمایت مسئولان ارشد موجب بالندگی و رشد اقدامات فرهنگی در سطح نیروی زمینی سپاه خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان مراسم با حضور حجت الاسلام محمد هادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه، سردار روح الله نوری جانشین نیرو و سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه از برگزیدگان جشنواره با اهداء لوح تقدیر و جایزه تجلیل شد.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا