آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

سجادی: مطمئنم اسکی‌بازان ایران بهترین عملکردشان را در المپیک زمستانی خواهند داشت

اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فدراسیون اسکی، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت المپیک زمستانی اظهار داشت: کشورمان سه نماینده در المپیک زمستانی و هیئت همراهی متشکل از مربی و سرپرست در این رویداد خواهد داشت. ان‌شاءالله من هم توفیق داشته باشم، به اتفاق رئیس کمیته ملی المپیک بین 2 تا 3 روز در محل برگزاری رقابت‌ها هم از بازی‌ها دیدن کنیم و هم جلساتی برای دیدار با همکاران عزیزمان در سطح بین‌المللی و قاره آسیا مخصوصاً با مسئولان و مقامات کشور میزبان چین داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از برگزارکنندگان این برنامه و به خصوص سفارت چین تشکر می‌کنم. سفیر چین فعالیت‌های بسیار ارزشمندی را در کشور ما آغاز کرده‌است و من سوابق این تعاملات را که مطالعه می‌کردم، به این فعالیت‌ها افتخار کردم. البته دیروز میزبانش بودم و جلسه مفصل و بسیار خوبی را در خدمت سفیر داشتیم و گزارش آن را ان‌شاءالله فردا در هیئت دولت تقدیم خواهم کرد. ما با وزارت امور خارجه برنامه‌ریزی کرده‌ایم که سرفصل هایی را در دستور کار همکاری قرار دادیم و به نظرم فصل جدیدی از همکاری‌های دو کشور در زمینه ورزش و جوانان پیش روی ما است و پیشاپیش آرزوی برای دو کشور می‌کنم. امیدوارم این نوع تعاملات و همکاری‌ها سرمنشأ کارهای خیر و اتفاقات ارزشمند در حوزه ورزش و جوانان برای دو کشور باشد.

سجادی ادامه داد: امروز هم این برنامه هنری و فرهنگی اجتماعی که به ابتکار سفارت چین بود برای من بسیار ارزشمند بود، چون محتوا و مفهوم کار در خصوصی المپیک زمستانی بود و به کودکان اختصاص داشت که جوانان آینده ما هستند که اتفاقا با این نوع کارها می‌توانیم اثرات ارزشمندی را در ورزش در ذهن این عزیزان حک کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: این نوع تعاملات و توافق‌هایی که بین دو کشور است سرفصل جدیدی از همکاری های ما است و افق بسیار ارزشمندی را پیش روی خودم برای دو کشور می بینم.

سجادی تصریح کرد: اگر توفیق حضور پیدا کنم، اولین تجربه من از بازی‌های زمستانی خواهد بود و بسیار مشتاقم که از نزدیک این حضور را تجربه کنم. برگزاری این رویدادها نیاز به تکنولوژی خاص دارد و کشور چین بسیاری رویدادهای خوبی را میزبانی کرده است. امیدوارم این مسابقات هم به بهترین شکل برگزار شود.

وی در خصوص پیش بینی از عملکرد نمایندگان ایران در المپیک زمستانی گفت: انتظار مدال نداریم. مطمئنم نمایندگان کشورمان با تعصب و غیرتی که دارند، بهترین نتیجه شخصی‌شان را به نمایش خواهند گذاشت.

دعوت سفیر چین از سجادی برای حضور در المپیک زمستانی

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا