آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

سجادی: استقلال هنوز از آسیا حذف نشده است/ هدیه عیدانه رئیس‌جمهور به ورزشکاران

سجادی: استقلال هنوز از آسیا حذف نشده است/ هدیه عیدانه رئیس‌جمهور به ورزشکاران

وزیر ورزش و جوانان گفت: هنوز استقلال از آسیا حذف نشده و با حمایت دولت سعی می‌کنیم هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را در آسیا نگه داریم.

سجادی: استقلال هنوز از آسیا حذف نشده است/ هدیه عیدانه رئیس‌جمهور به ورزشکاران

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در بیست و سومین جلسات پاسخگویی برخط مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با حضور در این مرکز پاسخگویی برخط مطالبات تلفنی مردم از نقاط مختلف ایران را انجام داد.

در ابتدای این جلسه، شهروندی از روستای خونداب استان مرکزی درخواست پیگیری سالن ورزشی منطقه خود را داشت که وزیر ورزش قول پیگیری داد و در جواب این مخاطب گفت: از بخش فنی و مهندسی قول پیگیری این موضوع صورت می‌گیرد و بنده هم به آقای پیرایش مدیرکل ورزش و جوانان استان پیگیری این موضوع را انجام می‌دهم.

در تماس بعدی مخاطب دیگری از استان اردبیل زنگ زد و مطالبه‌اش در رابطه با ورزش کوتاه‌قامتان بود، این شهروند اردبیلی که عضو تیم فوتسال کوتاه‌قامتان اردبیل بود مطالبات خود را با حمید سجادی مطرح کرد.

وزیر ورزش هم در پاسخ به این شهروند اردبیلی گفت: به آقای کلهر معاون خودم می‌گویم این موضوع را پیگیری کنند و ان‌شاءالله نیازی به نامه هم نیست، برای این رشته در فدراسیون ورزش‌های همگانی کمیته‌ای تشکیل شده و مشکل این برادرمان حل خواهد شد.

در بخش دیگر این جلسه شهروندی از استان البرز شهرستان نظر آباد تماس گرفت، وی در خواست ساخت سالنی مختص افراد معلول حرکتی را داشت و به وزیر ورزش گفت: ما در سطح شهرستان پیگیری می‌کنیم و به نتیجه‌ای نرسیدیم.

وزیر ورزش هم در پاسخ به این شهروند گفت: برای پیگیری این درخواست و مطالبه شما به آقای اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین، نامه نوشتم و ان‌شاءالله این مشکل حل خواهد شد.

در تماس دیگری، شهروند دیگری از شرق کشور و از بیرجند تماس گرفت و گفت: در رشته باستانی کار می‌کنم و باید بگویم به این قشر رسیدگی نمی‌شود، امیدواریم با کمک شما بودجه و کمکی به آن ها اختصاص پیدا کند.

وزیر ورزش هم در پاسخ به این مطالبات گفت: این خبر خوب را به شما بدهم که انشاالله از مزایای بیمه جدید ورزشی که یک هفته از عمر آن می‌گذرد، انشاالله بهر‌ه‌مند بشوید، عیدی جدید آقای رئیسی به جامعه ورزش، همین موضوع است که هم بیمه عمر است هم بیمه حوادث. اگر کسی بعد از 10 سال این بیمه را داشته باشد، برای ورزشکار برای مربی و برای دست اندرکارانی که با فدراسیون ها کار می کنند، عیدانه عید سعید فطر رئیس‌جمهور برای جامعه ورزشکاران، آن هایی که شامل حقوق می شوند، جزو ورزشکاران قهرمانی کشور هستند و بقیه ورزشکاران هم از بقیه مزایای آن بهره‌مند می‌شود، به زودی بخش نامه آن به اداره کل‌های مختلف استان‌ها صادر می‌شود.

وزیر ورزش در بخش دیگری در پاسخ به مطالبات یکی از هواداران استقلال که با سامانه ارتباطات مردمی تماس گرفته بود و مطالبه پیگیری وضعیت تیم خود را از وزیر داشت گفت: استقلال هنوز از آسیا حذف نشده و تا 21 اردیبهشت ماه فرصت دارد. بسته شدن پنجره‌ها مربوط به بدعهدی و اینگونه مسائل است. فقط پرونده استراماچونی نیست و پرونده‌های دیگری مثل پادووانی و باشگاه الاهلی که مربوط به انتقال مهدی قایدی می‌شود هم وجود دارد.

وی افزود: الان سرخابی‌ها جزو شرکت‌های مشمول واگذاری شده‌اند و قانون می‌گوید که دولت دیگر نمی‌تواند کمک کند. از راه‌های دیگر در تلاش هستیم. همه تلاش خود را می‌کنیم تا راهکاری پیدا کنیم تا استقلال بماند. ما بین هیچ تیمی فرق نمی‌گذاریم. به قول فوتبالی‌ها تا دقیقه 99 پیگیر هستیم. ضمن اینکه تا 30 فروردین باید پول استراماچونی پرداخت شود. بعد از آن باید پرونده پادوانی و باشگاه الاهلی حل شود و بعد از یکی دو کار اداری، تلاش می‌کنیم هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را در آسیا حفظ کنیم.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا