رپورتاژ

ستیل پالمیتات چیست و از کجا بخریم؟

ستیل پالمیتات یک عامل چرب کننده مجدد است که باعث تقویت و بهبود تشکیل امولسیون ها می شود. ستیل پالمیتات از استری شدن اسیدهای چرب و الکل چرب به دست می آیند.
کرم های ساخته شده با ستیل پالمیتات بسیار فشرده هستند و احساس دلپذیری برای پوست به جا می گذارند. به خصوص افرادی که به موم زنبور عسل آلرژی دارند، جایگزین خوبی در الکل سیتیل پیدا می کنند

ستیل پالمیتات مکمل طیفی از نرم کننده ها (مواد نرم کننده) و امولسیفایرهای مورد استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی برای مراقبت از پوست، مو، چشم و لب ها و محصولات محافظت کننده در برابر آفتاب است.

ستیل پالمیتات

هگزادسیل هگزادکانوات که با نام ستیل پالمیتات نیز شناخته می شود، استری است که از هگزادکانوئیک اسید و هگزادکانول به دست می آید.
این جامد مومی سفید، ترکیب اصلی اسپرماستی است، مومی که زمانی بسیار ارزشمند در جمجمه نهنگ‌های اسپرم یافت می‌شد.

ستیل پالمیتات جزء برخی از نانوذرات لیپیدی جامد است.

استر ستیل پالمیتات و اسید پالمیتیک، این غلیظ کننده و نرم کننده به نرمی و حالت دادن به پوست خشک کمک می کند.

مواد تشکیل دهنده ستیل پالمیتات اسیدهای چرب طبیعی هستند.

ممکن است از حیوانات مشتق شده باشد، اما همچنین می تواند (و معمولاً) از گیاهان مشتق شود یا به صورت مصنوعی ساخته شود.

نرم کننده خشک. بافت امولسیون و ثبات را بهبود می بخشد و به استیک های آرایشی ساختار می بخشد. در کاربردهای پوست و مو استفاده می شود.

نرم کننده و نرم کننده پوست، موم ستیل استر

ستیل پالمیتات چیست؟

ستیل پالمیتات یک استر چرب است که در نتیجه واکنش بین ستیل الکل و اسید پالمیتیک ایجاد می شود. اسید پالمتیک یک اسید چرب با زنجیره بلند طبیعی است، همانطور که از نام روغن پالم پیداست. این ماده به طور طبیعی به عنوان یک ماده اولیه در اسپرماستی یافت می شود که از جمجمه نهنگ یافت می شود. این به صورت تکه های مومی سفید رنگ با بوی ضعیف می آید.

استفاده و مزایا:

ماهیت آن چرب است و در آب نامحلول است، به این معنی که وقتی روی پوست مالیده می شود یک لایه ضد آب روی پوست ایجاد می کند که ویژگی اصلی یک نرم کننده خوب است.
همچنین اجازه خروج رطوبت از قبل موجود را نمی دهد و با مخزن رطوبت خود پوست را مرطوب نگه می دارد. همچنین به عنوان یک عامل مسدود کننده یا پوشاننده عمل می کند و در هر فرمولاسیونی کمک می کند تا ظاهر قابل قبولی به محصول با رنگ های مختلف بدهد.

بدون چربی است، بنابراین احساس چربی سیستم های روغن را کاهش می دهد. همچنین می تواند روی سطح پوست یا مو یک لایه تشکیل دهد، عمدتاً به دلیل ضد آب بودن. همچنین به هر امولسیونی پایداری قابل توجهی می دهد.
در لوسیون‌ها، کرم‌ها، مرطوب‌کننده‌ها، رژ لب‌ها، مراقبت از مو، ضدآفتاب‌ها، چوب‌های دئودورانت و پاک‌کننده‌ها استفاده می‌شود.

ستیل پالمیتات

استر ستیل الکل و اسید پالمیتیک – یک اسید چرب طبیعی که در گیاهان و حیوانات یافت می شود. همچنین یک جزء اصلی در موم اسپرم روغن نهنگ است. این ماده به شکل ماده ای سفید، کریستالی و موم مانند است.

نرم کننده ای که سطح پوست را روان کننده و نرم می کند و به آن کمک می کند نرم و صاف تر به نظر برسد. همچنین به عنوان سورفکتانت در شامپوها و به عنوان امولسیون کننده و غلیظ کننده در لوسیون ها و کرم های مختلف استفاده می شود. همچنین به افزودن بافت محصولات آرایشی مختلف کمک می کند. این ماده عمدتاً در محصولات مراقبت شخصی مانند مرطوب کننده صورت، کرم پودر، رژ لب، خط لب/چشم، ضد آفتاب، درمان ضد پیری و کانسیلر استفاده می شود.

استر ستیل الکل و اسید پالمیتیک – یک اسید چرب طبیعی که در گیاهان و حیوانات یافت می شود. همچنین یک جزء اصلی در موم اسپرم روغن نهنگ است. این ماده به شکل ماده ای سفید، کریستالی و موم مانند است.

کارکرد:

نرم کننده ای که سطح پوست را روان کننده و نرم می کند و به آن کمک می کند نرم و صاف تر به نظر برسد. همچنین به عنوان سورفکتانت در شامپوها و به عنوان امولسیون کننده و غلیظ کننده در لوسیون ها و کرم های مختلف استفاده می شود. همچنین به افزودن بافت محصولات آرایشی مختلف کمک می کند. این ماده عمدتاً در محصولات مراقبت شخصی مانند مرطوب کننده صورت، کرم پودر، رژ لب، خط لب/چشم، ضد آفتاب، درمان ضد پیری و کانسیلر استفاده می شود.

اقدامات ایمنی/عوارض جانبی:

در حالی که برخی از پالمیتات‌ها باعث ایجاد درماتیت تماسی می‌شوند، آزمایش‌های پوستی مرطوب‌کننده‌های حاوی 2.5 تا 2.7 درصد ستیل پالمیتات به حداقل ممکن برای پوست ایجاد می‌کنند و هیچ نشانه‌ای از حساسیت، سمیت نوری یا حساسیت زایی در تماس با نور ایجاد نمی‌کنند.
پانل تخصصی بررسی مواد آرایشی (CIR) ایمنی این ماده را بررسی کرد و آن را غیرسمی و غیر حساس ارزیابی کرد و استفاده از آن را در فرمولاسیون های آرایشی بی خطر دانست.
لازم به ذکر است، با این حال، داده های بالینی در مورد ستیل پالمیتات به غلظت تا 2.7٪ محدود شده است. دستورالعمل لوازم آرایشی اتحادیه اروپا همچنین اجازه استفاده از این ماده را در محصولات آرایشی و بهداشتی می دهد، مشروط بر اینکه اسیدهای چرب منشا حیوانی نداشته باشند.

پالمیتیل پالمیتات یک استر مومی از اسید پالمتیک است که در محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت شخصی استفاده می شود.
استفاده می کند

ساختار شیمیایی سیتیل پالمیتات (اسپرماسیت مصنوعی) همانند اسپرماسیت نهنگ است. ممکن است برای ضخیم کردن، تولید امولسیون ویسکوز، ایجاد ثبات و افزودن بافت به امولسیون استفاده شود. شبیه سیئاریل پالمیتات است.

تعریف

یک استر پالمیتات حاصل از تراکم رسمی اسید پالمتیک با پالمیتیل الکل است. به عنوان قوام دهنده و نرم کننده در لوازم آرایشی استفاده می شود.

مترادف: ستیل پالمیتات، هگزادسیل هگزادکانوات، پالمیتیل استر پالمیتیک اسید، پالمیتیل پالمیتات

ستیل پالمیتات یک عامل چرب کننده مجدد است که باعث تقویت و بهبود تشکیل امولسیون می شود. ستیل پالمیتات ها از استری شدن اسیدهای چرب و الکل چرب به دست می آیند.

کرم های ساخته شده با ستیل پالمیتات بسیار فشرده هستند و احساس دلپذیری برای پوست به جا می گذارند. به خصوص افرادی که به موم زنبور عسل آلرژی دارند، جایگزین خوبی در الکل سیتیل پیدا می کنند.

یک نرم کننده سفید و مومی شکل که به فرمول های مراقبت از پوست “بدن” می بخشد. از روغن نارگیل یا هسته خرما می آید.

مرجان‌های سنگی که صخره‌های مرجانی را می‌سازند، حاوی مقادیر زیادی موم ستیل پالمیتات در بافت‌های خود هستند که ممکن است تا حدی به عنوان یک ضد تغذیه عمل کند.

ستیل پالمیتات یک استر اسید چرب است که از ستیل الکل و اسید پالمیتیک به دست می آید. این یک مشتق از روغن نخل است.

این ترکیب به مواد دارویی، مراقبت های شخصی و محصولات آرایشی قوام روان کننده و غیر چرب می دهد.

به عنوان نرم کننده ماسک کننده حالت دهنده پوست طبقه بندی می شود.

نام های دیگر ستیل پالمیتات عبارتند از: اسید پالماتیک n-هگزادسیل استر، N-هگزادسیل پالمیتات، ستیل استر پالمیتیک اسید، هگزادسیل استر پالمیتیک اسید، پالمیتیل استر پالمتیک اسید، هگزادسیل هگزادکانوات و پالمیتیل پالمیتات.

انتظار می‌رود بازار جهانی ستیل پالمیتات با نرخ رشد قابل توجهی رشد کند که دلیل آن تقاضای زیاد برای این ترکیب در این محصول در صنایع مختلف از جمله غذا و نوشیدنی، داروسازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت شخصی است.

بازار جهانی ستیل پالمیتات: دینامیک

انتظار می‌رود صنایع رو به رشدی مانند زیبایی و مراقبت شخصی و داروسازی، بازار جهانی سیتیل پالمیتات را در دوره پیش‌بینی‌شده تقویت کنند. انتظار می رود اثر نرم کنندگی سیتیل پالمیتات در محصولات مراقبت از پوست و مو تاثیر مثبتی بر بازار آن در بخش زیبایی و مراقبت شخصی ایجاد کند. ادغام و اکتساب در میان شرکت‌های کاربر نهایی مانند شرکت پروکتور اند گمبل، فایزر، شرکت یونیوار، و غیره و تامین‌کنندگان ایزودسیل سیترات عامل روند در بازار جهانی سیتیل پالمیتات در دوره پیش‌بینی شده است. در حالی که انتظار می رود هزینه بالای ایزودسیل سیترات رشد آن را در اقتصادهای در حال توسعه مانند خاورمیانه و آفریقا و آسیا و اقیانوسیه مهار کند. شرکت های تولید کننده محصولات پالمیتات ستیل می توانند از فرصت های بالقوه در مناطقی مانند آمریکای شمالی، اروپا و آسیا و اقیانوسیه استفاده کنند.

توضیحات: استر لیپید گیاهی خالص مشتق شده از ستیل الکل و اسید پالمیتیک (اسید چرب طبیعی).

ستیل پالمیتات یک ماده طبیعی است.
نقطه ذوب 43-48 درجه سانتی گراد (109-118 درجه فارنهایت).
پوسته های مومی سفید، بوی ضعیف.
نامحلول در آب، محلول در روغن.
ساخته شده از روغن پالم پایدار

موارد استفاده پیشنهادی:

عوامل کنترل کننده بدنه و ویسکوزیته در رژ لب، بالم لب، براق کننده لب، چوب دئودورانت و غیره
مات کننده ها و امولسیفایرهای حالت دهنده پوست در کرم ها و لوسیون ها.
احساس چربی سیستم روغنی را کاهش می دهد و بازده محصولات آرایشی استیک را بهبود می بخشد.
یک عامل انسداد کننده فیلم عالی در محصولات مراقبت از مو
ذخیره سازی: در بسته بندی اصلی در انباری سایه دار و دور از گرما و نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
زمان ماندگاری: یک سال از تاریخ تولید در صورت نگهداری در شرایط نگهداری فوق در بسته بندی باز نشده

بازار جهانی ستیل پالمیتات بر اساس کاربرد، صنعت مصرف نهایی و منطقه تقسیم شده است. در میان بخش‌های کاربردی، انتظار می‌رود که بخش عامل روان‌کننده بر بازار جهانی ستیل پالمیتات تسلط داشته باشد که به تقاضای بالا برای این ماده در محصولات نرم‌کننده پوست نسبت داده می‌شود که تقاضای نسبتاً بالایی در سراسر جهان دارند. بر اساس صنعت مصرف نهایی، بخش صنعت داروسازی انتظار می رود بر بازار جهانی پالمیتات ستیل تسلط یابد. در حالی که انتظار می‌رود بخش صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی با نرخ رشد قابل توجهی در طول دوره پیش‌بینی در بازار جهانی ستیل پالمیتات گسترش یابد.

بر اساس برنامه، بازار جهانی ستیل پالمیتات به موارد زیر تقسیم می شود:

نرم کننده
امولسیفایر و تثبیت کننده
عامل روان کننده
دیگران
بر اساس استفاده نهایی، بازار جهانی ستیل پالمیتات به موارد زیر تقسیم می شود:

لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت شخصی
صنعت آرایشی و بهداشتی
پایه
رژ لب
دیگران
مراقبت شخصی
محصولات مراقبت از صورت
محصولات مراقبت از لب
محصولات مراقبت از مو
محصولات مراقبت از بدن
محصولات مراقبت از نوزاد
دیگران
صنعت داروسازی
دیگران
بازار جهانی ستیل پالمیتات: بررسی اجمالی منطقه ای

نرم کننده
عامل حالت دهنده پوست
ماسک صورت

ماده تشکیل دهنده عطر

بر اساس جغرافیا، بازار جهانی سیتیل پالمیتات به هفت منطقه تقسیم شده است، آمریکای شمالی، اروپای غربی، آسیای اقیانوس آرام به استثنای ژاپن (APEJ)، اروپای شرقی، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا و ژاپن. انتظار می‌رود بازار آمریکای شمالی از نظر سهم درآمد در طول دوره پیش‌بینی بازار جهانی سیتیل پالمیتات را تحت سلطه داشته باشد و پس از آن بازار سیتیل پالمیتات اروپای غربی به دلیل افزایش تقاضا برای این ماده در محصولات زیبایی و مراقبت شخصی نسبت داده می‌شود. در حالی که انتظار می‌رود آسیا و اقیانوسیه با نرخ رشد نسبتاً قابل توجهی در بازار جهانی پالمیتات ستیل در طول دوره پیش‌بینی، به دلیل نرخ رشد سریع صنعت داروسازی در منطقه، گسترش یابد. خاورمیانه و آفریقا، اروپای شرقی، و آمریکای لاتین به دلیل توسعه متوسط ​​اقتصادی و صنعتی در منطقه، انتظار می رود فرصتی متوسط ​​در بازار جهانی پالمیتات ستیل نشان دهند. به طور کلی، چشم انداز بازار جهانی ستیل پالمیتات در دوره پیش بینی مثبت است.

فواید:

یک ماده نرم کننده و نرم کننده عالی برای پوست
به عنوان ماده انسدادی و پوشاننده استفاده می شود
پایداری امولسیون را افزایش می دهد
فیلم قبلی عالی
احساس چربی سیستم های روغن را کاهش می دهد
ویژگی های بازده در لوازم آرایشی چوبی را بهبود می بخشد
استفاده: اضافه کردن به فاز روغن فرمول، غلظت نهایی معمول 2-15٪. فقط برای استعمال خارجی.
موارد استفاده: لوازم آرایشی رنگی (به عنوان مثال رژ لب)، مراقبت از مو، لوسیون، کرم، مرطوب کننده، پاک کننده، چوب دئودورانت، ضد آفتاب.
منبع مواد اولیه: روغن های گیاهی
ساخت: ستیل پالمیتات از واکنش ستیل الکل با اسید پالمیتیک تولید می شود.
آزمایش بر روی حیوانات: آزمایش بر روی حیوانات انجام نشده است
GMO: هیچ داده ای در دسترس نیست
وگان: حاوی اجزای مشتق شده از حیوانات نیست

جهت استعلام خرید ستیل پالمیتات از پیشگامان شیمی و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. ۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷  |  ۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸ | ۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲  شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ | پنج شنبه ۹ الی ۱۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا