رپورتاژ

از ساحل بلک تا شهر تاریخی کالیچی در سفر به ترکیه

آنتالیا سرگرمی های زیادی را برای همه فراهم می کند. اگر می‌خواهید از مناظر دیدن کنید، مجموعه جذابی از جاذبه‌های گردشگری را پیدا خواهید کرد تا شما را مشغول نگه دارند. این شهر هزارتوی باستانی مملو از مکان‌های تاریخی است، در حالی که کاملاً برای گردشگران مناسب است و می‌تواند به عنوان یک نقطه اصلی برای بازدید از یک منطقه دورافتاده، جایی که ده‌ها خرابه بزرگ در انتظار شماست، باشد.

در حالی که همه جاذبه ها تاریخی نیستند، این شهر نقطه پرش خوبی برای سواحل شنی سفید فیروزه ای ترکیه است. عاشقان ساحل و علاقه مندان به تاریخ خوشحال خواهند شد. سفر خود را با لیست برترین جاذبه های گردشگری این شهر برنامه ریزی کنید.

ساحل بلک:

این ساحل مجلل در تور آنتالیا ارزان قیمت که دارای زمین گلف نیز می باشد از کوه های توروس تا ساحل زیبای سیاه در 30 کیلومتری غرب این شهر امتداد دارد. به دلیل جنگل های کاج و ساحل شنی، صنعت گردشگری در این منطقه بسیار محبوب است. این شهر دیدنی دارای بسیاری از هتل های 4 و 5 ستاره و زمین های گلف عالی، غروب های فوتبال، آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس، مشاهده بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی Corsona Fallout، ورزش های آبی جزئی و جاذبه های دیگر است. آنچه این منطقه را برای گردشگران از سراسر جهان به خصوص ایرانیان جذاب کرده است، می توانید برای بازدید از ساحل، ماشین یا دوچرخه کرایه کنید.

شهر تاریخی کالیچی

اولین مورد از مکان های این شهر که می خواهیم به شرح آن بپردازیم، شهر تاریخی کالیچی یا شهر قدیمی است. در این نمایش تلفیقی از معماری رومی و عثمانی را خواهید دید. در ورودی شهر قدیمی کالیچی، به محض ورود، دروازه هادریان را خواهید دید.

دروازه هادریان یک یادگار قرن دوم است و یک قصر سه گانه است که از ورودی شهر محافظت می کرد. یکی دیگر از نمادهای این شهر مناره 40 متری (Yivli Minare) است که در نزدیکی دروازه هادریان خواهید یافت که در ادامه در این جاذبه دیدنی به آن خواهیم پرداخت.

بندر قدیمی انتالیا:

بندر قدیمی این شهر که در میان صخره ها قرار گرفته است، محیطی زیبا از مغازه ها، کافه های دوست داشتنی، بازارها و قایق های تفریحی آرام مشرف به دریای درخشان مدیترانه است. اکنون با فضای آرام

قایق‌های تفریحی، تصور اینکه این مکان زمانی مرکز اصلی اقتصادی این شهر بوده، سخت است، اما از قرن دوم تا اواسط قرن بیستم، این بندر نقطه اصلی بوده و تجارت و رونق را در آن به ارمغان آورده است. شهر. و اطراف آن

این روزها برای خرید به اینجا می آیید و در حین نوشیدن قهوه، تماشای غروب خورشید بر فراز دریا، یا می توانید در یکی از کشتی های تفریحی شنا کنید، تخته موج سواری و حوله های خود را به سمت دریای مدیترانه بیاورید و برای لذت بردن از ساحل زیبا آماده شوید. تور کیش دقیقه 90 را از دست ندهید.

دره عمیق

در 92 کیلومتری شمال شرقی این شهر، پارک بزرگی به نام پارک ملی پولدار وجود دارد که دارای جانوران بسیار جذاب و گونه های گیاهی زیبایی است که به ندرت دیده می شود، مسیری دیدنی که به پارک ملی دره پولدار منتهی می شود. این جاده از رودخانه ای کوهستانی می گذرد و از میان جنگل های بکر با آبشارهای خروشان می گذرد و در اطراف می توانید رستوران های ماهی را ببینید که منوی خوشمزه ای دارند و تجربه جالبی است و این پارک به شما حق انتخاب می دهد و دو مسیر را ارائه می دهد، هر کدام. که به اندازه خود هیجان انگیز، زیبا و دیدنی است، یکی شهر باستانی سلگه و دیگری بلندترین قله کوه زیبای ددگل با ارتفاع 2992 متر است.

پارک آبی آکوالند

آکوالند یکی از بهترین مراکز تفریحی آبی در ترکیه است و در منطقه ساحلی کنیا واقع شده است. در این مکان می توانید با استفاده از امکانات تفریحی مانند سرسره های مختلف و بازی های مختلف آبی، یک روز خوب و خاطره انگیز را بدون محدودیت سنی سپری کنید. و می توانید شاهد برنامه شاد و زنده آکوالند باشید که شامل موسیقی و مسابقات جذاب می باشد و همچنین می توانید یکی از شرکت کنندگان در این برنامه های مهیج باشید. همچنین در صورت تمایل می توانید در زمان مشخصی از برنامه نمایش دلفین ها در فضایی جداگانه به نام سرزمین دلفین ها بنشینید.

آبشار دودن

آبشار دودن یکی دیگر از جاذبه های این شهر است که در 10 کیلومتری شهر قرار دارد. آبشار دودن به دو قسمت بالا و پایین تقسیم می شود. این آبشار تنها 20 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد. آبی که در گودال ورشو به زمین می ریزد پس از طی 2 کیلومتر در حوضه آبریز آبشار خارج می شود و آبشار زیبای دودن را ایجاد می کند. تور استانبول از تهران را در سایت سفر باتو ببینید.

آبشار بالایی تقریبا بالای این شهر قرار دارد و ارتفاع آن به 15 متر می رسد. این آبشار پایین تر اما دورتر و در مسیر ساحل لارا قرار دارد. این آبشار حدود 40 متر ارتفاع دارد و با غوغایی و شکوهی بی سابقه وارد دریای مدیترانه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا