آخرین و مهمترین خبرهای اجتماعی

روز اول ماه رمضان مشخص شد

حجت الاسلام سید رضا قلمکار اصفهانی روز شنبه در همایش طلایه داران تبلیغ در سنندج اظهار کرد: روز چهارشنبه دوم فروردین در همه کشورها ۲۹ ماه شعبان و سوم فروردین اولین روز ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به احداث رصد خانه ملی ایران گفت: این رصدخانه پاییز سال جاری در اوج اغتشاشات و تحریم‌ها توسط دانشمندان ایرانی در حاشیه کویر مرکزی ایران افتتاح و آغاز به کار کرد.

عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری اضافه کرد: تلسکوپ رصدخانه ملی ایران توانایی رویت جهان به عمق هفت میلیارد سال نوری را دارد و این رصدخانه تمام ایرانی جزو برترین رصدخانه‌های دنیا بوده و مایه افتخار همه ما ایرانیان است.

طلایه داران ، تبلیغ جوانان را از توطئه های دشمنان دور کنند

معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی هم در این همایش اظهار کرد: امروز صدها شبکه‌ ماهواره‌ای و سایت‌های خبری، ذهن و روح جوانان ما و باورها، اعتقادات و اخلاقیات آنان را نشانه گرفته‌اند و با تمام توان در صدد دور کردن آنان از نظام انقلاب و مبانی دینی و اعتقادی هستند.

حجت الاسلام رضا عزت زمانی تاکید کرد: دشمنان با وجود تبلیغات گسترده خود از هر طریق می خواهند به اهداف شوم خود برسند و مردم ایران را از مسیر خود منحرف کنند لذا طلایه داران تبلیغ باید جامعه بویژه جوانان ما را از توطئه های دشمنان دور کنند.

وی با بیان اینکه وحدت و اتحاد بین ملت ایران رمز پیروزی بر دسیسه‌های دشمنان در زمان‌های مختلف است، گفت: باید تلاش کنیم در هر محیط جغرافیایی وحدت و اتحاد خود را حفظ کرده و در راستای تقویت هر چه بیشتر آن بکوشیم.

معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: امروز بیش از هر وقت دیگری به وحدت بین مسلمانان نیاز داریم چراکه اگر پرچم 'لا اله الی الله برافراشته شود باعث ایجاد وحدت و همدلی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

چند نکته مهم درباره «در کنار یکدیگر بودن» در ایام نوروز

در سال ۱۴۰۲ چند تعطیل رسمی داریم؟

۲۳۳۲۳۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا