آخرین و مهمترین اخبار سیاسی

رئیسی: مرحوم حسینی از وفاداران به نظام و رهبری و مورداعتماد مراجع عظام تقلید بود

رئیسی: مرحوم حسینی از وفاداران به نظام و رهبری و مورداعتماد مراجع عظام تقلید بود

رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام خداداد حسینی در پیامی تاکید کرد: آن مرحوم از همراهان نهضت حضرت امام (ره) در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب و پس از آن و از وفاداران به نظام و رهبری و مورد وثوق و اعتماد مراجع عظام تقلید بود.

رئیسی: مرحوم حسینی از وفاداران به نظام و رهبری و مورداعتماد مراجع عظام تقلید بود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام حاج سید ناصر خداداد حسینی تصریح کرد: آن مرحوم که از همراهان نهضت حضرت امام (ره) در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن و از وفاداران به نظام و رهبری و مورد وثوق و اعتماد مراجع عظام تقلید بود، عمر بابرکت خویش را در سنگرهای مختلف امامت جمعه و تدریس علم و اخلاق در حوزه‌های علمیه و خدمتگزاری در آستان مقدس رضوی سپری نمود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

خبر درگذشت روحانی فاضل و با اخلاص مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید ناصر خداداد حسینی طاب ثراه باعث تاسف و تالم خاطر اینجانب گردید. آن مرحوم که از همراهان نهضت حضرت امام (ره) در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن و از وفاداران به نظام و رهبری و مورد وثوق و اعتماد مراجع عظام تقلید بود، عمر بابرکت خویش را در سنگرهای مختلف امامت جمعه و تدریس علم و اخلاق در حوزه‌های علمیه و خدمتگزاری در آستان مقدس رضوی سپری نمود.

اینجانب درگذشت آن فقید سعید را به حوزه علمیه مشهد مقدس، خادمان بارگاه نورانی امام هشتم (ع)، دوستداران و ارادتمندان و به ویژه خانواده و فرزند آن مرحوم تسلیت گفته، رضوان و رحمت الهی برای ایشان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا