آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

دیدار مسئولین جودو نیروهای مسلح با دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک

دیدار مسئولین جودو نیروهای مسلح با دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک

صبح امروز و در جریان دیدار مسئولین جودو نیروهای مسلح با دکتر کیکاوس سعیدی، از همکاری های صمیمانه کمیته و آکادمی ملی المپیک در جهت آماده سازی این تیم برای حضور در مسابقات جهانی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، دکتر محمدحسن مجلسی نایب رئیس آکادمی جودو سیزم به نمایندگی از امیر سرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی پور رئیس کمیته جودو سیزم و رئیس هیأت جودو نیروهای مسلح با دکتر کیکاوس سعیدی دیدار و ضمن اهدای یادبودی از همکاری و کمک های صمیمانه کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک در جهت آماده سازی هر چه بهتر تیم جودو منتخب نیروهای مسلح تقدیر کرد.

شایان ذکر است تیم جودو منتخب نیروهای مسلح تا کنون شش مرحله اردوی آماده سازی خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات جودو قهرمانی نظامیان جهان (فرانسه_ 2021) در آکادمی ملی المپیک برگزار کرده اند.

گفتنی است با تلاش و پیگیری های مجدانه دکتر نجفی پور (رئیس کمیته جهانی جودو سیزم) مسابقات جودو قهرمانی نظامیان جهان، برای نخستین بار در تقویم ورزشی فدراسیون بین المللی جودو (IJF) گنجانده شده است و تیم ایران با هفت جودوکار به این رقابتهای معتبر و سطح بالا که ابتدای آبان ماه برگزار خواهد شد اعزام می شود.

258 41

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا