آخرین اخبار روز استان های ایران

دومین دوره مسابقات شنا و چهارمین دوره مسابقات قایق‌های چوبی (هوری) قشم برگزار شد

دومین دوره مسابقات شنا و چهارمین دوره مسابقات قایق‌های چوبی (هوری) قشم برگزار شد

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی مسابقات شنای آب های آزاد و چهارمین دوره مسابقات قایق های چوبی (حوری) در جوار جنگل حرای سهیلی واقع در جزیره قشم برگزار شد و نفرات برتر خود را شناخت.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، جلیل حقگویان با بیان این مطلب، اظهار کرد: این مسابقات به مناسبت هفته تربیت بدنی و با هدف معرفی جاذبه های گردشگری موجود در جنگل های حرا و ایجاد امکان آشنایی بیشتر آیین های سنتی جزیره انجام شد.

وی ادامه داد: در دومین دوره مسابقات شنای آب های آزاد ۲۵ شناگر از نقاط مختلف جزیره قشم در مسافتی به طول ۵۰۰ متر به رقابت با یکدیگر پرداختند و در پایان آقایان ابوالقاسم صادقی، احسان حیدری و عبدالقادر احمدی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: همچنین در چهارمین دوره مسابقات قایق های هوری ۱۲ قایقران در ساحل روستای سهیلی در جوار جنگل های حرا به رقابت با یکدیگر پرداختند.

به گفته حقگویان؛ در پایان این دور از رقابت ها آقایان ابراهیم خانگاه، عبدالرحمن حاجی پور و عبدالرحمن طولی پس از طی مسیر یک هزار متری به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات با برنامه ریزی مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم و با همکاری دهیاری روستای سهیلی برگزار شد و نفرات برتر جوایز خود را در مراسمی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم دریافت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا