آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

دشمن شماره‌ی یک مجیدی را بشناسید!

دشمن شماره‌ی یک مجیدی را بشناسید!

ورزش سه نوشت: سرمربی پرشور نساجی در این فصل هم برابر استقلال عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته است.

پیشینه‌ی حضور روی نیمکت استقلال در زمان سرمربی‌گری مرحوم حجازی و فیروز کریمی به عنوان کمک، از ساکت الهامی یک چهره‌ی استقلالی ساخته است. مربی‌ای که شاید به خاطر اعتراضات و محرومیت‌های گاه و بیگاهش آنچنان که باید از نظر فنی مورد توجه قرار نگرفته است.

اما فارغ از تمامی حواشی و محرومیت‌هایی که اکثرا ناشی از عصبانیت‌های لحظه‌ای ساکت بوده است، این مربی از لحاظ فنی و نتیجه‌گیری کارنامه‌ی قابل دفاعی دارد؛ خصوصا در برابر استقلال!
بعد از آنکه فرهاد مجیدی به عنوان جانشین آندره‌آ استراماچونی هدایت آبی‌ها را به دست گرفت، بزرگترین فرصت برای شروع باشکوه دوران مربیگری فرهاد، به دست الهامی از بین رفت. جایی که تراکتور با هدایت ساکت در نیمه‌ی اول فینال جام حذفی، سه گل وارد دروازه‌ی حسینی کرد و در نیمه‌ی دوم هم دو گل بیشتر دریافت نکرد تا قهرمانی بیادماندنی‌ای را برای پرشورهای تبریز رقم بزند. هرچند خاطره‌ی خوشی از آن مسابقه برای خودش به جا نماند و رفتارهایش در قبال داور مسابقه محرومیتی شش ماهه برای او به همراه داشت. موضوعی که به قیمت از دست دادن نیمکت پرحرارت ورزشگاه یادگار امام تمام شد تا قصه‌ی ساکت و تراکتور پایان خوشی نداشته باشد.

ماموریت ساکت در نساجی از فصل گذشته شروع شد. جایی که اندیشه‌های تاکتیکی الهامی برای فرار تیم شمالی از سقوط موثر واقع شد تا در فصل جاری هم این مربی نازی‌آبادی روی نیمکت نساجی بنشیند. حضوری که برای هیچ تیمی به اندازه‌ی استقلال پر دردسر نبود. در هفته‌ی پنجم رقابت‌ها، نساجی در تنها بازی باتماشاگر استقلال بعد از پاندمی کرونا میهمان آبی‌ها بود. جایی که با توجه به روند رو به رشد استقلال و کسب ۱۰ امتیاز از چهار مسابقه، به نظر نمی‌رسید ساکت و شاگردانش بختی برای کسب امتیاز داشته باشند. اما باز هم تیم الهامی برابر استقلالِ فرهاد موفق بود و توانست در مسابقه‌ای که شانس برتری را هم داشت، با یک مساوی صدرنشین جدول را متوقف کند.

با ادامه‌ی لیگ، در دور برگشت هم استقلال به عنوان صدرنشین برابر نساجی قرار گرفت. جایی که با شش پیروزی پیاپی، در بهترین فرم تاریخ خودش در لیگ برتر به سر می‌برد و می‌کوشید با برتری در این دیدار، رکوردی پنجاه ساله را تکرار کند. اما باز هم مجیدی به دیوار سخت ساکت خورد. مربی‌ای که با وجود رابطه‌ی بسیار خوبش با مجیدی در بیرون زمین، در مستطیل سبز به دشمن شماره یک او تبدیل شده و بعد از گرفتن یک جام از فرهاد، با مساوی امروز، ۴ امتیاز را هم در این فصل از دست استقلالِ او درآورد.

اگر چه استقلال تا پایان هفته‌ی بیستم هیچ شکستی را متحمل نشده، اما هیچ مربی‌ای هم به اندازه‌ی ساکت الهامی از این تیم امتیاز نگرفته است؛ دو امتیاز برای نساجی و چهار امتیاز برای دیگر مدعیان قهرمانی‌!

این شما و این ساکت الهامی، سرسخت‌ترین حریف استقلالی‌ها در راه قهرمانی.

بیشتر بخوانید:

حضور کریم باقری در برنامه تلویزیونی ممنوع شد

ادعای بزرگ نامزد رونالدو درباره ثروتش

دیگر سرمربی تیم‌ملی فوتبال نخواهیم داشت!

۲۵۷ ۴۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا