رپورتاژ

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا: بهترین دستگاه حذف موهای زائد

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا یکی از برندهای معروف در زمینه دستگاه های لیزر پوست و مو می باشد. لیزر الکساندرایت مخصوصا برای پوست های خیلی روشن و تیره مفید است. در زمینه رفع موهای زائد بی نظیر است و قیمت آن چندین برابر لیزرهای دیگر برای پوست، مو و زیبایی است.

 

مزایای لیزر الکساندرایت کندلا

از مزایای این دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا می توان به دقت بسیار بالا و همچنین قابلیت تنظیم آن اشاره کرد که نسبت به دستگاه لیزر مویرگی موجود در بازار از تجهیزات کمتری برخوردار است. این طول موج به دلیل عمق نفوذ بالا، خیلی سریع و دقیق روی فولیکول های مو که سلول های بنیادی مو نامیده می شوند، تأثیر می گذارد. با برداشتن آنها بدون آسیب رساندن به سلول ها و بافت های دیگر، حذف دائمی موهای زائد پس از تعداد جلسات لازم انجام می شود. تعدیل به دنبال خواهد داشت.

 

تعداد جلسات لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد که معمولاً در اولین مراجعه به مرکز لیزر توسط پزشک تعیین می شود. یکی از عوامل مهم در تعیین جلسات لیزر، ناحیه لیزر است. مو در قسمت های مختلف نیاز به جلسات متفاوتی دارد. البته عواملی مانند رنگ پوست، رنگ مو و ضخامت در ریزش مو موثر است. افرادی که پوست خود را برنزه کرده اند باید حدود 4 تا 6 ماه صبر کنند تا پوست آنها به رنگ طبیعی خود برگردد، سپس با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا گزینه هایی نیز دارد که با تنظیم عرض پالس و پهنای پالس قابل تنظیم است. سایز لیزر پوست نیمه برنزه با لیزر. البته این تنظیمات باید توسط افراد حرفه ای و آموزش دیده انجام شود، بنابراین معمولاً بهتر است قبل از بازگشت رنگ پوست به حالت طبیعی از لیزر موهای زائد خودداری کنید.

 

 تقریبا در تمام سالن های زیبایی از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا استفاده می شود و هیچ دستگاه دیگری برای رفع موهای زائد مورد تایید FDA قرار نگرفته است. دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا یکی از جدیدترین دستگاه های موجود در بازار برای رفع موهای زائد می باشد. به منظور خرید دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا با ما در ایران لیزرز تماس حاصل نمایید.

 

 

ویژگی های لیزر کندلا الکساندرایت

ویژگی ها و قابلیت های جدید ساخته شده در دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا با فناوری پیشرفته؛ استفاده از این دستگاه به عنوان سریع ترین، کارآمدترین و ایمن ترین دستگاه لیزر مو تقریباً در هر سالن زیبایی، مطب و کلینیک لیزر موهای زائد برای مشتریان عمومی با پوست روشن و سبز با استقبال خوبی مواجه شده است. البته اگر موهای شما سفید یا خیلی روشن است چون رنگدانه ندارد نمی توانید از دستگاه لیزر استفاده کنید. بر اساس آخرین تحقیقات، دستگاه لیزر کندلا الکساندرایت برای لیزر موهای زائد کاملا بی خطر بوده و هیچ گونه عوارض جانبی از جمله سرطان در بافت های مختلف بدن و یا آسیب به اندام های داخلی ندارد. اگر نقاط باز یا زخم دارید، نباید ناحیه و نواحی اطراف آن را لیزر کنید زیرا احتمال زخم یا عفونت در این نواحی وجود دارد.

 

لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

لیزر موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت پوست شما را روشن و صاف می کند. بنابراین تیره شدن پوست زیر بغل بعد از لیزر نمی تواند به دلیل لیزر درمانی باشد. تیره شدن زیر بغل ممکن است به دلیل شرایط خاصی مانند دیابت، چاقی یا استفاده بیش از حد از تیغ باشد. اگر دروس لیزر را کامل نکردید، بهتر است ادامه دهید و از روش هایی مانند مرطوب کننده های زیر بغل، کرم های جوان کننده پوست، لیزر درمانی و درمان های خانگی برای کاهش درد استفاده کنید. تیره شدن زیر بغل لیزر موهای زائد برای آقایان نیز کاربرد دارد.

 

رایج ترین کاربرد برای مردان، لیزر موهای زائد پشت گردن است، زیرا آنها را از مراجعه مکرر به آرایشگر و اصلاح یا تراشیدن پشت گردن نجات می دهد. موهای ضخیم و پوست انعطاف پذیر باعث می شود که مردان نسبت به زنان موهای کمتری با لیزر داشته باشند. اما آقایان عموما کمتر از درد ناشی از لیزر و عوارض آن مانند سوزش و قرمزی شکایت دارند. مشکل دیگر برای مردان ریش است – یا باید هر روز به طور کامل تراشیده شود، یا باید مورد علاقه آنها باشد. اما لیزر آنها را راحت تر می کند.

تکنولوژی لیزر الکساندرایت کندلا

نور ساطع شده توسط لیزر کندلا الکساندرایت با نور خورشید یا لامپ متفاوت است. نور خورشید و لامپ ها ترکیبی از طول موج های مختلف تابش هستند، در حالی که نور لیزر از یک طول موج تشکیل شده است. هر طول موج اثرات متفاوتی بر روی سطوح مختلف دارد و بسته به این ویژگی ها از لیزر برای کاربردهای متفاوتی استفاده می شود. لیزر کندلا الکساندرایت طول موج کوتاه تری دارد و می تواند موهای زائد را از بین ببرد. لیزر الکس انرژی در طیف الکترومغناطیسی از قرمز تا مادون قرمز تولید می کند که تابش آن با افزایش دما افزایش می یابد.

 

دقت لیزر الکساندرایت کندلا چقدر است

دستگاه لیزر کندلا الکساندرایت به قدری دقیق است که می تواند روی یک سطح تمرکز کند بدون اینکه روی سطح دیگری تأثیر بگذارد. این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد از قسمت های بزرگ بدن و برای انواع پوست از سفید تا سبز استفاده می شود. دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا یکی از جدیدترین دستگاه های رفع موهای زائد موجود در بازار می باشد که دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته و سریعتر از سایر لیزرها می باشد. این لیزر برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند بهترین کارایی را دارد. افرادی که موهای خاکستری یا روشن دارند، کاندیدای مناسبی برای این روش نیستند، زیرا حذف موز اضافی بسیار دشوار است. عامل دیگری که بر دامنه طول موج تأثیر می گذارد، میزان ملانین در مو است. ملانین ماده اصلی موجود در مو و پوست است که نور را جذب می کند. هر چه طول موج بیشتر باشد، ملانین کمتری جذب می شود.

 

تفاوت لیزر الکساندرایت کندلا با سایر دستگاه ها را بدانید

در دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا انرژی توسط فولیکول های مو جذب می شود. اگر مو ضخیم و تیره است. لیزر کم انرژی انرژی کافی را جذب می کند، اما برای تاثیرگذاری بر موهای نازک، باید انرژی بیشتری در زمان کمتری مصرف کنید. اکثر دستگاه های لیزری نمی توانند قدرت کافی را در مدت زمان کوتاهی ارائه دهند. اما دستگاه لیزر کندلا الکساندرایت بر خلاف سایر دستگاه های لیزری می تواند در مدت زمان کوتاهی به صورت متناوب تابش انرژی بالایی از خود ساطع کند. دستگاه لیزر کندلا الکساندرایت با ویژگی هایی مانند نفوذ عمیق تر به منطقه مورد نظر و سرعت بیشتر کارآمدتر از دستگاه IPL است.

 

چرا لیزر الکساندرایت کندلا؟

دستگاه لیزر کندلا الکساندرایت همچنین توانایی پاک کردن اکثر خالکوبی های جوهر را با خطر بسیار کمی دارد. دستگاه لیزر کندلا الکساندرایت نیز می تواند تاتو را به میزان قابل توجهی روشن کند. مخصوصاً برای پاک کردن تاتوهای سبز و سیاه مناسب است. جوهر تاتو با استفاده از طول موج خاصی ساخته می شود که از پوست عبور می کند و فقط توسط جوهر جذب می شود. جذب مکرر انرژی نور باعث از بین رفتن خالکوبی می شود، بنابراین می تواند توسط سیستم های تصفیه طبیعی بدن از بین برود. با ترکیب طول موج صحیح نور و تکرار پالس های آن، جوهر با کمترین آسیب به پوست پاک می شود. البته لیزر کندلا علاوه بر کارهای پزشکی در صنایعی مانند حکاکی، مارکینگ، پوشش های فلزی و سرامیک نیز کاربرد دارد. برخی از انواع لیزرهای دیود الکساندرایت در سیتومتری جریان خون، میکروسکوپ کانفوکال، شکستگی سنگ کلیه و تشخیص فلورسانس استفاده می شوند. کارشناسان فروش ما در ایران لیزر در زمینه خرید دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا و نیز قیمت همواره آماده اطلاع رسانی به شما خریداران محترم می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا