رپورتاژ

دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها

تماشای فیلم و سریال همواره نقش مهمی در پر کردن اوقات فراغت داشته است خصوصا در ایام کرونا و قرنطینه های سخت این نقش بیش از پیش مشاهده می شود. در این میان انتخاب فیلم و سریال خوب و باکیفیت و نمایش رده بندی سنی محصول و همچنین انتخاب وب سایت خوب و با کیفیت در این زمینه  از دغدغه های افراد مختلف، خصوصا والدین بوده است.

انتخاب وب سایت خوب و مناسب جهت دانلود فیلم و سریال

از میان سایت های دانلود فیلم و سریال  وب سایت فیلم ایمو با تلاش در راستای تحقق این مهم اقدام به گرد آوری آرشیو بی نظیری از جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات عرضه شده در شبکه نمایش خانگی و نیز بهترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی بازبینی شده و با زیر نویس فارسی (چسبیده) و یا دوبله مناسب نموده است.

انتخاب فیلم و سریال مناسب بر اساس دسته بندی

دسته بندی فیلم ها و سریال های موجود در آرشیو بر اساس ژانرهای مختلف(درام،کمدی،اجتماعی، اکشن،انیمیشن و..)، دسته بندی بر اساس رده سنی مخاطب،کشور،سال تولید،مشاهده ویا جستجوی فیلم و سریال براساس رتبه در سایت IMDB ،آخرین اخبار سینما و هنرمندان در کنار بروز رسانی مداوم، از دیگر امکاناتی است که در وب سایت فیلم ایمو مورد توجه ویژه قرار گرفته است.پیشنهاد ویژه محصولات بر اساس رضایت مخاطب و نیز درج  اطلاعات مربوط به آخرین فصل و قسمت منتشر شده از سریال های در حال پخش از دیگر امکانات این سایت می باشد.

خرید نسخه های رسمی و قانونی  و با کیفیت

لازم به ذکر است تمامی فیلم ها و سریال های عرضه شده در وب سایت فیلم ایمو به صورت کاملا قانونی و رسمی بوده که این امر به دلیل لزوم رعایت حقوق مولفین و مصنفین اثر و حمایت از تولیدات صورت گرفته می باشد.

همچنین تیزر قانونی فیلم ها و سریال ها نیز در دسترس مخاطب جهت نمایش محصول پیش از خرید و یا تماشای کامل آن  قرار می گیرد.تمامی محصولات شبکه نمایش خانگی و سریال های ایرانی با با کیفیت عالی و نیز قابل انتخاب در چندین نسخه جهت خرید و دانلود عرضه می شوند.و ترافیک دانلود نیز برای محصولات فوق نیم بها محاسبه می گردد.

حضور در شبکه های اجتماعی

فیلم ایمو در شبکه های اجتماعی نیز حضوری فعال دارد و مخاطبین عزیز می تواننند آخرین رویدادهای مربوط به سینما و فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی را  در اینستاگرام وب سایت فیلم ایمو دنبال کنند

قسمت های جذاب آخرین تولیدات شبکه نمایش خانگی ، مانند سریال نیسان آبی ساخته منوچهر هادی،رئالیتی شوی جوکر،سریال جزیره ساخته سیروس مقدم،سریال شاد و کودکانه نارگیل، سریال میدان سرخ ،سریال تاریخی خاتون، و  سریال جیران که به زودی پخش خواهد شد، در صفحه اینستاگرام فیلم ایمو و نیز در صفحات آپارات و نماشا مربوط به وب سایت فیلم ایمو به طور همزمان قرار می گیرند.

وب سایت فیلم ایمو اوقات خوشی را همراه با تماشای محصولات فرهنگی برای شما و خانواده محترمتان آرزو می کند. شعار فیلم ایمو ” با هم فیلم ببینیم

تمامی خدمات ، محتوا و فعالیت های وب سایت فیلم ایمو  تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا